Νατάσα Θεοδωρίδου: "Ο γάμος θέλει πολύ δουλειά... Ίσως να ήμουν τεμπέλα σε όλα αυτά

Για το πώς με το πέρασμα του χρόνου έγινε επιφυλακτική στις σχέσεις της μίλησε η Νατάσα Θεοδωρίδου σε συνέντευξή της στο περιοδικό Down Town Κύπρου. "Έχω γίνει επιφυλακτική παρόλο που αυτό έρχεται σε μεγάλη αντίθεση με τον χαρακτήρα μου...
Τώρα βέβαια ωραία σας τα λέω αυτά αλλά, την ώρα που μου χτυπά ο έρωτας την πόρτα, εγώ ανοίγω και τα δύο φύλλα της πόρτας δεν ανοίγω μόνο το ένα. Και τότε είναι που διαψεύδω εγώ η ίδια τον εαυτό μου".
Παράλληλα, παραδέχτηκε πως στους γάμους της ίσως να ήταν τεμπέλα εννοώντας πως: "ο γάμος είναι μεγάλη δέσμευση. Όπως ξέρετε το προσπάθησα δύο φορές, γιατί αγαπώ πάρα πολύ την οικογένεια -αν και θεωρώ ότι ούτως ή άλλως έχω δημιουργήσει μια πολύ δυνατή και δεμένη οικογένεια- αλλά ο γάμος θέλει πάρα πολλή δουλειά. Θέλει να αφήσεις λίγο τον εαυτό σου, να μην μπαίνεις πάντοτε μπροστά, να είσαι ένα βήμα πίσω, να κάνεις πολλή υπομονή, να σκέφτεσαι δύο και τρεις φορές τα πράγματα. Και ίσως εγώ να ήμουν λίγο “τεμπέλα” σε όλα αυτά".
Ακόμη, χαρακτηρίζει την φιλία ως επένδυση την οποία βάζει πάνω και από έρωτες. "Η φιλία είναι επένδυση. Και αυτό προσπαθώ να το μεταδίδω και στους άλλους ανθρώπους. Μάλιστα θα σας έλεγα πως ενδεχομένως η φιλία να είναι και πιο πάνω από τον έρωτα".
Η τραγουδίστρια ανέφερε πως στην πορεία της μέχρι σήμερα έχει κάνει λάθη τα οποία όμως μπορούσαν να διορθωθούν. "Tα λάθη μου δεν ήταν άξια να με βγάλουν απ’ την πορεία μου. Ήταν λάθη που μπορούσαν να διορθωθούν, που κατανοούσα στην πορεία -και αυτό ήταν το πιο σημαντικό, ώστε να μην τα επαναλάβω- και εντέλει έμαθα από αυτά". Μάλιστα, μεταξύ αυτών ήταν και συνεργασίες που θα μπορούσε να αποφύγει χωρίς να δώσει ονόματα.

ΠΗΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...