Το Facebook αποτελεί πλέον την ιδανική
πλατφόρμα διαφήμισης για όλες τις εταιρείες, καθώς τους δίνει την
ευκαιρία να πλησιάσουν τους καταναλωτές με άμεσο και συχνά διασκεδαστικό
τρόπο. Αυτό φαίνεται πως έλαβε υπόψη του και ο οίκος Yves Saint
Laurent, ο οποίος δημιούργησε μία παλέτα σκιών εμπνευσμένη από το νέο
μέσο που έχει αγαπηθεί όσο κανένα άλλο, ονομάζοντας την «Pure Chromatics
Devoted To Fans»...
Η ειδικά αφιερωμένη στους φαν παλέτα περιλαμβάνει σκιές στα χαρακτηριστικά χρώματα του Facebook, άσπρο και μπλε δηλαδή, αλλά και σε γκρι και μαύρο. Ο οίκος δήλωσε ότι θέλησε με τη δημιουργία της να δηλώσει την αγάπη του στους φαν, ελπίζοντας φυσικά για ακόμα περισσότερα «like» στη επίσημη σελίδα που έχει.
Οποιος θέλει να την αποκτήσει θα πρέπει πάντως να νικηθεί γρήγορα, καθώς διατίθενται προς πώληση μόνο 1.650 κομμάτια στην τιμή των –περίπου- 32 ευρώ, ενώ η αγορά μπορεί να γίνει φυσικά αποκλειστικά και μόνο μέσα από τη σελίδα του Yves Saint Laurent στο Facebook από τις 19 Ιουλίου.
Οπως είναι αναμενόμενο, το ίδιο το Facebook είναι πολύ χαρούμενο με αυτή την ιδέα, κάτι που είναι ξεκάθαρο και από τη δήλωση του Εμπορικού Διευθυντή του νέου μέσου στη Γαλλία: «Αισθανόμαστε τιμή που μία εταιρεία με τόσο μεγάλο κύρος χρησιμοποίησε τα χρώματα του Facebook για να δημιουργήσει ένα τόσο μοναδικό προϊόν, ειδικά για τους φαν του».
Τι έχει άραγε σειρά; Καλλυντικά εμπνευσμένα από το μπλε του Twitter, το κόκκινο του Pinretest ή τα φίλτρα του Instagram; Στον κόσμο της μόδας όλα είναι πιθανά.
ΠΗΓΗ
Η ειδικά αφιερωμένη στους φαν παλέτα περιλαμβάνει σκιές στα χαρακτηριστικά χρώματα του Facebook, άσπρο και μπλε δηλαδή, αλλά και σε γκρι και μαύρο. Ο οίκος δήλωσε ότι θέλησε με τη δημιουργία της να δηλώσει την αγάπη του στους φαν, ελπίζοντας φυσικά για ακόμα περισσότερα «like» στη επίσημη σελίδα που έχει.
Οποιος θέλει να την αποκτήσει θα πρέπει πάντως να νικηθεί γρήγορα, καθώς διατίθενται προς πώληση μόνο 1.650 κομμάτια στην τιμή των –περίπου- 32 ευρώ, ενώ η αγορά μπορεί να γίνει φυσικά αποκλειστικά και μόνο μέσα από τη σελίδα του Yves Saint Laurent στο Facebook από τις 19 Ιουλίου.
Οπως είναι αναμενόμενο, το ίδιο το Facebook είναι πολύ χαρούμενο με αυτή την ιδέα, κάτι που είναι ξεκάθαρο και από τη δήλωση του Εμπορικού Διευθυντή του νέου μέσου στη Γαλλία: «Αισθανόμαστε τιμή που μία εταιρεία με τόσο μεγάλο κύρος χρησιμοποίησε τα χρώματα του Facebook για να δημιουργήσει ένα τόσο μοναδικό προϊόν, ειδικά για τους φαν του».
Τι έχει άραγε σειρά; Καλλυντικά εμπνευσμένα από το μπλε του Twitter, το κόκκινο του Pinretest ή τα φίλτρα του Instagram; Στον κόσμο της μόδας όλα είναι πιθανά.
ΠΗΓΗ
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου