Τρίπολη: Γραφείο και τηλεφωνική Γραμμή Εξυπηρέτησης Δημότη Με στόχο την άμεση ανταπόκριση στα προβλήματα των κατοίκων

Δημιουργία Γραφείου Εξυπηρέτησης και τηλεφωνική γραμμή Εξυπηρέτησης του Δημότη εγκαινιάζει ο Δήμος Τρίπολης, προκειμένου να διευκολύνει την καταγραφή των προβλημάτων των κατοίκων και την άμεση ανταπόκριση των υπηρεσιών του.
Το Γραφείο Εξυπηρέτησης Δημότη καλύπτει την καταγραφή αιτημάτων, υποδείξεων και προτάσεων που.. αφορούν τον ηλεκτροφωτισμό, την καθαριότητα, τις αναφορές για λακκούβες και τη συμμετοχή σε προγράμματα εθελοντικών δράσεων.
Ο δήμος υπόσχεται να εξετάζει άμεσα τις σχετικές εισηγήσεις και θα προωθεί τη λύση τους. Οι δημότες θα ενημερώνονται και θα καθοδηγούνται για όποιες ενέργειες απαιτούνται από την πλευρά τους.
Το γραφείο θα παρακολουθεί την εξέλιξη αντιμετώπισης των αιτημάτων από το αρχικό στάδιο υποβολής τους μέχρι και την έκβασή τους και θα υποβάλει αναφορά απευθείας στο Δήμαρχο.
«Σκεφτήκαμε να δημιουργήσουμε το Γραφείο Εξυπηρέτησης του Δημότη καθώς και την πενταψήφια γραμμή για την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των πολιτών και τη βελτίωση της καθημερινότητας τους. Πιστεύουμε ότι θα λύνεται το 80% των αιτημάτων μέσα σε 24 ώρες, εφόσον θα προωθούνται άμεσα στις ανάλογες υπηρεσίες» αναφέρει ο δήμαρχος κ. Ιωάννης Σμυρνιώτης.Το Γραφείο Εξυπηρέτησης του Δημότη λειτουργεί στο γραφείο Δημάρχου και οι δημότες για να υποβάλλουν τα αιτήματα τους μπορούν να επικοινωνούν τις εργάσιμες ημέρες και ώρες 09.00 - 15.00 στα τηλέφωνα : 2713 - 600403 και στον πενταψήφιο αριθμό 15181.
 

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...