ΡΙΣ ΓΟΥΙΔΕΡΣΠΟΥΝ- Στο κόκκινο χαλί μετά τη φυλακή .

«Ξέρεις το όνομά μου; Θα μάθεις ποια είμαι. Θα βγεις στις εθνικές ειδήσεις». Τις φράσεις αυτές ξεστόμισε η Ρις Γουίδερσπουν προς τον αστυνομικό που σταμάτησε στον αμερικανικό αυτοκινητόδρομο τον σύζυγό της Τζιμ Τοθ. Το περιστατικό, που συνέβη το πρωί της Παρασκευής στην Ατλάντα,
έστειλε την Αμερικανίδα σταρ και τον ατζέντη στο επάγγελμα άντρα της για λίγες ώρες στη φυλακή μετά τη σύλληψή τους και έγινε όχι εθνική, αλλά παγκόσμια είδηση, περίπου όπως είχε προβλέψει η 37χρονη ηθοποιός.

Η αναφορά του αστυνομικού περιγράφει με λεπτομέρειες το τι έγινε. Σύμφωνα με τον ίδιο, το αυτοκίνητο του Τοθ δεν παρέμενε στη λωρίδα του, γι' αυτό και η απόφαση να σταματήσει το όχημα. Ετσι, διαπίστωσε ότι ο οδηγός είχε κόκκινα μάτια και πεσμένα βλέφαρα ενώ «η αναπνοή του μύριζε έντονα αλκοόλ» ? ένα ποτήρι μόνο, κατά τη σύζυγό του. Ομως, πριν ξεκινήσει το αλκοτέστ, η Γουίδερσπουν βγήκε από το αυτοκίνητο, ξαναμπήκε μέσα όταν της ζητήθηκε από τον αστυνομικό, αλλά ξαναβγήκε δεύτερη φορά.

Εκεί έπεσε το καμπανάκι της πρώτης ειδοποίησης ότι θα συλληφθεί αν δεν υπακούσει. «Η κυρία Γουίδερσπουν άρχισε να φωνάζει από το παράθυρο ότι δεν πίστευε πως ήμουν πραγματικός αστυνομικός. Είπα στην κυρία Γουίδερσπουν να καθίσει στο κάθισμά της και να κάνει ησυχία», γράφει στην αναφορά του ο αστυνομικός Τζ. Πάιλαντ.

Ακολούθησε η σύλληψη του Τζιμ Τοθ για οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ, η κίνηση της συζύγου του να ξαναβγεί για να ρωτήσει τι συμβαίνει και στη συνέχεια η δικιά της σύλληψη, αφού δεν υπάκουσε στη διαταγή του αστυνομικού να επιστρέψει για τρίτη φορά στη θέση της, λέγοντας «είμαι Αμερικανίδα πολίτης» και μου επιτρέπεται να «στέκομαι σε αμερικανικό έδαφος».

Ολη αυτή η αρνητική δημοσιότητα είναι η πρώτη φορά που χαλάει την ατσαλάκωτη εικόνα της Ρις Γουίδερσπουν. «Ενα ποτό φαίνεται ήταν αρκετό και ντρέπομαι βαθιά για τα πράγματα που είπα. Ηταν σίγουρα μια τρομακτική κατάσταση και φοβόμουν για τον άντρα μου, αλλά αυτό δεν είναι δικαιολογία. Ημουν ασεβής απέναντι στον αστυνομικό που έκανε απλά τη δουλειά του. Δεν έχω παρά σεβασμό για την αστυνομία και λυπάμαι για τη συμπεριφορά μου», ήταν η δήλωση της ηθοποιού που δόθηκε στα μέσα ενημέρωσης την Κυριακή. Το ίδιο βράδυ η ίδια παρευρέθηκε στην πρεμιέρα της νέας της ταινίας «Mud», στη Νέα Υόρκη.

Αντα Δαλιάκα

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...