Η «γυμνή αλήθεια» της Άννας Βίσση

Κατηγορήθηκε για «καυτές» πόζες σε περιοδικό την ώρα που ο πατέρας της, Νέστορας, έδινε μάχη προκειμένου να κρατηθείς στη ζωή. Ο λόγος για την Άννα Βίσση και τη φωτογράφησή της για το περιοδικό «Omikron» της Κύπρου..
όπου ποζάρει στο εξώφυλλο σε ένα κρεβάτι, με ένα λευκό σεντόνι να καλύπτει τα επίμαχα σημεία.
Το περιοδικό κυκλοφόρησε και η αλήθεια είναι ότι η τραγουδίστρια εμφανίζεται σε μια ιδιαίτερα αισθησιακή φωτογράφηση η οποία, όπως είπε Κύπριος δημοσιογράφος, έγινε περίπου ένα μήνα πριν την εισαγωγή του Νέστορα Βίσση στο νοσοκομείο.

Στη συνέντευξή της, μεταξύ άλλων, η Άννα κλήθηκε να σχολιάσει την αποδοκιμασία που βίωσε ο Γιώργος Νταλάρας πριν από λίγο διάστημα. «Τον γνώρισα σε πολύ νεαρή ηλικία και εδώ και πάρα πολλά χρόνια επέλεξα να είναι ένα κλειστό κεφάλαιο για μένα. Δεν μπορώ να αποστασιοποιηθώ και να απαντήσω αντικειμενικά γι' αυτό που έγινε», απάντησε η ίδια.

«Είμαι εύθραυστη. Υπολογίζω την αγάπη των άλλων, τη βλέπω, τη μετράω, τη χρειάζομαι. Και δεν τη Δανείζομαι. Τη ρουφάω όλη αλλά τη δίνω και πίσω», είπε -μεταξύ άλλων- ενώ αποκάλυψε πως έχει εισπράξει πολλή εχθρότητα και στον έρωτα έχει φάει χαστούκια.

«Εισέπραξα και πάρα πολλή εχθρότητα. Την αντιλαμβάνομαι και δεν την πολεμάω. Τι να πολεμήσω άλλωστε; Είναι χάσιμο χρόνου. Πρέπει να προχωράς μόνο. Στον έρωτα έχω φάει χαστούκια αλλά έχω δώσει κιόλας. Αυτό έγινε γιατί πρόταξα τα μάγουλα μού πολύ εύκολα. Μπορεί πάλι να έφταιγε ότι δεν τον έπαιρνα και πολύ σοβαρά τον έρωτα. Δεν με απασχολούσε και πολύ ή δεν ήταν και τόσο σπουδαίο κομμάτι της ζωής μου, φοβάμαι να ομολογήσω τελικά...», τονίζει η τραγουδίστρια.

Όσο για την ηλικία της; «Είμαι όσο χρονών είμαι και βγαίνω και το λέω. Δεν το φοβάμαι. Μου λένε όλοι επειδή δείχνεις έτσι. Ε και; Πώς δείχνω δηλαδή; Και ρυτίδες έχω και το δέρμα μου δεν είναι σφριγηλό και έχω αρχίσει να συμφιλιώνομαι με όλο αυτό. Γι' αυτό και δεν με βλέπετε με τις απίστευτες πλαστικές. Ευτυχώς δεν έχω φρικάρει με αυτά τα πράγματα. Καμιά φορά με βλέπουν οι φίλοι μου και μου λένε: "από κάτω τα μάτια σου είναι κάπως κουρασμένα". "Ε, και τι έγινε;", λέω εγώ. Με βρίσκω γοητευτική κι έτσι δηλαδή. Εμένα μ' αρέσουν οι γυναίκες που είναι ήρεμες με τον εαυτό τους και που μεγαλώνουν όμορφα. Τη Meryl Streep, ας πούμε, τη θεωρώ κούκλα για την ηλικία της. Τη Michelle Pfeiffer και τη Sharon Stone που είμαστε και συνομίλησες επίσης. Τι γυναίκες», λέειι.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...