ΠΑΟ Ομπράντοβιτς: «Μάλλον το τελευταίο μου ματς στο ΟΑΚΑ»

Όχι απλώς δεν επιβεβαίωσε τις φήμες περί συμφωνίας για ανανέωση του συμβολαίου του, αλλά ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς τόνισε πως πιθανότατα το αποψινό παιχνίδι ήταν το τελευταίο του στον πάγκο του Παναθηναϊκού...

«Πιστεύω πως ήταν το τελευταίο μου παιχνίδι στο ΟΑΚΑ και πιθανώς να ήταν το τελευταίο στο ΣΕΦ. Τίποτα δεν εξαρτάται από μένα. Δεν τίθεται θέμα αν θέλω να συνεχίσω. Ποτέ δεν ήταν αυτό το θέμα. Δεν έχει σημασία ποιο θα είναι το αποτέλεσμα στο ΣΕΦ. Πιστεύω πως ανεξάρτητα από αποτελέσματα η σεζόν μας ήταν εξαιρετική, αν αναλογιστούμε πώς ξεκίνησε η χρονιά. Είναι φυσιολογική κατάσταση να είναι μια ομάδα με τον ίδιο προπονητή μετά από 13 χρόνια; Ο Φέργκιουσον είναι 25 χρόνια στη Γιουνάιτεντ κι εγώ θα ήθελα να είμαι 36 χρόνια. Δεν είναι δική μου όμως η απόφαση. Αγαπώ τον Παναθηναϊκό και δεν είναι μια σχέση προπονητή-ομάδας», τόνισε

πηγη 

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...