Max: Genesis Rodriguez και να καίει

Η εμφάνισή της σε τρεις μεγάλες ταινίες από την αρχή της χρονιάς μέχρι σήμερα εξασφάλησαν στη Genesis Rodriguez ένα εξώφυλλο του περιοδικού Max για το μήνα Ιούλιο...

Η 24χρονη ηθοποιός είναι πιο καυτή από ποτέ μέσα στο κόκκινο σύνολο που φοράει μπροστά από το φωτογραφικό φακό του Tony Kelly. Και όσο ποζάρει στο φακό του, η Genesis μιλάει για τη ζωή της, αλλά και για το τι σημαίνει για εκείνη το να είσαι σέξι.

«Μεγάλωσα ανάμεσα στη Βενεζουέλα και το Μαϊάμι. Ζούσα έξι μήνες εδώ και έξι μήνες εκεί. Στο σχολείο ένιωθα πολύ παράξενα γιατί όταν ήρθα στις Ηνωμένες Πολιτείες τα ήξερα ήδη όλα, μιας και στο Καράκας τα σχολεία είναι εκπληκτικά. Πήγαινα μπρος πίσω 14 χρόνια». Για την ταινία της 'Casa de mi Padre', η καυτή Genesis, είπε χαρακτηριστικά: «Είναι πολύ καλή ταινία, είμαι η κοπέλα του Diego Luna, όμως ερωτεύομαι τον Will Ferrell. Το έργο είναι στα ισπανικά, ο Will τα μιλάει σωστά, σα βέρος Μεξικανός και όχι σαν Αμερικανός».

Τι σημαίνει το όνομά της; «Genesis είναι η πηγή. Είναι η αρχή της ζωής, του κόσμου. Ο πατέρας μου είχε μόλις χωρίσει από την πρώτη του γυναίκα, όταν γνώρισε τη μητέρα μου, Catalina. Μερικούς μήνες αργότερα, ήρθα και εγώ στον κόσμο: με θεώρησαν ότι ήμουν τυχερός οιωνός». Όσο για τον τίτλο της σέξι γυναίκας: «είμαι Λατίνα και οι λατίνες γυναίκες είναι πιο σεξουαλικές, γιατί συνήθως μεγαλώνουν μακριά από τη μητέρα τους και καταπιεσμένες από τη θρησκεία. Λέμε ότι το να δείχνουμε τα επίμαχα σημεία μας είναι ένας τρόπος να κερδίσουμε την ελευθερία μας. Δεν έχω κανένα πρόβλημα με το σώμα μου. Αν πάω στην παραλία, συνήθως φοράω ελάχιστα, ακόμα και topless, το αγαπώ το topless. Όμως, εδώ στην Καλιφόρνια είναι παράνομο να δείχνεις το στήθος του, οπότε το κάνω οπουδήποτε αλλού μπορώ. Μου αρέσει να απολαμβάνω τη ζωή, να είμαι υγιής, να γυμνάζομαι, αλλά και να πίνω και να τρώω!».






Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...