Ειλικρινής εξομολόγηση Η Gwyneth Paltrow συγχωρεί την απιστία!

«Είμαι ένα εξαιρετικά ανοιχτόμυαλο άτομο και αν κάτι τέτοιο μου συνέβαινε θα έψαχνα να βρω το γιατί και θα εξερευνούσα τη σχέση μου», λέει η ηθοποιός
Κι όμως υπάρχουν γυναίκες που συγχωρούν την απιστία και μάλιστα διάσημες. Η ηθοποιός Gwyneth Paltrow είναι παντρεμένη με τον τραγουδιστή των Coldplay Chris Martin εδώ και 10 χρόνια και δίνει μια άλλη διάσταση στην έννοια του γάμου και των δεσμεύσεων γενικότερα.
Η πρωταγωνίστρια της ταινίας «Iron Man 3» σε μια ειλικρινή και μάλλον απρόσμενη συνέντευξη αποκάλυψε ότι θα κατανοούσε κάτω από συνθήκες την απιστία.


«Πιστεύω πως η ιδέα του να είσαι δεσμευμένη απέναντι σε κάποιον είναι σημαντικό για σένα και αρχίζεις να εκτιμάς διάφορα πράγματα στον άλλο. Κάνενα ζευγάρι δεν είναι ίδιο και το σίγουρο είναι πως όλα τα ζευγάρια στη διάρκεια της σχέσης τους δέχονται διαφορετικές προκλήσεις. Πιστεύω πως κάτω από συνθήκες θα μπορούσα να συγχωρήσω ή να συγχωρεθώ αλλά η αλήθεια είναι πως δεν μου έχει συμβεί κάτι τέτοιο όποτε δεν ξέρω πως είναι με σιγουριά. Θα ήταν πολύ σκληρό για μένα να μάθαινα πως κάτι συμβαίνει πίσω από την πλάτη μου. Τότε αρχίζεις πραγματικά να αναρωτιέσαι για τη ζωή σου και τον άνθρωπό σου. Από την άλλη πιστεύω ότι αν στη σχέση υπάρχει αυθεντικότητα και ειλικρίνεια οι δύσκολες και άβολες καταστάσεις θα μπορούσαν να ξεπεραστούν».

Η 40χρονη ηθοποιός ξεκαθάρισε βέβαια ότι ποτέ δεν θα έβγαινε με κάποιον που θα ήταν εθισμένος στην απιστία. «Είμαι ένα εξαιρετικά ανοιχτόμυαλο άτομο και αν κάτι τέτοιο μου συνέβαινε θα έψαχνα να βρω το γιατί και θα εξερευνούσα τη σχέση μου».



Η Paltrow παραχώρησε τη συνέντευξη στο πλαίσιο της νέας της ταινίας «Thanks For Sharing» όπου συμπρωταγωνιστεί με τον Mark Ruffalo, ο οποίος πάσχει από κατάθλιψη




Η ηθοποιός που είναι μητέρα δύο μικρών παιδιών παραδέχτηκε ότι ο γάμος της δεν ήταν πάντα ρόδινος και χωρίς προβλήματα. Σε παλαιότερη συνέντευξή της είχε μιλήσει ανοιχτά για κάποια σκαμπανεβάσματα που είχε στη σχέση της. «Είναι δύσκολο να είσαι παντρεμένη. Περνάς υπέροχες στιγμές αλλά ώρες - ώρες τρελαίνεσαι και έχεις δυσκολίες. Οπως όλα τα ζευγάρια έτσι και εμείς είχαμε και έχουμε τις δυσκολίες μας. Ρώτησα μια φορά τον πατέρα μου: 'Πώς εσύ και η μαμά είστε παντρεμένοι 33 χρόνια;' Και μου απάντησε: 'Λοιπόν ποτέ δεν θέλαμε διαζύγιο την ίδια στιγμή'. Και πιστεύω πως κάτι τέτοιο συμβαίνει. Οταν δύο άνθρωποι πετάνε την πετσέτα τότε μοιραία έρχεται ο χωρισμός. Αλλά αν ο ένας από τους δύο πει το παλεύουμε τότε συνεχίζεις. Είναι όλα θέμα timing».



Πάντως η Gwyneth επιμένει ότι ο γάμος της με τον 36χρονο Martin είναι ισχυρός και τα δύο τους παιδιά Apple και Moses τους κρατούν ενωμένους. «Μαζί γελάμε, είμαστε καλοί φίλοι και μας αρέσει να κάνουμε τα ίδια πράγματα. Είμαι προσγειωμένη, σπιτόγατα και ο Chris είναι τρελός επιστήμονας και αυθεντικός συνθέτης. Οπότε πάντα λέω στον ευατό μου: Πρέπει να είσαι στο σπίτι σου γιατί έχεις έναν ταλαντούχο άνδρα ο οποίος ομορφαίνει τον κόσμο σου».


..

πηγη

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...