BMW 3-Series Gran Turismo (2014) picture-Video-Tεχνικά.

Η νέα BMW 3 -Series Gran Turismo αντιπροσωπεύει μια υψηλού επιπέδου στη μεσαία κατηγορία . Αυτή η νέα έννοια εκτελεί ένα πραγματικά μοναδικό ρόλο στο πλαίσιο της επιτυχημένης BMW 3 -Series φάσμα και προσφέρει μια φρέσκια και διαφορετική άποψη για την αισθητική , το χώρο και τη λειτουργικότητα .
Η BMW 3 -Series Gran Turismo συνδυάζει τα δυναμικά χαρακτηριστικά του σπορ Sedan 3 -Series με την πρακτικότητα και την ευελιξία του Touring 3 - Series , και τις πλάτες αυτές τις ιδιότητες με μια απτή αύξηση του διαθέσιμου χώρου και τις άνεσης . Η νέα προσθήκη στη σειρά αποπνέει αισθητική και συναισθηματική απήχηση , μπορεί να υπερηφανεύεται για μια ξεχωριστή παρουσία στο δρόμο και προσφέρει ομοίως έντονη οδηγική απόλαυση .

Ανάμεσα στα εντυπωσιακά χαρακτηριστικά της νέας BMW 3 -Series Gran Turismo είναι μια δύναμη που σχηματίζεται εμπρόσθιο άκρο , ένα κομψά τεντωμένο σιλουέτα με οροφή τύπου coupe στυλ , χωρίς πλαίσιο πλευρικά παράθυρα και ένα ρέον πίσω άκρο με μεγάλο άνοιγμα φόρτωσης . Εδώ , μια εκτεταμένη πίσω αεροτομή - η πρώτη του είδους της σε ένα BMW - παρέχει οπτική ελαφρότητα καθώς και στη μείωση των λιφτ, στο περιοδείες ταχύτητες . Η σαφής αύξηση του μήκους πάνω από τα οφέλη Sedan και Touring δεν είναι μόνο κομψή σιλουέτα του αυτοκινήτου , αλλά και το ποσό του διαθέσιμου χώρου επί του σκάφους .

Ευκολία πρόσβασης , υπερυψωμένη θέση καθισμάτων προσφέρει εξαιρετική θέα προς όλες τις πλευρές και πολυτελή εκτάσεις του χώρου γύρω από κάθε επιβάτη παρέχει μια στιγμιαία αίσθηση - καλός παράγοντας . Το Gran Turismo προσφέρει περισσότερο χώρο στο οπίσθιο διαμέρισμα ειδικότερα. Πράγματι , οι επιβάτες στις τρεις πλήρους μεγέθους πίσω καθίσματα χώρο για τα πόδια θα συναντήσετε συνήθως συναντώνται μόνο στην πολυτελή κατηγορία αυτοκινήτων .Αυτό το ευρύ φάσμα των ιδιοτήτων - τόσο λειτουργική και αισθητική - επιτρέπει η νέα BMW 3 - Series Gran Turismo να σημειώσετε όλες τις σωστές θέσεις για την ενεργό και απαιτητικούς οδηγούς που χρησιμοποιούν το αυτοκίνητό τους με διάφορους τρόπους, αλλά θα μπορούσε επίσης να εκτιμούν την αισθητική ενός coupe . Όλα εκ των οποίων επιτρέπει το νέο Gran Turismo για να κάνει επιτακτική την ανάγκη για τον εαυτό της και ως ένα κομψό μεταφορά των επιχειρήσεων και για το δυναμικό , άνετο tourer για οικογενειακά ταξίδια μακριά και ψυχαγωγικές δραστηριότητες .
Σχεδιασμός : Καινοτόμα , συναισθηματική και πρακτική .
«Η BMW 3 -Series Gran Turismo είναι ένα αυτοκίνητο που αποπνέει την κομψότητα ενός coupe , αλλά ταυτόχρονα προσφέρει τεράστια πρακτικότητα και επιπλέον χώρο που μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε μια ποικιλία τρόπων . " Σελίδα Beermann , εξωτερικό σχεδιαστής για τη νέα BMW 3 -Series Gran Turismo .
