Αισιόδοξη η Ήβη Αδάμου Κινδυνεύει με διετή αποκλεισμό η Κύπρος από τη Eurovision;

Σε κανονικό «θρίλερ» έχει εξελιχθεί η αποστολή της Κύπρου στη Eurovision καθώς εκτός του ότι η Ήβη Αδάμου και οι υπόλοιποι άνθρωποι της αποστολής κινδυνεύουν να μη βρεθούν τελικά στο Μπακού λόγω του προϋπολογισμού που δεν έχει εγκριθεί..
από τη βουλή, η EBU μπορεί να αποκλείσει την Κύπρο από το διαγωνισμό για τουλάχιστον δύο χρόνια, σύμφωνα με τους κανονισμούς.
Σύμφωνα με κυπριακά μέσα ενημέρωσης, τα χρήματα που χρειάζονται για τα έξοδα της κυπριακής αποστολής είναι 140.000 ευρώ, ποσό που θα εγκριθεί -ή όχι- μέχρι το τέλος της εβδομάδας.
Όσο για την Ήβη Αδάμου, δείχνει να είναι πολύ αισιόδοξη και μάλιστα με μήνυμά της στο Facebook και το Twitter καθησύχασε τους θαυμαστές του «La La Love».

Έτοιμη για τη Eurovision

H Ήβη Αδάμου περιγράφει τον ιδανικό άντρα

 Έτοιμη να εκπροσωπήσει την Κύπρο στη Eurovision είναι η Ήβη Αδάμου, η οποία εκφράζει παράλληλα και την επιθυμία της να εκπροσωπήσει κάποια στιγμή και την Ελλάδα στον ευρωπαϊκό διαγωνισμό: «Έχω μεγάλη αγάπη για την Ελλάδα. Από εδώ ξεκίνησα την καριέρα μου», λέει η νεαρή τραγουδίστρια στο περιοδικό «ΕΓΩ Weekly» και ελπίζοντας για τη νίκη της Κύπρου, κάνει τον δικό της συνειρμό λέγοντας. «Πρόσφατα, χάρηκα πολύ για την επιτυχία του ΑΠΟΕΛ να περάσει στους 8 της Ευρώπης. Λέτε να επαναληφθεί το 2004, όταν η Ελλάδα πήρε το Euro και μετά την πρώτη θέση στη Eurovision; Μακάρι φέτος να είναι η χρονιά της Κύπρου».
«Το γούρι μου είναι οι άνθρωποι που βρίσκονται δίπλα μου. Οι συνεργάτες μου και η οικογένειά μου. Όταν έχω την υποστήριξή τους, δεν χρειάζομαι τίποτα άλλο», λέει η Ήβη και εξομολογείται και τι είναι αυτό που μπορεί να της πουν και να τη φέρει σε αμηχανία: «Κάθε φορά που μου λένε “είσαι το είδωλό μου” ή “σε θαυμάζω και θέλω μια μέρα να γίνω σαν εσένα”, δεν μπορώ να πιστέψω ότι το λένε σε μένα. Καμιά φορά, αρχίζω και γελάω μόνη μου. Το θεωρώ απίστευτα συγκινητικό στα 18 μου να υπάρχουν άνθρωποι που με βλέπουν και θέλουν να μου μοιάσουν.»


Η Ήβη Αδάμου, που αυτή την εποχή είναι μόνη της, περιγράφει τον ιδανικό άντρα για εκείνη: «Ο ιδανικός άντρας θέλω να έχει χιούμορ, να νιώθω ασφάλεια δίπλα του και να κατανοεί όσα έχουν σχέση με τη δουλειά μου. Απλά πράγματα...

ΠΗΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...