«Glamour» Η μάχη της Frankie Sandford με την κατάθλιψη

Φωτογράφηση για το γυναικείο περιοδικό της Αγγλίας «Glamour» έκανε η 23χρονη Βρετανή τραγουδίστρια και μέλος του γυναικείου συγκροτήματος «Saturdays», Frankie Sandford, μιλώντας για την κατάθλιψη που χρόνια τη βασανίζει..


«Από τα 15 μου δίνω μάχη με την κατάθλιψη και τις κρίσεις πανικού. Συνέχεια έκανα άσχημες σκέψεις και δεν είχα καθόλου όρεξη. Πίστευα ότι εάν εξαφανιζόμουν δεν θα ένοιαζε κανέναν. Αντιθέτως θα έκανε πολύ πιο εύκολη τη ζωή όλων. Ενιωθα ότι δεν άξιζα τίποτα, ότι ήμουν άσχημη.» Τον Οκτώβριο του 2011 η Sandford νοσηλεύτηκε σε κλινική. Όταν βγήκε δήλωσε: « Εχασα τον εαυτό μου αλλά τον αγαπάω ξανά. Ο γιατρός μου είπε ότι είναι σαν να έχω άσθμα. Η κατάθλιψη είναι κάτι που το έχεις και δεν φεύγει. Αυτό με έκανε να νιώσω καλύτερα. Προπάθησα και έγινα πιο δημιουργική και πιο ευτυχισμένη.»


Η Sandford έχει σχέση με τον ποδοσφαιριστή Wayne Bridge.


 πηγη

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...