Το πολυαναμενόμενο άρωμα «Truth or Dare»
που θα φέρει την υπογραφή της Madonna –ίσως της μεγαλύτερης ποπ σταρ
όλων των εποχών- λανσάρεται στα μέσα στο 2012 σε συνεργασία με την
εταιρεία Coty..
Η Madonna δήλωσε στο περιοδικό WWD πως πάντα είχε εμμονή με τα αρώματα και για πολλά χρόνια ήθελε να δημιουργήσει κάτι με το οποίο θα εκφραζόταν αλλά συγχρόνως και κάτι που θα ταυτίζονται και οι άλλοι. «Η πιο παλιά ανάμνηση από τη μητέρα μου είναι το άρωμά της. Μύριζε γαρδένια και ρόδο, ένα μεθυστικό μείγμα θηλυκότητας αλλά και μυστηρίου. Ετσι, ήθελα κι εγώ με τη σειρά μου να δημιουργήσω κάτι αντίστοιχο αλλά βάζοντας και κάτι δικό μου».
Τα άρωμα άκρως ανοιξιάτικο και λουλουδάτο, ακριβώς όπως το ήθελε. Συνδυασμός από λευκά λουλούδια όπως γιασεμί, γαρδένια, δάκρυα βενζόης, πέταλα λευκού κρίνου και βάση από βανίλια, καραμελωμένο κεχριμπάρι και αισθησιακό μάσκ.
Η διαφημιστική καμπάνια φωτογραφήθηκε από το διάσημο δίδυμο Μερτ Αλας και Μάρκ Πιγκότ, με τους οποίους είχε συνεργαστεί και πάλι στο παρελθόν για την ανοιξιάτικη καμπάνια της Louis Vuitton το 2009 και σκηνοθετήθηκε από τον Φαμπιέν Μπαρόν.
Το άρωμα έρχεται σε δύο μορφές, 50ml και 75ml Eau de Parfum, μαζί με κρέμα σώματος και αφρόλουτρο.
Θα κυκλοφορήσει τον Απρίλιο στην Αμερική, αποκλειστικά από τα καταστήματα Macy's, ενώ από τον Μάιο θα είναι διαθέσιμο και στον υπόλοιπο κόσμο.
ΠΗΓΗ
Η Madonna δήλωσε στο περιοδικό WWD πως πάντα είχε εμμονή με τα αρώματα και για πολλά χρόνια ήθελε να δημιουργήσει κάτι με το οποίο θα εκφραζόταν αλλά συγχρόνως και κάτι που θα ταυτίζονται και οι άλλοι. «Η πιο παλιά ανάμνηση από τη μητέρα μου είναι το άρωμά της. Μύριζε γαρδένια και ρόδο, ένα μεθυστικό μείγμα θηλυκότητας αλλά και μυστηρίου. Ετσι, ήθελα κι εγώ με τη σειρά μου να δημιουργήσω κάτι αντίστοιχο αλλά βάζοντας και κάτι δικό μου».
Τα άρωμα άκρως ανοιξιάτικο και λουλουδάτο, ακριβώς όπως το ήθελε. Συνδυασμός από λευκά λουλούδια όπως γιασεμί, γαρδένια, δάκρυα βενζόης, πέταλα λευκού κρίνου και βάση από βανίλια, καραμελωμένο κεχριμπάρι και αισθησιακό μάσκ.
Η διαφημιστική καμπάνια φωτογραφήθηκε από το διάσημο δίδυμο Μερτ Αλας και Μάρκ Πιγκότ, με τους οποίους είχε συνεργαστεί και πάλι στο παρελθόν για την ανοιξιάτικη καμπάνια της Louis Vuitton το 2009 και σκηνοθετήθηκε από τον Φαμπιέν Μπαρόν.
Το άρωμα έρχεται σε δύο μορφές, 50ml και 75ml Eau de Parfum, μαζί με κρέμα σώματος και αφρόλουτρο.
Θα κυκλοφορήσει τον Απρίλιο στην Αμερική, αποκλειστικά από τα καταστήματα Macy's, ενώ από τον Μάιο θα είναι διαθέσιμο και στον υπόλοιπο κόσμο.
ΠΗΓΗ
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου