Ελευθερία Ελευθερίου: «Νοιώθω πανέτοιμη»

Λίγο πριν ανέβει στη σκηνή του Crystal Hall στο Μπακού για τον Α' ημιτελικό του 57ου Διαγωνισμού Τραγουδιού της Eurovision, η 23χρονη Ελευθερία Ελευθερίου, το δροσερό κορίτσι που εκπροσωπεί φέτος την Ελλάδα, μας μιλάει για την εμπειρία της...
όλους αυτούς τους μήνες, για την τιμή που αισθάνεται, αλλά και την ευθύνη να εκπροσωπεί την Ελλάδα. Θεωρεί ότι το πείσμα της είναι το μεγάλο της πλεονέκτημα. Εμείς θα προσθέσουμε και το αισιόδοξο χαμόγελο της.
Βρισκόμαστε μια ανάσα από τη στιγμή που θα πατήσεις στη σκηνή του Crystal Hall για τον Α' ημιτελικό. Νιώθεις έτοιμη;
- Νοιώθω πανέτοιμη να δώσω τον καλύτερο μου εαυτό. Έχουμε κάνει πάρα πολλές πρόβες, ώστε να έχουμε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.
Κάνοντας έναν απολογισμό πώς θα χαρακτήριζες την περίοδο που ακολούθησε τον ελληνικό τελικό και μέχρι λίγο πριν ανέβεις στη σκηνή του Crystal Hall; Κοπιαστικό; Δημιουργικό;
- Ήταν μια περίοδος κουραστική αλλά εξαιρετικά δημιουργική. Το γνωρίζαμε όλοι ότι θα έπρεπε να δουλέψουμε πολύ σκληρά, αλλά αυτό δε μας πτόησε ούτε στιγμή.
Τι γεύση σου άφησε όλη αυτή η διαδικασία; Άξιζε τον κόπο και τις δυσκολίες;
- Άξιζε απόλυτα τον κόπο. Είναι πολύ μεγάλη τιμή για μένα να εκπροσωπήσω την Ελλάδα στη Eurovision.
Τι σε θύμωσε και τι σε χαροποίησε περισσότερο αυτό το διάστημα;
- Δε με θύμωσε τίποτα απολύτως. Αντίθετα απ' όλα, από τα πιο μικρά μέχρι τα πιο μεγάλα άντλησα μεγάλη χαρά.
Ποια ήταν η πιο δυνατή στιγμή στην πορεία σου προς το Μπακού;
- Η συνάντηση μου με τον Πατριάρχη στην Κωνσταντινούπολη. Ήταν μια στιγμή που τη ζεις μία φορά στη ζωή σου. Επίσης ο ελληνικός τελικός, όταν ανακοινώθηκε ότι θα εκπροσωπήσω εγώ την Ελλάδα στη Eurovision.
Σε ποια από τις χώρες που επισκέφθηκες ένιωσες πιο άνετα και αισθάνθηκες τη μεγαλύτερη αποδοχή για το Aphrodisiac;
- Πραγματικά, δε θέλω να ξεχωρίσω μία χώρα. Όπου και να πήγα με αγκάλιασαν και μου έδωσαν δύναμη. Και πρώτα απ' όλα οι Έλληνες της ομογένειας. Με συγκίνησε πάρα πολύ η αγάπη και η αμέριστη υποστήριξη που μου παρείχαν.
Στην Ελλάδα αισθάνθηκες τη στήριξη όλων;
- Δεν έχω κανένα απολύτως παράπονο. Αντίθετα αισθάνομαι μεγάλη ευγνωμοσύνη για την υποστήριξη που μου παρέχουν όλοι. Αυτό μου προσφέρει μεγάλη ενέργεια. Όπως και η ανταπόκριση στη σελίδα μου στο facebook, από Έλληνες αλλά και Ευρωπαίους, που έχουν ακούσει το τραγούδι μας και μας υποστηρίζουν.
Τι εκπλήξεις μας ετοιμάζετε για την Τρίτη το βράδυ, στον Α' Ημιτελικό;
- Πολλές εκπλήξεις. Αυτό που θα δείτε θα είναι κάτι τελείως διαφορετικό σε σχέση με αυτά που έχουμε συνηθίσει τα τελευταία χρόνια. Ο Κωνσταντίνος Ρήγος έχει δώσει μια δική του ξεχωριστή νότα, μη αναμενόμενη για Eurovision, που όμως θα είναι γεμάτη Ελλάδα και θα ταιριάζει και με τη δική μου προσωπικότητα.
Ελλάδα και Κύπρος είναι μαζί στον Α' Ημιτελικό. Το θεωρείς πλεονέκτημα;
- Είναι εξαιρετικά σημαντικό για μένα που θα είμαστε στον ίδιο ημιτελικό με την Ήβη. Αν μη τι άλλο θα μοιράζομαι την ίδια στιγμή και την ίδια αγωνία και θα δίνω και θα παίρνω κουράγιο με ένα δικό μου άνθρωπο. Εύχομαι ολόψυχα να καταφέρουμε και οι δυο να περάσουμε στον Τελικό.
Ποια η αγαπημένη 5άδα σου; Ποια τραγούδια κατά τη γνώμη σου θα «κονταροχτυπηθούν» τη βραδιά του Μεγάλου Τελικού;
- Μου αρέσουν πολύ τα τραγούδια της Σουηδίας, της Ελβετίας, της Ιταλίας... Αλλά πραγματικά δε θα ήθελα να ξεχωρίσω κάποιο τώρα. Με τα περισσότερα παιδιά έχουμε γνωριστεί και έχουμε δεθεί πολύ μεταξύ μας. Μου είναι δύσκολο να ξεχωρίσω και κυρίως να κάνω προγνωστικά.
Ποιο το πλεονέκτημα σου στο Μπακού;
- Αυτό που με έχει βοηθήσει πολύ μέχρι τώρα είναι το πείσμα μου. Πιστεύω ότι θα με βοηθήσει και την Τρίτη το βράδυ στον Α' Ημιτελικό. Επίσης η τελειομανία μου, που δε με "αφήνει" να αφήσω τίποτα στην τύχη. Έχω εργαστεί πάρα πολύ σκληρά όλο αυτό το διάστημα με την ομάδα, την οποία αγαπώ πάρα πολύ. Να ένα πλεονέκτημα ακόμα.
Με ποια θέση θα ήσουν ευχαριστημένη στη Eurovision;
- Εύχομαι ολόψυχα να καταφέρουμε να είμαστε μέσα στη 10άδα, όπως όλα τα τελευταία χρόνια. Με τίποτα δε θέλω να απογοητεύσω τους Έλληνες. Μα, η πρώτη μας σκέψη τώρα είναι ο Ημιτελικός της Τρίτης και το να καταφέρουμε να προκριθούμε. Αυτό θα μας δώσει πολύ μεγάλη δύναμη και για τον Τελικό.
Στη μετα-Eurovision εποχή τι έχουμε να περιμένουμε από σένα;
- Αμέσως μετά την Eurovision θα αρχίσουμε πρόβες με ένα ολοκαίνουργιο τραγούδι. Δεν ξέρω άλλες λεπτομέρειες τώρα γιατί μοναδική μου σκέψη είναι ο διαγωνισμός. Πάντως σίγουρα δε σκέφτομαι να πάω διακοπές. Το ιδανικό θα ήταν να συνδυαστούν αλλά αυτό που προέχει, ειδικά σήμερα, είναι να υπάρχει δουλειά.
Πηγη ola ta tragoudia.edw

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...