Λιάνα Κανέλλη: «Εγώ είμαι ο μαλάκας της παρέας;» (Βίντεο)

Καλεσμένη σε εκπομπή της ΝΕΤ ήταν το πρωί της Παρασκευής η βουλευτής του ΚΚΕ Λιάνα Κανέλλη, που αντέδρασε με το δικό της τρόπο σε σχόλιο που έκανε ένας άλλος καλεσμένος. Συγκεκριμένα, η κυρία Κανέλλη απάντησε στη δήλωση του προέδρου της ΕΣΕΕ, Βασίλη Κορκίδη.
για τις τιμές..των ακινήτων. «Είναι προκλητικό όλοι εμείς που λέμε για τους φοροφυγάδες σήμερα, να έχουμε αγοράσει σπίτια και ακίνητα στην αντικειμενική αξία και όχι στον πραγματική. Αυτό δεν είναι φοροδιαφυγή;» σχολίασε ο κ. Κορκίδης για να λάβει την αυθόρμητη απάντηση της Λιάνας Κανέλλη: «Εγώ τι είμαι, που τα έχω αγοράσει στην πραγματική; Ο μαλάκας της παρέας;».

Ωστόσο, αφοπλιστική ήταν και η απάντηση του κ. Κορκίδη που τόνισε: «Ναι, προφανώς».



Κανέλλη-Κορκίδης στη ΝΕΤ από allthewebnews
πηγη

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...