Η πρώτη εντύπωση που εξέδωσε η νέα BMW 3 -Series Gran Turismo πάντα επικεντρώνεται στο εντυπωσιακό συνδυασμό της δυναμικής και την αισθητική . Ελκυστικές αναλογίες , τέσσερις πόρτες με παράθυρα χωρίς πλαίσιο , το coupe στυλ , ήπια πτώση οροφή και μεγάλη πίσω πόρτα καθορίζουν τον διακριτικό χαρακτήρα που έχει σκαλιστό για τον εαυτό της στο πλαίσιο του BMW 3 - Series τάξεις . Δυναμικές γραμμές και λείες επιφάνειες σκίτσο από ένα αθλητικό σώμα που προσδίδει στο αυτοκίνητο μια ενεργά εμπρός ραγδαία σκοπό , καθώς και προτείνοντας ένα υψηλό βαθμό λειτουργικότητας . Πράγματι , η νέα BMW 3 -Series Gran Turismo θέτει νέα πρότυπα στο εσωτερικό όσο και έξω . Μια πειστική αίσθηση της ευρυχωρίας , μια υπερυψωμένη θέση των καθισμάτων , γενναιόδωρα επίπεδα του χώρου και έξυπνη διαχείριση του χώρου φορτίου σφραγίσει τη θέση της ως ένα one- off στην κατηγορία premium μεσαίου μεγέθους .
Σε 4.824 χιλιοστά μήκος, 1.489 χιλιοστά ύψος, 1.828 χιλιοστά πλάτος και με 2.920 χιλιοστά μεταξόνιο , η νέα BMW 3 -Series Gran Turismo είναι κυρίως μεγαλύτερο από ό, τι όλο το Sedan και Touring παραλλαγές της σειράς 3 - Series . Ωστόσο, η έξυπνη χρήση των σχεδιαστών των επιφανειών αναλογίες, και τις γραμμές εξασφαλίζει ότι το Gran Turismo φαίνεται να κόψει ένα παρόμοιο χαμηλωμένη και δυναμική εικόνα , όπως τα αδέλφια του . Οι διαστάσεις του επιτρέπουν να θέσει σε εντυπωσιακά επίπεδα του χώρου για τους επιβάτες και τις αποσκευές τους , ως αποτέλεσμα της οποίας περνά το «μεγάλων αποστάσεων άνεση " τεστ με άριστα . Σε 520 λίτρα , χωρητικότητα του χώρου αποσκευών του είναι μέχρι 25 λίτρα, με την BMW 3 - Series Touring , ενώ ένα επιπλέον 70 χιλιοστά πόδια των πίσω επιβατών την τοποθετούν μεταξύ του BMW 5 - Series και BMW 7 -Series , δηλαδή σταθερά στο έδαφος πολυτελή κατηγορία .
Μπροστινή όψη : ισχυρή δυναμική .
Το εντυπωσιακό εμπρόσθιο άκρο της νέας BMW 3 -Series Gran Turismo κάνει κανένα μυστικό της BMW 3 -Series δεσμούς της οικογένειας, αλλά και φέρνει τη δική της ιδιαίτερη γεύση της στο μίγμα . Η ευρεία , ισχυρή μάσκα BMW και τροποποιήθηκε μπροστινή ποδιά υπογραμμίζουν το σπορ χαρακτήρα του αυτοκινήτου , ενώ εντυπωσιακή διπλούς προβολείς με δακτυλίων (αν προσδιορίζονται προβολείς xenon ) και LED φώτα προφορά αποτελούν μια οπτική μονάδα με τις ελαφρώς προς τα εμπρός κλίση των νεφρών και να ενισχύσει την αίσθηση τόσο του πλάτους και παρουσία. Το περίγραμμα των προβολέων είναι μεγαλύτερο από ό, τι στο Sedan . Μεγάλοι αεραγωγοί κάτω από τους προβολείς τονίζουν το σπορ χαρακτήρα του αυτοκινήτου , όπως κάνουν τα αεροδυναμικά κίνητρα ανοίγματα για τις κουρτίνες αέρα . Το καπό , εν τω μεταξύ , έχει ομαλότερη περίγραμμα από το Sedan και Touring . Το πιο σημαντικό σύνθημα σχεδιασμού παραμένει η μάσκα , η οποία εφιστά την οπτική εστίαση του front end περαιτέρω προς το δρόμο και δίνει στο αυτοκίνητο ένα χαμηλότερο - εκσφενδονίζεται και σπορ αίσθηση . Ένα άλλο χαρακτηριστικό γνώρισμα της BMW 3 -Series Gran Turismoare οι « λεπίδες » που στο εξωτερικό εισαγωγές αέρα του μπροστινού προφυλακτήρα .
