Δούκισσα Νομικού: «Με αγχώνει ο γάμος...»

«Ο Χρήστος το κυνήγησε, το δούλεψε καλά. Στην αρχή ήμουν τελείως αλλού, είχα αφοσιωθεί στον εαυτό μου, στους φίλους μου, στη δουλειά μου», δήλωσε η Δούκισσα Νομικού και δεν έκρυψε ότι το ενδεχόμενο συγκατοίκησης ή γάμου… την αγχώνει!..
 
Η γοητευτική ξανθιά και ο τραγουδιστής είναι μαζί εδώ και ένα χρόνο. 
«Δεν το περίμενα και δεν ξέρω αν ήθελα να μου συμβεί… Είμαι πάρα πολύ ευτυχισμένη και έχω συνειδητοποιήσει πως έχει σημασία να είσαι καλά στην προσωπική σου ζωή», είπε η ίδια και αποκάλυψε ότι ο Χρήστος Χολίδης έχει πολλά καλά στοιχεία και είναι σωστός άντρας. 
«Με στηρίζει. Νιώθω ασφάλεια», συνέχισε η Δούκισσα και πρόσθεσε πως ο καλός της έχει κάποια από τα στοιχεία του χαρακτήρα που έχει ο πατέρας της.    Κι ενώ οι φήμες τους θέλουν συχνά – πυκνά να ετοιμάζονται για κουφέτα, η παρουσιάστρια προτιμά να μην το σκέφτεται:
«Αγχώνομαι πάρα πολύ. Με αγχώνουν τα μεγάλα λόγια, ακόμα και αυτά που γίνονται δημοσίως. Τώρα ok, τα λέμε. Αυτό δεν σημαίνει ότι κάτι μπορεί να κρατήσει και για πάντα», είπε χαρακτηριστικά.


Πηγή: Μεσημεριανή Μελέτη

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...