Αυτό που θέλουν οι γυναίκες! Νίκος Αναδιώτης: Το νέο sex symbol!

Είναι νέος, ταλαντούχος και απίστευτα καλογυμνασμένος. Ο Νίκος Αναδιώτης, τον οποίο γνωρίσαμε ως μοντέλο, και φέτος πρωταγωνιστεί στην επιτυχημένη τηλεοπτική σειρά «Βασιλιάδες», φωτογραφήθηκε για το εξώφυλλο του περιοδικού «Men’s Health» και μίλησε για το πρόγραμμα γυμναστικής αλλά και για τη διατροφή που ακολουθεί...

Αν και έγινε γνωστός ως μοντέλο, τα βήματά του στο χώρο της υποκριτικής είναι σταθερά και επιτυχημένα. Μιλώντας για το στιλ του ντυσίματός του, υποστηρίζει: «Δε µου αρέσει να έχω δεσμεύσεις στις εμφανίσεις µου. Ντύνοµαι ανάλογα µε το πώς θα ξυπνήσω το πρωί. Πάντως, δε φοβάµαι να τα δοκιµάσω όλα πάνω µου, αρκεί να ταιριάζουν τα συγκεκριµένα ρούχα στο σώµα µου. Με λίγα λόγια, το στυλ µου καθορίζεται κυρίως από τη διάθεσή µου».
Μπορεί να μην είναι µεγάλος φαν των επώνυμων ρούχων, δίνει, όμως, μεγάλη σημασία στην ποιότητα: «Είναι καθαρά θέµα του πόσο πολύ σου αρέσει κάτι και πόσο θέλεις να το αποκτήσεις. Αν µου αρέσει κάτι πολύ, θα δώσω λεφτά και θα το κάνω δικό µου. Είναι κάτι αποκλειστικά για µένα».
Τέλος, δηλώνει: «Από τα αξεσουάρ που πρέπει να προσέχει ιδιαίτερα ένας άντρας πιστεύω πως πρώτα είναι τα παπούτσια και µετά το ρολόι του… Ένα ζευγάρι παπούτσια µπορεί είτε να απογειώσει είτε να καταστρέψει το στιλ σου».

ΠΗΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...