Πλάγια όψη : την κομψότητα με ένα coupe γραμμή οροφής στυλ .
Ο σύνδεσμος μεταξύ του εμπρός και πίσω της BMW 3 - Series GT είναι ιδιαίτερα ομαλή . Hallmark αναλογίες BMW και ένα κουπέ στιλ γραμμή οροφής που κατηφορίζει προς το οπίσθιο τμήμα σιλουέτα του αυτοκινήτου , ενώ η δύναμη λείες επιφάνειες και η αύξηση των γραμμών δανείζουν τα πλευρά εγγενή δυναμική ζωντάνια τους. Η ομαλή μετάβαση από την οροφή στο πίσω δημιουργεί πρόσθετο εσωτερικό χώρο , ενώ επιδεικνύοντας αξιοζήλευτη λειτουργικότητα του αυτοκινήτου . Η BMW 3 -Series Gran Turismo είναι η πρώτη φορά μοντέλο της μάρκας με τον αθλητισμό μια ενεργή πίσω αεροτομή . Σε χαμηλότερες ταχύτητες που αποσύρεται ουσιαστικά από τα μάτια , αφήνοντας μόλις ένα κυματισμός στη γραμμή οροφής τύπου coupe στυλ. Ένα χαρακτηριστικό που είναι πιο σίγουρα ορατή από την πλευρά της είναι οι εμπρός ραγδαία ράγες των νεφρών , η οποία βελάκι επάνω στο καπό , τονίζοντας την ευέλικτη χαρακτήρα του Gran Turismo .
Το κυρίαρχο θέμα των πλευρών του αυτοκινήτου είναι η διπλή γραμμή swage , που αποτελείται από δύο χαρακτηριστικές γραμμές λειτουργεί παράλληλα με το άλλο , το οποίο είναι κεντρικής σημασίας για την εμφάνιση της τελευταίας BMW 3 -Series . Είδαν σε συνδυασμό με την έντονη γραμμή μαρσπιέ που ενισχύει την ήδη δυναμική σφηνοειδές σχήμα του σώματος . Η υψηλή -set πλευρά του παραθύρου γραφικών , η οποία αυξάνεται ελαφρά στο Hofmeister λόξα , δανείζει ευχάριστα αισθητική έμφαση στη σαφή προσανατολισμό προς τα εμπρός της εξωτερικής σχεδίασης . Ένα νέο στοιχείο της BMW 3 - Series Gran Turismo έρχεται με τη μορφή των Αναπνέουν Air . Το ξενοδοχείο βρίσκεται ακριβώς όπισθεν των εμπρός τροχών , που έχουν σχεδιαστεί για να μειώσει την έλξη γύρω από τους θόλους των τροχών . Οι Αναπνέουν Air συνεργαστεί με τις Αεροκουρτίνες να υπογραμμίσει το σπορ χαρακτήρα του σχεδιασμού του αυτοκινήτου και να παράσχει απτές αποδείξεις για τις καινοτόμες αεροδυναμικές λύσεις που επινοήθηκε από την BMW ως μέρος της αναπτυξιακής στρατηγικής BMW EfficientDynamics της .
Πίσω όψη : ένα ισχυρό τέλος της ουράς με συναρπαστικό λειτουργικότητα .
Το πίσω μέρος της νέας BMW 3 -Series Gran Turismo τονίζεται από οριζόντιες επιφάνειες και γραμμές τονίζοντας μυϊκή πλάτος και ακλόνητη κράτημα . Η wraparound τμήμα κάτω από την αεροτομή έχει μια εξαιρετικά επίπεδη εμφάνιση και οπτικά μειώνει τη στάση του πίσω . Η αλληλεπίδραση ανάμεσα στο φως και σκιά επιφάνειες δημιουργεί ένα δυναμισμό ακόμα και όταν το αυτοκίνητο είναι σταματημένο .
Η εκτεταμένη πίσω φώτα , με τον συνήθη BMW L - σχήμα σχεδιασμού , είναι πολύ μεγαλύτερα στις πλευρές του αυτοκινήτου , προσθέστε περαιτέρω την παρουσία της νέας BMW 3 -Series ισχυρό εύρος Gran Turismo και κάνουν το αυτοκίνητο να εμφανιστεί κάτω στο δρόμο . Δύο ενσωματωμένες μπάρες των LEDs επιτρέπουν μια λεπτή σχεδίαση φως και τη διασφάλιση της BMW 3 -Series χαρακτηριστική εμφάνιση Gran Turismo θα διατηρηθεί και την ημέρα και τη νύχτα . Η μεγάλη πίσω πόρτα , εν τω μεταξύ , αναδεικνύει την ευελιξία και τη λειτουργικότητα της νέας BMW 3 -Series Gran Turismo . Επιτρέπει τη βέλτιστη πρόσβαση στο χώρο φόρτωσης και , χάρη στην ευρεία , ευμεγέθη άνοιγμα της , διευκολύνει τη φόρτωση και εκφόρτωση ακόμα και ογκώδη αντικείμενα .
Εσωτερικό : έκπληξη ευρυχωρία , γενναιόδωρη ελευθερία κινήσεων .
« Το επίκεντρο της BMW εσωτερικό 3 - Series Gran Turismo είναι σαφώς στο πίσω διαμέρισμα - εδώ θέλαμε να δημιουργήσουμε ένα εντελώς νέο , ευρύχωρο και επίσης cocooning ατμόσφαιρα . " Georg Allmendinger , σχεδιαστής εσωτερικών χώρων για την BMW 3 -Series Gran Turismo .
Η νέα BMW 3 -Series Gran Turismo προσθέτει 200 χιλιοστά στο μήκος της BMW 3 -Series Touring και έχει 110 χιλιοστά μακρύτερο μεταξόνιο . Η νέα έκδοση του μοντέλου βρίσκεται, επίσης, 81 χιλιοστά ψηλότερα . Οι γενναιόδωρες διαστάσεις δημιουργούν μια πολυτελή αίσθηση του χώρου για τους επιβάτες και να διασφαλίσει ασυναγώνιστη ελευθερία κινήσεων σε κάθε κάθισμα. Οι εμπρός και πίσω επιβάτες όλα τα οφέλη από μια θέση καθισμάτων έθεσε κατά 59 χιλιοστά, το οποίο επιτρέπει μια εξαιρετική θέα προς τα έξω και να κάνει την είσοδο και την έξοδο σημαντικά πιο εύκολη . Το Gran Turismo θέτει επίσης περιθώρια άλλη εγκοπή .
Space - αγαπώντας κομψότητα με χαρακτήρα στιλ lounge .
Οι πίσω επιβάτες απολαμβάνουν μια ιδιαίτερα εντυπωσιακή αύξηση του διαθέσιμου χώρου . Πράγματι , το Gran Turismo προσφέρει μια πλήρη 70 χιλιοστά επιπλέον χώρο για τα πόδια πίσω , παρέχοντας ελευθερία κινήσεων που συνήθως βρίσκονται μόνο στην πολυτελή κατηγορία αυτοκινήτων . Χάρη στο μακρύτερο μεταξόνιο του αυτοκινήτου - και μειωμένο επικάλυψη με τους θόλους των πίσω τροχών , ως αποτέλεσμα - το πλήρες εύρος των πίσω καθισμάτων μπορεί να χρησιμοποιηθεί χωρίς περιορισμούς και τρεις ενήλικες μπορούν να κάθονται με άνεση . Αυτό το συναίσθημα υπέρτατη του χώρου συμπληρώνεται από τις μορφές σχεδιασμού , χρωμάτων και υλικών που χρησιμοποιούνται στο εσωτερικό . Οι ρέουσες γραμμές του πάνελ των θυρών συνδέουν τα εμπρός και πίσω τμήματα σε ένα ενιαίο υφολογική ενότητα , ενώ η αλληλεπίδραση της επίπεδης γραμμή οροφής και παράθυρα χωρίς πλαίσιο με το χαρακτήρα cocooning του εσωτερικού δημιουργεί ένα ευρύχωρο σαλόνι - style ατμόσφαιρα στο οπίσθιο διαμέρισμα , και, συνεπώς, το ιδανικό περιβάλλον για ξεκούραστες περιηγήσεις .
Μέγιστη μεγάλων αποστάσεων άνεση .
Μια σειρά από αποθηκευτικούς χώρους και άλλες πρακτικές λεπτομέρειες βοηθά να θέσει σε κατάλληλα πλούσιο επίπεδο των μεγάλων αποστάσεων άνεση . Ένα ζευγάρι ποτηροθήκες έχουν ενσωματωθεί στην κεντρική κονσόλα , αλλά μπορεί να ανταλλαχθεί για έναν δίσκο απομεινάρια αν το επιθυμείτε . Και μεγάλη πόρτα πίσω τσέπες και μπορεί να φιλοξενήσει μέχρι ενός λίτρου φιάλες ποτών ( 0,75 l στο πίσω μέρος ) . Η BMW 3 -Series Gran Turismo μπορεί να προσαρμοστεί ακριβώς για να αντιμετωπιστούν οι μεταβαλλόμενες απαιτήσεις . Για το σκοπό αυτό , οι πλάτες των πίσω καθισμάτων εφοδιασμένο με αναδιπλούμενα προσκέφαλα και μπορεί να χωριστεί 40:20:40 στάνταρ , έτσι το χώρο φόρτωσης να αυξηθεί σταδιακά από 520 έως 1.600 λίτρα . Με την αναδίπλωση του μόνο το κεντρικό τμήμα δημιουργεί ένα μεγάλου ανοίγματος φόρτωσης ανοίγματος που επιτρέπει τέσσερα άτομα να φέρει πολλά ζευγάρια σκι ή snowboard, επί του πλοίου μαζί τους. Αναδίπλωση κάτω όλα τα πλάτες , εν τω μεταξύ , δημιουργεί μια ελαφρώς ανοδική , σχεδόν επίπεδο και χωνευτή τοποθέτηση δάπεδο του χώρου αποσκευών .
Τοποθετήστε περιοχή : μεγάλο , πρακτικό και ευέλικτο .
Η αντιληπτή αξία και τη λειτουργικότητα της ευμεγέθη χώρο φόρτωσης της νέας BMW 3 -Series Gran Turismo εντυπωσιάσει στον ίδιο βαθμό . Το ανοιχτό 1.120 x 618 χιλιοστά ( πλάτος x ύψος ) ανοίγματος φορτίου και υψηλού ανοίγματος ηλεκτρική πίσω πόρτα να είναι πιο εύκολο να φορτώσει μέχρι και ογκώδη αντικείμενα . Ένα άλλο εξαιρετικά πρακτικό χαρακτηριστικό είναι η λειτουργία φορτίου για τις πλάτες των πίσω καθισμάτων . Η γωνία κλίσης της πλάτης μπορεί να ρυθμιστεί μέσα από 15 στάδια και 19 βαθμούς και ακόμη και έφερε σε κατακόρυφη θέση , εφόσον απαιτείται . Αυτό επιτρέπει το διαθέσιμο χώρο στο χώρο αποσκευών να προσαρμοστούν στις μεταβαλλόμενες απαιτήσεις της , μια διαδικασία που υποβοηθείται από τις λείες επιφάνειες πάνελ πλευρικών τοιχωμάτων του χώρου φόρτωσης του . Ένα άλλο παράδειγμα της νέας BMW 3 -Series πρακτικές ιδιότητες Gran Turismo είναι τα δύο τεμαχίων ράφι . Το μεγαλύτερο τμήμα ανοίγει με την πίσω πόρτα , διευκολύνοντας την πρόσβαση στο χώρο φόρτωσης . Το δεύτερο τμήμα παραμένει στο κιγκλίδωμα του, επιτρέποντας μικρότερα αντικείμενα να μείνει στη θέση του ακόμα και όταν η πίσω πόρτα ανοίγει . Όταν δεν είναι σε χρήση τα τμήματα μπορούν να αφαιρεθούν εύκολα και να αποθηκεύονται μακριά τακτοποιημένα κάτω από το δάπεδο του χώρου αποσκευών . Η νέα BMW 3 -Series Gran Turismo είναι στάνταρ με το κουμπί - ελεγχόμενη ηλεκτρική ενεργοποίηση πίσω πόρτα , αλλά ο κατάλογος επιλογών περιλαμβάνει επίσης το Smart ανοιχτήρι ( μέρος της δυνατότητας πρόσβασης Comfort ) , η οποία επιτρέπει το καπό του χώρου αποσκευών να ανοίξει hands-free με μια κίνηση του ποδιού κάτω από τον πίσω προφυλακτήρα .
