Για όσους δεν το γνωρίζουν το Yas Circuit φιλοξενεί φέτος το GP του Άμπου Ντάμπι στις αρχές Νοεμβρίου. Σε καθημερινή βάση η πίστα F1 των 5.5km χωρίζεται σε δυο μικρότερες. Ο επισκέπτης έναντι χαμηλού τιμήματος (σ.σ: ενδεικτικά αναφέρουμε ότι η βόλτα με διθέσιο F1 κοστίζει 250 ευρώ ) μπορεί να διδαχτεί αγωνιστική οδήγηση με Renault Clio RS, Aston Martin Vantage GT4 ή διθέσιο SST, να απολαύσει hot laps με Mercedes SLS 63 AMG safety car F1, να κάνει κόντρα σε πίστα Dragster χρησιμοποιώντας Camaro ειδικά διαμορφωμένη η οποία πιάνει τα 0-300km/h σε 13.7 sec, να εκπαιδευτεί στα pit stop, να χρονομετρηθεί σε πίστα καρτ και πολλά άλλα, για την οικονομία του κειμένου σας παραπέμπω στο www.yasmarinacircuit.com.
Όλα αυτά σ’ ένα πολυτελές περιβάλλον με όλες τις ανέσεις. Η Yas Marina Circuit άρχισε να λειτουργεί στα τέλη το 2009 και από τότε μέχρι σήμερα οι πολυεθνικές συνωστίζονται ποια θα οργανώσει περισσότερες εκδηλώσεις ε
Οι επισκέπτες του θεματικού πάρκου για τη Ferrari θα εντυπωσιαστούν περισσότερο απ’ ότι να βρεθούν στο εργοστάσιο της εταιρείας στο Μαρανέλο.
Η δική μας εμπειρία ξεκίνησε από την συνοδήγηση στο διθέσιο SST και τις γραμμές αγωνιστικής οδήγησης με χρήση Clio RS. Τα πράγματα άρχισαν να σοβαρεύουν με τα hot laps που πραγματοποιήσαμε με την Mercedes SLS των 571PS στην ειδικά διαμορφωμένη έκδοση Safety Car που είναι πιο ελαφριά. Στο τιμόνι βρίσκονταν ο Βρετανός οδηγός αγώνων Άντι Μπράουν που λατρεύει την SLS για χρήση στο δρόμο αλλά τη βρίσκει πολύ μαλακή στην πίστα: «Γέρνει πολύ και δεν μπορείς να την τοποθετήσεις με ακρίβεια». Ο Βρετανός με χαρά ανταποκρίθηκε στις προτροπές μας πλαγιολισθαίνοντας σ’ όλες τις στροφές.
Το διθέσιο της F1 είναι μια παλιά Minardi, αυτές που είχε φτιάξει ο Πωλ Στόνταρντ για να κάνει happenings. Σήμερα δυο απ’ αυτές ανήκουν στη Yas Marina και χρησιμοποιούνται για να έχουν την ευκαιρία οι κοινοί θνητοί να βιώσουν τις βίαιες επιταχύνσεις και επιβραδύνσεις ενός τέτοιου οχήματος.
Σας διαβεβαιώνω ότι η σκέψη «έλα μωρέ μια βόλτα χαλαρή είναι» δεν απηχεί την πραγματικότητα.
Εμείς βρεθήκαμε στην πλάτη του Βραζιλιάνου πιλότου Λούκα ντι Γκράσι που πέρυσι αγωνίζονταν με τα χρώματα της Virgin. Για περισσότερα σχετικά μ’ αυτή την εμπειρία μείνετε συντονισμένοι απλά αναφέρω μια λέξη: «Σεβασμός»!
Στην ευθεία των 1200m για dragster είχαμε την ευκαιρία να κάνουμε εξάσκηση στα αντανακλαστικά μας προτού γκαζώσουμε μια ειδικά τροποποιημένη Camaro μέχρι να τρακοσαρίσει. Όπως καταλαβαίνετε τις επόμενες Κυριακές θα έχουμε Πρώτο Θέμα!

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου