Έπεσε η αυλαία του λαμπερού show Η Ιωάννα Πηλιχού η μεγάλη νικήτρια του «Dancing on ice»

Έπειτα από 12 live, 108 χορογραφίες και δεκάδες ώρες προπονήσεις στον πάγο… το πρώτο «Dancing on ice» ολοκληρώθηκε το βράδυ της Κυριακής με μεγάλη νικήτρια την Ιωάννα Πηλιχού..
Αφού, λοιπόν, οι δύο φιναλίστ του show, Πηνελόπη Αναστασοπούλου και Ιωάννα Πηλιχού, αναμετρήθηκαν στη σκηνή του «Dancing», το κοινό έβγαλε την απόφασή του ανακηρύσσοντας την Ιωάννα «Βασίλισσα του πάγου». Πριν, όμως, πέσει η αυλαία του επιτυχημένου show του Αnt1, το λόγο πήραν η παρουσιάστρια, Τζένη Μπαλατσινού, και φυσικά η επιτροπή.: «Ευχαριστούμε, μας ομορφύνατε τις βραδιές», είπε ο Πέτρος Κωστόπουλος απευθυνόμενος στους παίκτες.«Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά που συμμετείχαν. Και σε σένα Τζένη που είσαι μια υπέροχη γυναίκα και πολύ καλή σ’ αυτό που κάνεις», πρόσθεσε με τη σειρά της η Έλενα Παπαρίζου. Ενώ ο Αλέξης Κωστάλας δήλωσε: «Είστε όλοι νικητές και πάνω απ’ όλα το άθλημα, το καλλιτεχνικό πατινάζ. Εύχομαι να υπάρξει συνέχεια». Η Τζένη Μπαλατσινού, είπε: «Είμαι περήφανη που συμμετείχα στο show. Ευχαριστώ τον Αnt1 που με εμπιστεύτηκε και με στήριξε. Ένιωθα ότι είμαι ανάμεσα σε φίλους. Τα live που μου έδωσαν την ευκαιρία να δεθώ με ανθρώπους που δεν γνώριζα. Κύριε Κωστάλα είμαι πλέον φανατική θαυμάστριά σας». Μάλιστα δε δίστασε να ευχαριστήσει δημόσια τον σύζυγό της, Πέτρο Κωστόπουλο, λέγοντας: «Θέλω να ευχαριστήσω τον άντρα μου, ζήσαμε πολλά μαζί και θα ζήσουμε κι άλλα. Τίποτα δε μας σταματά».

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...