Τέσσερα σημεία πρόσδεσης στο δάπεδο του χώρου αποσκευών και ένα γάντζο πολλαπλών λειτουργιών στην αριστερή πλευρά του πίνακα είναι στη διάθεσή σας για την ασφάλιση φορτίων , ενώ ένας δίσκος αποθήκευσης πολλαπλών λειτουργιών κάτω από το δάπεδο του χώρου φόρτωσης και εν τω βάθει διαμέρισμα στο αριστερό πλαϊνό καταπιούν όλα τα είδη μικρών στοιχείων . Επίσης, βρίσκεται εδώ είναι ένα 12 -volt πρίζα για να συνδέσετε ένα δροσερό κουτί ή επιβάρυνση ηλεκτρικά - powered συσκευές . Το προαιρετικό πακέτο αποθηκευτικών χώρων , εν τω μεταξύ , ups στην βαθμολογία άνεση άλλη εγκοπή , όταν πρόκειται για τη μεταφορά ανθρώπων και φορτίων . Εκτός από μια σειρά από εσωτερικά χαρακτηριστικά , περιλαμβάνει επίσης βολικό extras για το χώρο φόρτωσης . Αυτές περιλαμβάνουν μια απομακρυσμένη λειτουργία απελευθέρωσης για τις πλάτες των πίσω καθισμάτων , ένα ελατήριο πίεσης αέρα για το δάπεδο του χώρου φόρτωσης , ένα συρόμενο δίχτυ συγκράτησης για τη δεξιά πλευρά της ομάδας, ένα πρόσθετο ιμάντα για συγκράτηση φορτίων στη θέση του και ένα μεταβλητό σύστημα της σύνδεσης με τη χρήση δύο ράγες ενσωματωθεί στο δάπεδο του χώρου αποσκευών .
Τυπική BMW 3 -Series : λειτουργική κομψότητα στο πιλοτήριο , καθώς και.
Το cockpit της νέας BMW 3 -Series Gran Turismo ταιριάζει το ίδιο πρότυπο με το νέο sedan 3 -Series και το νέο 3 -Series Touring . Στη συνήθη τρόπο , ο οδηγός εστιασμένη διάταξη εξασφαλίζει τη βέλτιστη πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες οδήγησης . Πεντακάθαρη στρογγυλά όργανα με ένα μαύρο - οθόνη και μια οθόνη iDrive ανεξάρτητος στη σύγχρονη τηλεόραση επίπεδης design υπογραμμίζουν την αίσθηση της λειτουργικής κομψότητας . Ο ελεγκτής iDrive - σε κοντινή απόσταση στην κεντρική κονσόλα - και προαιρετικά εμπρόσθια και οπίσθια - συρόμενη / δίπλωμα υποβραχιόνιο ανάμεσα στα μπροστινά καθίσματα υπογραμμίζουν εξαιρετική χρηστικότητα και την άνεση της καμπίνας . Περιγραφές των πρόσθετων χαρακτηριστικών εξοπλισμού , όπως το έγχρωμο Head-Up Display και αιχμής η άνεση του οδηγού και των συστημάτων υποστήριξης , μπορεί να βρεθεί στο " BMW ConnectedDrive " κεφάλαιο.
Τρεις γραμμές του εξοπλισμού , το καθένα με το δικό του χαρακτήρα τους .
