Υπέγραψαν συμβόλαιο στον ΠΑΟΚ οι Ματέους Βιβιάν, Λίαμ Λόρενς

Παίχτες του ΠΑΟΚ είναι από σήμερα ο Ματέους Βιβιάν και ο Λίαμ Λόρενς. Ο Βραζιλιάνος κεντρικός αμυντικός και ο Ιρλανδός μέσος δεσμεύτηκαν με διετούς διάρκειας συμβόλαια και παρουσιάστηκαν από την ΠΑΕ. «Θέλαμε να προσθέσουμε εμπειρία στη θέση γι' αυτό επιλέξαμε τον Ματέους και είμαστε χαρούμενοι που τον έχουμε μαζί μας», σχολίασε ο Γιώργος Γεωργιάδης για τον Βιβιάν...
Για τον Λόρενς ο τεχνικός διευθυντής του «Δικεφάλου» επισήμανε: «Έχει μεγάλη εμπειρία στα αγγλικά γήπεδα, είναι διεθνής. Δεν ξέρω πολλούς παίκτες με τα δικά του χαρακτηριστικά, τη δική του καριέρα στα αγγλικά γήπεδα, που να έχουν έρθει στην Ελλάδα».
«Έμαθα ότι ΠΑΟΚ είναι από τις μεγάλες ομάδες της Θεσσαλονίκης και της Ελλάδας, ότι έχει κάνει καλή πορεία στην Ευρώπη τα τελευταία χρόνια και πως έχει φιλάθλους που φωνάζουν και ενθαρρύνουν τους παίκτες. Είναι πρόκληση για μένα όλα αυτά. Έχω να προσφέρω ποιότητα και εμπειρία. Θέλω να βοηθήσω όσο μπορώ γενικά την ομάδα και ειδικά τους πιο νεαρούς παίκτες. Το ποδόσφαιρο είναι η ζωή μου», ανέφερε ο Βιβιάν.
Ερωτηθείς για την ετοιμότητά του απάντησε: «Νιώθω έτοιμος να παίξω. Τον τελευταίο μήνα έχω προπονηθεί πολύ. Την τελευταία εβδομάδα έκανα προπονήσεις μόνος μου, γιατί περίμενα πρόταση από ομάδα. Την απόφαση για το αν θα χρησιμοποιηθώ στα παιχνίδια που έρχονται στα πλέι οφ του Γιουρόπα Λιγκ θα την πάρει ο προπονητής. Έχω όρεξη να βοηθήσω. Αν μου πει, όμως, ότι δεν είμαι 100% έτοιμος, δε θα παίξω, ας παίξουν οι παίκτες που είναι πιο έτοιμοι από μένα». Κατέληξε αναφέροντας: «Άσχετα με το που έχω αγωνιστεί, είναι πρόκληση το ότι βρίσκομαι εδώ. Η μπάλα είναι στρογγυλή».
Ο Λόρενς, από την πλευρά του, ανέφερε αρχικά: «Έρχομαι σε έναν τοπ σύλλογο. Είναι φυσιολογικό να θέλει ένας παίκτης να έρθει εδώ. Γιατί όχι να μην είμαστε από τους διεκδικητές του πρωταθλήματος».
Αναφορικά με το πώς κατέληξε να συμφωνήσει με τον ΠΑΟΚ τόνισε: «Δεν ήταν απόφαση που πήρα ελαφριά. Έχω οικογένεια, ξέρω πως το να αλλάζεις πρωτάθλημα και χώρα είναι δύσκολο. Μου αρέσουν, όμως, οι προκλήσεις. Ξέρω, επίσης, ότι υπάρχει κοινή νοοτροπία Ελλήνων και Ιρλανδών και πως οι φίλαθλοι του ΠΑΟΚ είναι παθιασμένοι».
Εξήγησε ότι δεν είδε τα παιχνίδια με την Μπνέι Γεχούντα: «Γνωρίζω τα αποτελέσματα που έφερε η ομάδα και αυτό είναι το πιο σημαντικό», σχολίασε και κατέληξε λέγοντας: «Αισθάνομαι άνετα να παίξω σε οποιαδήποτε θέση του κέντρου».

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...