Σαν Φρανσίσκο. Με τον «αυτόματο πιλότο» πήγαινε για προσγείωση το μοιραίο Boeing 777!.

Δεκαεξάχρονες μαθήτριες οι δύο νεκρές από τη συντριβή του αεροσκάφους-Boeing 777.
Στους 181 οι τραυματίες - 124 επιβαίνοντες έχουν διασωθεί - Η μοιραία πτήση 214 της Asiana Airlines είχε απογειωθεί από τη Σεούλ, με 291 επιβάτες και 16μελές πλήρωμα - Η εταιρεία διαβεβαιώνει ότι δεν υπήρξαν προβλήματα σε μηχανή ή κινητήρες
Ένα Boeing 777 των νοτιοκορεατικών αερογραμμών Asiana Airlines προερχόμενο από τη Σεούλ, συνετρίβη κατά την προσγείωσή του και πήρε φωτιά στο αεροδρόμιο του Σαν Φρανσίσκο το Σάββατο. Δύο νεκροί και 181 τραυματίες μεταξύ των 307 επιβαινόντων, εκ των οποίων 16 μέλη του πληρώματος, είναι ο τελευταίος απολογισμός των αρχών.


Σύμφωνα με το Reuters, νεκρές είναι δύο 16χρονες μαθήτριες από την Κίνα -η Ye Meng Yuan και η Wang Lin Jia.
Όλοι οι επιβάτες της πτήσης 214 από τη Σεούλ καταμετρήθηκαν τελικά το βράδυ του Σαββάτου και 124 επιβαίνοντες είναι σώοι, ανακοίνωσε η πυροσβεστική υπηρεσία του Σαν Φρανσίσκο.

"Η ουρά του αεροσκάφους άγγιξε τον διάδρομο προσγείωσης και το αεροπλάνο βγήκε από τον διάδρομο", εξήγησε το νοτιοκορεατικό υπουργείο Μεταφορών, που έστειλε τετραμελή ομάδα ειδικών να εξετάσει την άτρακτο.

Η Asiana Airlines ανακοίνωσε ότι 141 Κινέζοι, μεταξύ τους οι δύο που έχασαν τη ζωή τους, σε σύνολο 291 επιβατών που βρίσκονταν στο αεροσκάφος, μεταξύ των οποίων 60 μαθητές και οι καθηγητές τους, σύμφωνα με το κινεζικό πρακτορείο ειδήσεων Νέα Κίνα.

Στο μεταξύ, ένας Κινέζος που διεσώθη, είπε ότι το αεροσκάφος "πετούσε σε πολύ χαμηλό ύψος", πριν προσγειωθεί.

Ο Σου Ντα, ο διασωθείς επιβάτης, διηγήθηκε την τραυματική του εμπειρία στο κρατικό κινεζικό τηλεοπτικό δίκτυο CCTV: "Παρατήρησα ότι το αεροσκάφος πετούσε αρκετά χαμηλά τη στιγμή της προσγείωσης. Ετοιμαζόταν να αγγίξει το έδαφος όταν ξαφνικά επιτάχυνε και η μύτη του άρχισε να ανεβαίνει". "Το αεροσκάφος πετούσε ήδη πολύ χαμηλά εκείνη τη στιγμή", συνέχισε ο Σου, προσθέτοντας ότι "αισθάνθηκε μια πρόσκρουση".

"Οι μάσκες οξυγόνου έπεσαν και μια έντονη δυσοσμία άρχισε να εξαπλώνεται στην καμπίνα. Είδα επίσης σπίθες από το μπροστινό μέρος του αεροσκάφους".

Μετά την προσγείωση, στην καμπίνα επικρατούσε "μεγάλη αναστάτωση", στο πίσω μέρος του αεροσκάφους είχε δημιουργηθεί μια μεγάλη τρύπα και η κουζίνα είχε εξαφανιστεί.
Ο Σου και η γυναίκα του πήραν στα χέρια τις αποσκευές τους και βγήκαν από την πίσω πλευρά του αεροπλάνου. Ο άνδρας δημοσίευσε φωτογραφίες που δείχνουν ανθρώπους να περιμένουν απ' έξω και μαύρος καπνός να αναδύεται από το αεροπλάνο.

Οι Αρχές αποκλείουν την τρομοκρατική απειλή

Κανένα στοιχείο δεν υπάρχει που να υποδεικνύει ότι η συντριβή του νοτιοκορεάτικου αεροσκάφους Boeing 777 της εταιρείας Asiana Airlines, ήταν μια τρομοκρατική ενέργεια, ανέφερε ο πράκτορας της αμερικανικής ομοσπονδιακής αστυνομίας (FBI), Ντέιβιντ Τζόνσον.

Asiana Airlines: Δεν οφείλεται σε μηχανική βλάβη η συντριβή του αεροσκάφους

Οι νοτιοκορεατικές αερογραμμές Asiana Airlines ανακοίνωσαν σήμερα, Kυριακή, ότι η συντριβή ενός από τα Boeing 777 του στόλου της στο αεροδρόμιο του Σαν Φρανσίσκο δεν οφείλεται σε μηχανική βλάβη, παρότι αρνήθηκαν να πουν αν οφείλεται σε λάθος του πιλότου.

"Επί του παρόντος βεβαιώνουμε ότι δεν υπήρξαν προβλήματα στη μηχανή ή στους κινητήρες του αεροσκάφους 777-200", είπε ο Γουν Γουνγκ-ντου, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρίας σε συνέντευξη Τύπου στα κεντρικά γραφεία της εταιρίας, προσθέτοντας ότι οι πιλότοι του αεροσκάφος έχουν μακρά εμπειρία με σχεδόν 10.000 πτήσης ο καθένας.

«Ηλικίας» επτά ετών το αεροσκάφος

Όπως ανακοινώθηκε επισήμως, στο υπερσύγχρονο αεροσκάφος (είχε παραδοθεί στην Asiana το 2006, είχε δηλαδή ηλικία επτά ετών) επέβαιναν 290 επιβάτες και ένα βρέφος, καθώς και 16μελές πλήρωμα. Τα εν λόγω αεροσκάφη έχουν τη δυνατότητα να μεταφέρουν μέχρι και 300 άτομα.

Το αεροσκάφος «μόλις συνετρίβη» στο Σαν Φρανσίσκο, έγραψε στο Path (site κοινωνικής δικτύωσης) ο επιβάτης Ντέιβιντ Έουν. «Η ουρά κόπηκε. Οι περισσότεροι μοιάζουν καλά. Είμαι εντάξει. Σουρεαλιστικό...».

Σύμφωνα με άλλες αναφορές, ο πιλότος ζήτησε «emergency landing» (επείγουσα προσγείωση) από τον πύργο ελέγχου, ωστόσο, προφανώς, δεν πρόλαβε να το προσγειώσει. Η πληροφορία αυτή ωστόσο διαψεύστηκε, λίγο αργότερα, από πηγές του αεροδρομίου.

Πυροσβέστες έσπευσαν στο σημείο, ενώ οι πρώτες φωτογραφίες έδειχναν πυκνό, μαύρο καπνό να βγαίνει από το αεροσκάφος.

Αξίζει να σημειωθεί ότι, το 2009, τα εν λόγω αεροσκάφη είχαν παρουσιάσει σημαντικό πρόβλημα στους κινητήρες τους (μάρκας Ρολς Ρόις) και οι ειδικοί προειδοποιούσαν ότι μπορούν να αποβούν μοιραία...

Σε αυτό το συμπέρασμα είχαν καταλήξει οι εκθέσεις της εθνικής υπηρεσίας για την ασφάλεια των μεταφορών των ΗΠΑ και του βρετανικού φορέα για τη διερεύνηση των αεροπορικών ατυχημάτων.


Δείτε το βίντεο με τη στιγμή της έκρηξης όπως μεταδόθηκε το βράδυ της Κυριακής (ώρα Ελλάδας) από το CNN



Αεροσκάφος Boeing 777 πήρε φωτιά στο διεθνές αεροδρόμιο του Σαν Φρανσίσκο.
 Ο πιλότος ζήτησε «επείγουσα προσγείωση», αλλά δεν πρόλαβε το προσγειώσει - Άγνωστο εάν υπάρχουν νεκροί ή τραυματίες
Αεροπλάνο των αερογραμμών Asiana Airlines συνετρίβη κατά την προσγείωσή του στο διεθνές αεροδρόμιο του Σαν Φρανσίσκο.

Το αεροσκάφος είχε απογειωθεί από την Ταϊπέι, ωστόσο, άλλες πληροφορίες αναφέρουν ότι κατευθυνόταν στο Σαν Φρανσίκο, έχοντας ξεκινήσει από τη Σεούλ.


Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, πρόκειται για επιβατικό αεροπλάνο, ενώ άγνωστο παραμένει εάν υπάρχουν θύματα ή τραυματίες από τη συντριβή.

Ο πιλότος ζήτησε «emergency landing» (επείγουσα προσγείωση) από τον πύργο ελέγχου, ωστόσο, προφανώς, δεν πρόλαβε να το προσγειώσει. Προς το παρόν, δεν υπάρχουν πληροφορίες για νεκρούς ή τραυματίες.

Η αμερικανική FFA επιβεβαιώνει το συμβάν.

Πυροσβέστες έσπευσαν στο σημείο, ενώ οι πρώτες φωτογραφίες δείχνουν πυκνό, μαύρο καπνό να βγαίνει από το αεροσκάφος.

Σε εξέλιξη βρίσκεται ήδη η επιχείρηση διάσωσης.

πηγη

Δύο νεκροί από τη συντριβή αεροσκάφους στο αεροδρόμιο του Σαν Φρανσίσκο



Με το που άγγιξε το έδαφος, τυλίχθηκε στις φλόγες - Είχε απογειωθεί από τη Σεούλ, με 307 επιβάτες και 16μελές πλήρωμα - 182 τραυματίες και 60 αγνοούμενοι
Ένα Boeing 777 των νοτιοκορεατικών αερογραμμών Asiana Airlines προερχόμενο από τη Σεούλ, συνετρίβη κατά την προσγείωσή του και πήρε φωτιά στο αεροδρόμιο του Σαν Φρανσίσκο το Σάββατο. Δύο νεκροί και 182 τραυματίες μεταξύ των 307 επιβαινόντων, εκ των οποίων 16 μέλη του πληρώματος, είναι ο τελευταίος απολογισμός των αρχών.

Όλοι οι επιβάτες της πτήσης 214 από τη Σεούλ καταμετρήθηκαν τελικά το βράδυ του Σαββάτου και 123 επιβαίνοντες είναι σώοι, ανακοίνωσε η πυροσβεστική υπηρεσία του Σαν Φρανσίσκο.

"Η ουρά του αεροσκάφους άγγιξε τον διάδρομο προσγείωσης και το αεροπλάνο βγήκε από τον διάδρομο", εξήγησε το νοτιοκορεατικό υπουργείο Μεταφορών, που έστειλε τετραμελή ομάδα ειδικών να εξετάσει την άτρακτο.

Η Asiana Airlines ανακοίνωσε ότι 141 Κινέζοι, μεταξύ τους οι δύο που έχασαν τη ζωή τους, σε σύνολο 291 επιβατών βρίσκονταν στο αεροσκάφος, μεταξύ αυτών 60 μαθητές και οι καθηγητές τους, σύμφωνα με το κινεζικό πρακτορείο ειδήσεων Νέα Κίνα.

Στο μεταξύ ένας Κινέζος που διεσώθη είπε ότι το αεροσκάφος "πετούσε σε πολύ χαμηλό ύψος" πριν προσγειωθεί.

Ο Σου Ντα, ο διασωθείς επιβάτης, διηγήθηκε την τραυματική του εμπειρία στο κρατικό κινεζικό τηλεοπτικό δίκτυο CCTV: "Παρατήρησα ότι το αεροσκάφος πετούσε αρκετά χαμηλά τη στιγμή της προσγείωσης. Ετοιμαζόταν να αγγίξει το έδαφος όταν ξαφνικά επιτάχυνε και η μύτη του άρχισε να ανεβαίνει". "Το αεροσκάφος πετούσε ήδη πολύ χαμηλά εκείνη τη στιγμή", συνέχισε ο Σου προσθέτοντας ότι "αισθάνθηκε μια πρόσκρουση".

"Οι μάσκες οξυγόνου έπεσαν και μια έντονη δυσοσμία άρχισε να εξαπλώνεται στην καμπίνα. Είδα επίσης σπίθες από το μπροστινό μέρος του αεροσκάφους".

Μετά την προσγείωση, στην καμπίνα επικρατούσε "μεγάλη αναστάτωση", στο πίσω μέρος του αεροσκάφους είχε δημιουργηθεί μια μεγάλη τρύπα και η κουζίνα είχε εξαφανιστεί.

Ο Σου και η γυναίκα του πήραν στα χέρια τις αποσκευές τους και βγήκαν από την πίσω πλευρά του αεροπλάνου. Ο άνδρας δημοσίευσε φωτογραφίες που δείχνουν ανθρώπους να περιμένουν απ' έξω και μαύρος καπνός να αναδύεται από το αεροπλάνο.

Οι Αρχές αποκλείουν την τρομοκρατική απειλή

Κανένα στοιχείο δεν υπάρχει που να υποδεικνύει ότι η συντριβή του νοτιοκορεάτικου αεροσκάφους Boeing 777 της εταιρείας Asiana Airlines, ήταν μια τρομοκρατική ενέργεια, ανέφερε ο πράκτορας της αμερικανικής ομοσπονδιακής αστυνομίας (FBI), Ντέιβιντ Τζόνσον.

«Ηλικίας» επτά ετών το αεροσκάφος

Όπως ανακοινώθηκε επισήμως, στο υπερσύγχρονο αεροσκάφος (είχε παραδοθεί στην Asiana το 2006, είχε δηλαδή ηλικία επτά ετών) επέβαιναν 290 επιβάτες και ένα βρέφος, καθώς και 16μελές πλήρωμα. Τα εν λόγω αεροσκάφη έχουν τη δυνατότητα να μεταφέρουν μέχρι και 300 άτομα.

Το αεροσκάφος «μόλις συνετρίβη» στο Σαν Φρανσίσκο, έγραψε στο Path (site κοινωνικής δικτύωσης) ο επιβάτης Ντέιβιντ Έουν. «Η ουρά κόπηκε. Οι περισσότεροι μοιάζουν καλά. Είμαι εντάξει. Σουρεαλιστικό...».

Σύμφωνα με άλλες αναφορές, ο πιλότος ζήτησε «emergency landing» (επείγουσα προσγείωση) από τον πύργο ελέγχου, ωστόσο, προφανώς, δεν πρόλαβε να το προσγειώσει. Η πληροφορία αυτή ωστόσο διαψεύστηκε, λίγο αργότερα, από πηγές του αεροδρομίου.

Πυροσβέστες έσπευσαν στο σημείο, ενώ οι πρώτες φωτογραφίες έδειχναν πυκνό, μαύρο καπνό να βγαίνει από το αεροσκάφος.

Αξίζει να σημειωθεί ότι, το 2009, τα εν λόγω αεροσκάφη είχαν παρουσιάσει σημαντικό πρόβλημα στους κινητήρες τους (μάρκας Ρολς Ρόις) και οι ειδικοί προειδοποιούσαν ότι μπορούν να αποβούν μοιραία...

Σε αυτό το συμπέρασμα είχαν καταλήξει οι εκθέσεις της εθνικής υπηρεσίας για την ασφάλεια των μεταφορών των ΗΠΑ και του βρετανικού φορέα για τη διερεύνηση των αεροπορικών ατυχημάτων.









πηγη

Με τον «αυτόματο πιλότο» πήγαινε για προσγείωση το μοιραίο Boeing 777!

Οι πιλότοι προσπάθησαν να διορθώσουν την πορεία του αεροσκάφους λίγο πριν τη συντριβή στο Σαν Φρανσίσκο

Οι πιλότοι του μοιραίου Boeing 777 της νοτιοκορεάτικης εταιρείας Asiana Airlines, προσπάθησαν να διορθώσουν την πορεία του αεροσκάφους λίγο πριν την προσγείωση και έβαλαν σε λειτουργία το αυτόματο γκάζι, ώστε να κρατηθεί το απαιτούμενο επίπεδο ταχύτητας, ανάφερε η επικεφαλής ερευνητής του δυστυχήματος, Ντέμπορα Χέρσμαν του αμερικανικού Εθνικού Συμβουλίου Ασφάλειας των Μεταφορών (NTSB) την Τρίτη.