Υψηλής ποιότητας συνδυασμοί υλικών σε συνδυασμό με τα ανώτατα επίπεδα της κατασκευής ενισχύουν την πριμοδότηση ατμόσφαιρα επί του σκάφους, η νέα BMW 3 -Series Gran Turismo . Ένας μεγάλος αριθμός των χρωμάτων και εκδόσεων ταπετσαριών προσφέρουν πεδίο για ένα πλήθος συνδυασμών . Στην έκδοση εισόδου - επίπεδο , για παράδειγμα, τρία διαφορετικά τελειώματα χρώματα μπορούν να συνδυαστούν με μια επιλογή από ένα ύφασμα ή δύο αποχρώσεις δέρματος . Οι πελάτες μπορούν επίσης να επιλέξουν από τρεις πρόσθετες γραμμές εξοπλισμού και ένα πακέτο M Sport , τα οποία προσθέτουν επιμέρους πινελιές για το αυτοκίνητο μοιάζει μέσα και έξω . Πράγματι, ακόμη και οι μετοχές κλειδί το χρώμα - κωδικοποίηση της καθορισμένης γραμμής εξοπλισμού .
Sport Line : The Line Sport προσθέτει επιπλέον βάθος στη δυναμική ρεπερτόριο της BMW 3 - Series Gran Turismowith μια επιλογή από εντυπωσιακά εξωτερικά χαρακτηριστικά σε γυαλιστερό μαύρο χρώμα. Εννέα μορφοποιημένα μαύρο της μάσκας ράγες σε χρώμιο χρώματος surround δανείζουν το εμπρόσθιο άκρο μια ιδιαίτερα σπορ εμφάνιση και συναγερμού , και η προς τα εμπρός - γωνία κλίσης των νεφρών BMW κερδίζει περισσότερο οπτικό αντίκτυπο . Οι μαύρες εισαγωγές αέρα και το ίδιο αστραφτερό μαύρο Αναπνέουν Air , εν τω μεταξύ , σύρει το μάτι στην αεροδυναμική του αυτοκινήτου χαρακτηριστικά . Προαιρετικό 18 - ιντσών ή 19 - ιντσών ζάντες αλουμινίου - ανάλογα με το μοντέλο - σε σχεδίαση διπλών ακτίνων παρέχει μια επιπλέον δόση του σπορ , ενώ οι εξωτερικοί καθρέπτες και ένα « περιτυλίγματος » ταινία παράθυρο ( διατίθεται σε γυαλιστερό μαύρο ως επιλογή) , Β - πυλώνες που ταιριάζουν βαφή και διακοσμητική λωρίδα στο πίσω μέρος ύψος ποδιάς προσθέτουν περαιτέρω ανθεί . Μέσα στο αυτοκίνητο , η αντίθεση μεταξύ μαύρου και κόκκινες λεπτομέρειες προσθέτει μία σπορ και αποκλειστική γοητεία που ενισχύεται από τις διακοσμητικές λωρίδες στις πόρτες ( επίσης μέρος της γραμμής πολυτέλεια και τις σύγχρονες καθώς και το πακέτο Sport M ) . Το πρότυπο -τοποθετηθεί σπορ καθίσματα μπορούν να προσδιορίζονται με μια επιλογή από τρεις παραλλαγές ταπετσαρίες σε τέσσερα διαφορετικά χρώματα .
Σειρά πολυτελείας: Διακριτική γυαλιστερό πινελιές χρωμίου προσδίδουν το εξωτερικό της BMW 3 -Series Gran Turismoa ιδιαίτερα κομψό και αποκλειστικό έφεση . 11 περίπλοκη νεφρού γρίλια ράγες με χρώμιο χρώματος μέτωπα και ματ μαύρο πλευρές , δύο λεπίδες χρωμίου στα εμπρός αεραγωγούς ποδιά και χρώμιο Αναπνέουν Air παρέχουν όλες αριστοκρατικό πινελιές . Στο παράθυρο το αστραφτερό χρώμιο περιβάλλουν το μαύρο κολόνα Β παρέχει ένα ιδιαίτερο χαρακτηριστικό , και ειδικά 18 και 19 - ιντσών ζάντες αλουμινίου σε ένα πολυ - ακτίνων επιτείνει την υπερβολή της γραμμής πολυτελείας . Το Gran Turismo γραμμή πολυτέλεια μπορεί να προσδιοριστεί από την πίσω από ένα κομψό , υψηλής στιλπνότητας χρωμιωμένη λωρίδα πάνω από την πίσω ποδιά και χρωμιωμένη εξάτμιση καυσαερίων embellisher . Το εσωτερικό ξεχωρίζει επίσης με διάφορα στοιχεία χρωμίου , όπως το surround για τον ήχο και το σύστημα κλιματισμού . High - gloss ταινίες ξύλου , καθίσματα με χαρακτηριστική ραφή και μια επιλογή από δύο υλικά ταπετσαρίας σε τέσσερα κλασικά κομψά χρώματα τονίζουν την αποκλειστικότητα της γραμμής πολυτελείας .
