Η ηθοποιός επέστρεψε στην TV στη σειρά του Mega: «Με λένε Βαγγέλη» Άννα Δημητρίεβιτς: Δεν αποκλείουμε και τρίτο παιδί με τον Θανάση

Έπειτα από τέσσερα χρόνια αφοσίωσης στις δυο κόρες της, η Άννα Δημητρίεβιτς επιστρέφει στην τηλεόραση παίζοντας τη Νατάσα στο «Με λένε Βαγγέλη»..


Αισθάνθηκε έτοιμη πια; «Δεν ήταν θέμα δικής μου ψυχολογίας. Απλώς, μες στις λίγες παραγωγές που γίνονται πια, έγινε και μια δουλειά που χρειαζόταν μια κοπέλα που να μιλάει με προφορά. Άρα ήμουν έξτρα τυχερή. Δεν ήταν ότι ξύπνησα μια μέρα και είπα “θέλω να δουλέψω”», απαντά στο περιοδικό «Down Town».


Όσο για το πώς πέρασαν αυτά τα χρόνια στο σπίτι; «Πολύ ωραία. Τα παιδιά μου με γεμίζουν και δεν ένιωσα στιγμή κάτι να μου λείπει. Είχα και έχω την ανάγκη να είμαι δίπλα τους και δεν θα έκανα καμία δουλειά που να απαιτούσε γυρίσματα καθημερινά, πέντε μέρες την εβδομάδα. Κι αυτός ο ρόλος είναι μικρός. Μπορεί να λείπω από το σπίτι δύο ημέρες, αλλά τις υπόλοιπες είμαι μαζί τους», λέει και στην ερώτηση για το ποιος κάνει κουμάντο στα παιδιά, η σύζυγος του Θανάση Ευθυμιάδη λέει: «Η μαμά συντονίζει περισσότερο τα πράγματα, γιατί ο μπαμπάς έχει μεγάλη αδυναμία στα κορίτσια του και τους κάνει όλα τα χατίρια». 


Στο ενδεχόμενο ενός τρίτου παιδιού το ζευγάρι δεν είναι αρνητικό: «Δεν το αποκλείουμε. Βέβαια δεν είναι στα άμεσα σχέδιά μας, γιατί το θεωρούμε δύσκολο για την ώρα. Δεν έχουμε ξεμπερδέψει ακόμα με τις πάνες», λέει η ηθοποιός και αναφερόμενη στο πώς βιώνει εκείνη και η οικογένειά της την οικονομική κρίση, λέει: «Μέχρι στιγμής τα καταφέρνουμε. Όσο υπάρχει δουλειά, είμαστε καλά. Αν δεν υπάρχει στο μέλλον, μπορεί να φύγουμε από εδώ, να αλλάξουμε δουλειά και να ζήσουμε σε κάποιο χωριό, στην Ελλάδα πάντα. Όλα τα ενδεχόμενα είναι ανοιχτά».

πηγη 

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...