Καρύδη: Με φρικάρει η μονιμότητα στις σχέσεις

Εντελώς αρνητική στην ιδέα του γάμου παρουσιάζεται η Σμαράγδα Καρύδη, αφού, όπως παραδέχθηκε, την φρικάρει η ιδέα της μονιμότητας.
Η γνωστή ηθοποιός παραχώρησε συνέντευξη στο περιοδικό «Glow» και μίλησε:..

Για την περίοδο που φοιτούσε στη Δραματική:
«Ήταν καταστροφικό. Πάλευαν δυο δυνάμεις μέσα μου, η φοβερή ντροπή με την ανάγκη μου να εκτεθώ. Ήταν καταστροφικό. Τώρα, η ντροπή έχει φύγει, αλλά καμιά φορά μου ξαναχτυπάει την πόρτα. Την πάλεψα, όμως, και την αντιμετώπισα. Γιατί και η διαρκής έκθεση είναι βασανιστική. Πολλές φορές θες να κρυφτείς, αλλά πρέπει να πας στη δουλειά σου που είναι η έκθεση».
Για τον γάμο και τις σχέσεις:
«Εφόσον δεν έχω παντρευτεί μέχρι τώρα σημαίνει ότι δεν το ήθελα. Με αγάπησαν άντρες και είχα σχέσεις που θα μπορούσα να το πάω προς τα εκεί. Έφτασα στα πρόθυρα, αλλά ποτέ δεν το ήθελα. Και σε βάζει πολλές φορές ο περίγυρος να σκεφτείς “τώρα με μένα τι θα γίνει”, αλλά η ζωή είναι δικιά μου. Εγώ θα τη ζήσω. Μπορεί να αλλάξει αυτό, δεν έχω θέμα με το γάμο, γιατί δεσμεύομαι και με φίλους και τις σχέσεις, είμαι πολύ σταθερή, αλλά η αίσθηση της μονιμότητας, ότι υπογράψαμε ένα χαρτί με φρικάρει. Άσε με μόνη μου και δε θα φύγω. Θα μου άρεσε να έχω άπλετο χρόνο μπροστά μου και να το αναβάλω διαρκώς. Για τα πάντα θα μου άρεσε αυτό, αλλά είναι πολύ συγκεκριμένος ο χρόνος που έχουμε. Η αναβολή είναι η καλύτερή μου φίλη».
Για τις σχέσεις με διαφορά ηλικίας:
«Δε μου έχει τύχει ποτέ. Δε μου αρέσει και σαν εικόνα η τεράστια διαφορά ηλικίας πια. Επειδή έχω περάσει από σχέση με διαφορά ηλικίας, και δεν αποκλείω ότι με ένα νεότερο ή μεγαλύτερο μπορείς να πεις πράγματα, φτάνεις, όμως, σε σημείο που με ανθρώπους της γενιάς σου τα μοιράζεσαι καλύτερα».









πηγη

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...