Ο Γερμανός παγκόσμιος πρωταθλητής πήρε την 1η του φετινή pole
επιστρέφοντας σε μια γνώριμη γι’ αυτόν θέση απ’ την οποία έχει εκκινήσει
άλλες 30 φορές στην καριέρα του όντας στην 6η θέση της λίστας όλων των
εποχών.
Συναρπαστική απρόβλεπτη και με ελάχιστες διαφορές στους..
χρόνους
ήταν στο σύνολο της η μάχη των κατατακτήριων δοκιμών. Συναρπαστική απρόβλεπτη και με ελάχιστες διαφορές στους..
Από το Q1 ακόμη ήρθε η πρώτη έκπληξη με τον Έκι Κοβαλάινεν με την Caterham
να σημειώνει την ύστατη στιγμή χρόνο ταχύτερο από τη Mercedes του
Σουμάχερ. Έτσι ο Γερμανός πρωταθλητής βρέθηκε εκτός Q2 και θα εκκινήσει
αύριο από την 16η θέση καθότι ο Παστόρ Μαλντονάντο υπόκειται σε ποινή 5
θέσεων λόγω αλλαγής κιβωτίου. Γι΄ αυτό το λόγο ο οδηγός από τη
Βενεζουέλα δεν έκανε προσπάθεια στο Q2 κατετάγη 17ος και εκκινεί τελικά
από την 22η θέση αύριο.
Ο άλλος πιλότος από τις μεγάλες ομάδες που βρέθηκε εκτός 17αδας ήταν ο Ζαν Έρικ Βερνιέ είναι η 3η συνεχή φορά που ο Γάλλος πιλότος της Toro Rosso βρίσκεται σ’ αυτή τη δυσχερή θέση.
Από τη Mercedes μετέπειτα ανακοινώθηκε πως ο Σουμάχερ αντιμετώπιζε πρόβλημα με το σύστημα DRS γι’ αυτό δεν επιχείρησε 2η προσπάθεια στο τέλος του Q1.
Στο Q2 οι εκπλήξεις συνεχίστηκαν και κυριολεκτικά έπεσαν κορμιά
στη μάχη με το χρονόμετρο. Ο αποκλεισμός του Ράικονεν την ύστατη στιγμή
και ενώ το χρονόμετρο είχε μηδενιστεί λόγω του χρόνου που σημείωσε ο
teammate του Ρομέν Γκροζάν και μ’ αυτόν μπήκε στη 10αδα είναι
ενδεικτικός του τι συνέβη.
Είναι χαρακτηριστικό ότι οι τρεις πιλότοι που θα εκκινήσουν από τις θέσεις 11, 12 και 13 έχουν μεταξύ των διαφορά μικρότερη από 20 χιλιοστά του δευτερολέπτου. Πιο πίσω στη 14η θέση βρέθηκε ο Φελίπε Μάσα μακριά από την εξαίρετη επίδοση των Πέρεζ, Ρισιάρντο που έχουν κινητήρα Ferrari στα μονοθέσια των Sauber και Toro Rosso.
Είναι χαρακτηριστικό ότι οι τρεις πιλότοι που θα εκκινήσουν από τις θέσεις 11, 12 και 13 έχουν μεταξύ των διαφορά μικρότερη από 20 χιλιοστά του δευτερολέπτου. Πιο πίσω στη 14η θέση βρέθηκε ο Φελίπε Μάσα μακριά από την εξαίρετη επίδοση των Πέρεζ, Ρισιάρντο που έχουν κινητήρα Ferrari στα μονοθέσια των Sauber και Toro Rosso.
Στο Q3 Red Bull και McLaren βγήκαν νωρίς δείχνοντας
την πρόθεσή τους για δυο προσπάθειες. Στην πρώτη ταχύτερος ήταν ο
Χάμιλτον στη δεύτερη όμως ο Σεμπάστιαν Φέτελ θύμισε τον καλό του εαυτό
σημειώνοντας την ταχύτερη επίδοση της ημέρας δευτερόλεπτα αφότου είχε
μηδενιστεί το χρονόμετρο.
Απογοήτευση για τη Mercedes που είδε το νικητή και poleman στον προηγούμενο αγώνα Νίκο Ρόσμπεργκ να περιορίζεται στην 5η θέση.
Αύριο στις 14:00 μπορείτε να παρακολουθήσετε τα καλύτερα
στιγμιότυπα των κατατακτήριων δοκιμών από την τηλεόραση του Alpha πριν
την απευθείας μετάδοση του αγώνα που θα ξεκινήσει στις 15:00To ρεπορτάζ είναι σε εξέλιξη...
Η αυριανή σειρά εκκίνησης είναι:
Θέση Οδηγός Ομάδα Χρόνος Διαφορά
|
1. Sebastian Vettel Red Bull-Renault 1m32.422s
|
2. Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 1m32.520s + 0.098
|
3. Mark Webber Red Bull-Renault 1m32.637s + 0.215
|
4. Jenson Button McLaren-Mercedes 1m32.711s + 0.289
|
5. Nico Rosberg Mercedes 1m32.821s + 0.399
|
6. Daniel Ricciardo Toro Rosso-Ferrari 1m32.912s + 0.490
|
7. Romain Grosjean Lotus-Renault 1m33.008s + 0.586
|
8. Sergio Perez Sauber-Ferrari 1m33.394s + 0.972
|
9. Fernando Alonso Ferrari Χωρίς χρόνο στο Q3
|
10. Paul di Resta Force India-Mercedes Χωρίς χρόνο στο Q3
|
11. Kimi Raikkonen Lotus-Renault 1m33.789s + 1.367
|
12. Kamui Kobayashi Sauber-Ferrari 1m33.806s + 1.384
|
13. Nico Hulkenberg Force India-Mercedes 1m33.807s + 1.385
|
14. Felipe Massa Ferrari 1m33.912s + 1.490
|
15. Bruno Senna Williams-Renault 1m34.017s + 1.595
|
16. Heikki Kovalainen Caterham-Renault 1m36.132s + 3.710
|
17. Michael Schumacher Mercedes 1m34.865s + 2.443
|
18. Jean-Eric Vergne Toro Rosso-Ferrari 1m35.014s + 2.592
|
19. Vitaly Petrov Caterham-Renault 1m35.823s + 3.401
|
20. Charles Pic Marussia-Cosworth 1m37.683s + 5.261
|
21. Pedro de la Rosa HRT-Cosworth 1m37.883s + 5.461
|
22. Pastor Maldonado Williams-Renault Χωρίς χρόνο στο Q2
|
23. Timo Glock Marussia-Cosworth 1m37.905s + 5.483
|
24. Narain Karthikeyan HRT-Cosworth 1m38.314s + 5.892
|
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου