Θα έκανε τα ίδια λάθη αν γυρνούσε ο χρόνος πίσω; Έχει μετανιώσει για συμπεριφορές της η Μελέτη

Για το αν έχει μετανιώσει για συμπεριφορές της, αλλά και για το εάν θα έκανε τα ίδια λάθη αν γυρνούσε ο χρόνος πίσω, μίλησε, μεταξύ άλλων, η Ελεονώρα Μελέτη.
«Έχω μετανιώσει για κάποιες συμπεριφορές.. μου σε προσωπικά θέματα, για το πώς έχω φερθεί σε ανθρώπους. Αλλά δεν μπορούσα να κάνω και αλλιώς. Ναι μεν έχω μετανιώσει, αλλά δεν μαστιγώνω πια τον εαυτό μου», δήλωσε χαρακτηριστικά.
Όσον αφορά στο αν θα μπορούσε να γυρίσει το χρόνο πίσω και να αποφύγει λάθη του παρελθόντος η γνωστή παρουσιάστρια δήλωσε: «Την περίοδο του μαστιγώματος την πέρασα. Αν γύριζα τον χρόνο πίσω , με τα μυαλά που έχω τώρα, δεν θα έκανα κάποια λάθη εξαρχής».

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...