Κατερίνα Στικούδη: Δεν έχω συγκατοικήσει με κανέναν άνδρα


Τη γνωρίσαμε ως μοντέλο, στη συνέχεια την είδαμε ως παρουσιάστρια και τώρα η Κατερίνα Στικούδη δηλώνει και τραγουδίστρια. Η σέξι Κατερίνα βρέθηκε το βράδυ της Πέμπτης καλεσμένη στην εκπομπή του Πέτρου Κωστόπουλου κι εκεί μίλησε για τις αρνητικές κριτικές που έχει δεχθεί κατά καιρούς..
 


«Δεν κατάλαβα, γιατί πρέπει να απολογούμαι... Συγνώμη, αν αύριο εγώ ξυπνήσω και θέλω να ασχοληθώ με ιατρικά εργαστήρια, θα πρέπει να βγω να απολογηθώ; Τώρα θέλω να κάνω αυτό, γιατί αυτό νιώθω», απάντησε η Κατερίνα όταν ο Πέτρος Κωστόπουλος τη ρώτησε αν πλέον δηλώνει μόνο τραγουδίστρια ή και παρουσιάστρια ή μοντέλο.


Όσο για την επιτυχία της στο τραγούδι; «Έγινε χρυσός και ο δίσκος, ακόμα δεν το έχω συνειδητοποιήσει. Μου αρέσει πολύ αυτό που κάνω, είμαι στην Universal τα τελευταία δύο χρόνια, ετοιμάζουμε πολύ ωραία πράγματα και χαίρομαι, είμαι ευγνώμων με το πώς έχουν έρθει τα πράγματα».


Για την προσωπική της ζωή: «Αν είχα έναν άνθρωπο δίπλα μου, που δεν του αρέσει αυτό που κάνω και θυμώνει και με ζαλίζει δεν θα μπορούσαμε να συνυπάρξουμε... Εμένα μου αρέσει η μοναξιά μου. Όταν είμαι μόνη μου στο σπίτι, είμαι καλά... Δεν έχω συγκατοικήσει ποτέ στη ζωή μου με κανέναν», αποκάλυψε μεταξύ άλλων η Κατερίνα Στικούδη.
πηγη

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...