Όπως προκύπτει, οι πιλότοι είχαν επαναπαυθεί στο σύστημα αυτόματης πλοήγησης, τον «αυτόματο πιλότο» του αεροσκάφους και συνειδητοποίησαν πολύ αργά ότι πετούσαν πολύ χαμηλά και με πολύ μικρή ταχύτητα.

Προσπάθησαν, στη συνέχεια, να διορθώσουν την πορεία του αεροσκάφους λίγο πριν από την προσγείωση και έβαλαν σε λειτουργία το αυτόματο γκάζι, ώστε να κρατηθεί το απαιτούμενο επίπεδο ταχύτητας, ανέφερε η επικεφαλής ερευνητής του δυστυχήματος, Ντέμπορα Χέρσμαν του αμερικανικού Εθνικού Συμβουλίου Ασφάλειας των Μεταφορών (NTSB).

Όπως είπε, οι πιλότοι συνειδητοποίησαν σε ύψος 500 ποδών (152 μέτρα) από το έδαφος, ότι το αεροσκάφος θα βρισκόταν εκτός κέντρου. «Είχαν κάνει διορθώσεις, επειδή ήξεραν ότι ήταν χαμηλά και έκαναν πλευρικές διορθώσεις για να ευθυγραμμισθούν στην κεντρική γραμμή» είπε η Χέρσμαν.

Η ίδια επιβεβαίωσε ότι ο πιλότος που είχε το πρόσταγμα της προσγείωσης, ήταν εκπαιδευόμενος σε αυτά τα αεροσκάφη, ποτέ πριν δεν είχε προσγειωθεί με ένα Boeing 777 και είχε μόλις 35 ώρες πτήσης με τον συγκεκριμένο τύπο αεροπλάνου.

Ο εκπαιδευτής πιλότος, ο οποίος ήταν ένας έμπειρος χειριστής των 777 μόλις είχε λάβει την πιστοποίηση εκπαιδευτή. Αυτή ήταν η πρώτη φορά που οι δύο πιλότοι πετούσαν μαζί, είπε επίσης η Ντέμπορα Χέρσμαν. Τόσο ο εκπαιδευόμενος πιλότος όσο και ο εκπαιδευτής είχαν προσγειωθεί στο Σαν Φρανσίσκο πολλές φορές στο παρελθόν. Ο εκπαιδευόμενος χειριστής, Λι Κανγκ- κουκ είχε ταξιδέψει στο Σαν Φρανσίσκο 29 φορές, αλλά με αεροσκάφη τύπου 747 και ο εκπαιδευτής του, είχε προσγειώσει jet στο ίδιο αεροδρόμιο 33 φορές.

Στην πραγματικότητα, το αεροπλάνο πηγαίνει στη διαδικασία προσγείωσης με μόνο 106 κόμβους όταν χτύπησε στο έδαφος, αντί για μια ελάχιστη ταχύτητα 137 κόμβων.

Η χαμηλή ταχύτητα προσέγγισης της πίστας προσγείωσης έχει αναφερθεί ως σημαντική αιτία της συντριβής. Τα σχόλια της κα Χέρσμαν είναι σίγουρο ότι θα επικεντρωθούν περισσότερο στα προσόντα των πιλότων και την πιθανή ενοχή τους για την συντριβή. Μέχρι στιγμής δεν βρέθηκε κανένα αποδεικτικό στοιχείο μηχανικού σφάλματος και δεν αναφέρθηκαν προβλήματα κατά τη διάρκεια της πτήσης ή της προσέγγισης του αεροδρομίου. Έτσι αυξάνεται η πιθανότητα το λάθος του πιλότου να προκάλεσε τη συντριβή.

Υπερασπιστές των δυο χειριστών, είναι η μεγαλύτερη ένωση πιλότων του κόσμου, η οποία επικρίνει δριμύτατα την αμερικανική NTSB, λέγοντας ότι «οι ατελείς πληροφορίες τροφοδοτούν την αχαλίνωτη σπέκουλα σχετικά με τα αιτία του δυστυχήματος». Σε ανακοίνωση της η Air Pilots Association International (ALPA), αναφέρει ότι οι δηλώσεις της NTSB δίνουν την εντύπωση ότι η επιτροπή «έχει ήδη καθορίσει την πιθανή αιτία» της συντριβής».

Πηγή: ΑΠΕ - ΜΠΕ

 









Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...