Demy: «Δεν μου βγαίνει το πρόστυχο»

Η Demy μίλησε στην κάμερα της εκπομπής «Κορίτσια για σπίτι» για τα μυστικά του προσωπικού της στιλ, απάντησε σε ερωτήσεις σχετικές με τις σέξι φωτογραφίσεις και παράλληλα μίλησε για την Άννα Βίσση και τη συνεργασία τους..


«Ανάλογα με τα κέφια μου διαλέγω και τι θα βάλω. Κάποιες φορές νιώθω την ανάγκη να βάλω κάτι πιο καλυμμένο, όπως όλες οι γυναίκες. Αλλά πάντα δίνω το στίγμα μου» ενώ για τη βοήθεια που δέχεται πάνω σε αυτόν τον τομέα ανέφερε: «Έχω κάποιον που με βοηθάει με το styling μου, αλλά όχι πάντα. Κυρίως συζητάμε μαζί για τις μεγάλες εμφανίσεις όπως στο μαγαζί. Την κατεύθυνση την έδωσα εγώ και κανένας δεν παρενέβη στο τι θα κάνω με το στιλ μου» είπε η νεαρή τραγουδίστρια για το στυλ της.

Συνεχίζοντας, η Demy τόνισε ότι δεν της βγαίνει «το πρόστυχο», ενώ συμπλήρωσε σχετικά με το αν θα έκανε μια σέξι και αποκαλυπτική φωτογράφηση: «Σε αυτή τη φάση που είμαι δεν νιώθω ότι μου βγαίνει. Η αλήθεια είναι ότι το σέξι δεν το κατακρίνω. Μπορεί να βγει κάτι σέξι, ερωτικό ή γυναικείο και θηλυκό χωρίς να είναι πρόστυχο».

Τέλος, για τη συνεργασία της με την Άννα Βίσση στο "LAV" δήλωσε: «Είμαι ευγνώμων για αυτή τη συνεργασία. Είμαι χαρούμενη όχι μόνο που συνεργάζομαι μαζί της γιατί είναι μια υπέροχη καλλιτέχνης, αλλά και που την γνώρισα σαν άνθρωπο. Πήρα πολλά πράγματα από την Άννα και καλλιτεχνικά και από την προσωπικότητά της».
πηγη

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...