H Rihanna μιλά στην Oprah για τον ξυλοδαρμό της Στην εκπομπή «Oprah's Next Chapter»

Kαλεσμένη της Oprah Winfrey ήταν η Rihanna η οποία μίλησε στην διάσημη παρουσιάστρια για πρώτη φορά για τον ξυλοδαρμό της από τον πρώην σύντροφό της και γνωστό τραγουδιστή, Chris Brown.
Η 24χρονη τραγουδίστρια «ανοίχτηκε» στην εκπομπή «Oprah's Next Chapter», που θα προβληθεί στις 19 Αυγούστου από το κανάλι OWN..

και αποκάλυψε ότι ντράπηκε όταν έγινε γνωστό το περιστατικό για τον ξυλοδαρμό της.
«Ήταν εξευτελιστικό και ταπεινωτικό αυτό που μου έκανε. Έχασα τον καλύτερο μου φίλο», αποκαλύπτει η τραγουδίστρια για τον «Rude Boy» πρώην αγαπημένο της Chris Brown!

Τότε ξέσπασε σε λυγμούς και προσπαθώντας να μείνει ψύχραιμη πρόσθεσε πως «ήμουν αγανακτισμένη. Του κράτησα κακία. Ένιωσα γύρω μου πως όλα σκοτεινιάζουν».
«Είμαστε πολύ καλοί φίλοι. Τώρα χτίζουμε μια σχέση εμπιστοσύνης. Αγαπιόμαστε πάρα πολύ και είναι πολύ πιθανό να αγαπιόμαστε για πάντα. Εγώ ήμουν αυτή που δέχθηκε την επίθεση, εγώ πληγώθηκα περισσότερο από όλους, ήξερα όμως ότι χρειάζεται βοήθεια, κανείς δεν μπορεί να καταλάβει ότι χρειάζεται βοήθεια, όλοι λένε πως είναι τέρας», είπε μεταξύ άλλων στη συνέντευξη ποταμό η Rihanna



πηγη

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...