Modern Line: Υψηλής ποιότητας χρωμίου εξωτερικά τελειώματα στοιχεία που καθορίζουν το δροσερό αισθητική του Modern Line , ενώ η μάσκα BMW με 11 ράγες , τα Αναπνέουν Air και τα διπλά διακοσμητικές λωρίδες για τον αέρα προσλήψεις συνεχίσει το θέμα . Η προαιρετική παράθυρο surround σε σατινέ αλουμίνιο εφιστά την προσοχή στο παράθυρο γραφικών και δένει αρμονικά με τα διακοσμητικά στοιχεία στο μπροστινό και πίσω . 18 ή 19 - ιντσών στρόβιλο - style ζάντες αλουμινίου προσδίδουν μια νέα οπτική γωνία για την εξωτερική σχεδίαση της BMW 3 - Series Gran Turismo , ενώ το ανοιχτόχρωμο ταμπλό σε συνδυασμό με ένα τιμόνι σε σκούρο στρείδι δημιουργούν μια πολύ ιδιαίτερη ατμόσφαιρα στο πιλοτήριο . Δερμάτινα συνδυασμοί ταπετσαρία ή ύφασμα - δέρμα σε ανθρακί , στρείδι ή μαύρο , και μια επιλογή από τρία τελειώματα επιφανειών με διακοσμητικές λωρίδες χρωμίου σε περλέ , εξασφαλίζει ένα ελκυστικό αλληλεπίδραση μεταξύ των υλικών .
M Sport πακέτο : Το προαιρετικό πακέτο Sport M δίνει η νέα BMW 3 -Series Gran Turismo μια δόση αδρεναλίνης που εξαπλώνεται πέρα από την εξωτερική και εσωτερική διακόσμηση . Καθώς και το νέο αεροδυναμικό πακέτο , συμπεριλαμβανομένων των πολυάριθμων συστατικών του σώματος ( εμπρός ποδιά με μεγάλη εισαγωγή αέρα , πίσω προφυλακτήρα με διαχύτη , πλαϊνά ) , και η BMW Individual High - gloss τελειώματα Γραμμή σκιάς , το αποκλειστικό προαιρετικό εξωτερικό χρώμα σκιά Estoril Μπλε μεταλλικό διασφαλίζει αδιαμφισβήτητα σπορ εμφάνιση και ασυναγώνιστη οδική παρουσία - αποτελέσματος υποστηρίζεται από 18 ή 19 - ιντσών ζάντες αλουμινίου στο σχεδιασμό σήμα κατατεθέν Μ . Μέσα στο αυτοκίνητο , χαρακτηριστικά, όπως M τερμάτισαν μαρσπιέ , ένα δερμάτινο τιμόνι M και υποπόδιο ενός οδηγού Μ διαμορφώνουν το σπορ αλλά κομψότητα ατμόσφαιρα . Ο οδηγός και ο συνοδηγός μπορούν να εγκατασταθούν σε εξάγωνο καθίσματα ανθρακί ύφασμα / Alcantara σπορ με βασιλικό μπλε ραφές αντίθεσης προσφέρονται αποκλειστικά ως μέρος του πακέτου Sport M . Τεχνικά χαρακτηριστικά αυτού του πακέτου περιλαμβάνουν χαμηλωμένη ανάρτηση M Sport και τα προαιρετικά φρένα Sport M με παχύμετρο σε αντίθεση μπλε βαφή .
Εξωτερικά χρώματα και τροχοί : Το φάσμα των χρωμάτων που διατίθενται για τη νέα BMW 3 -Series Gran Turismo είναι εμπνευσμένη από την BMW 3 -Series Sedan και κυμαίνεται από κομψό και κλασικό με το σύγχρονο και εκφραστικό . Οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν από ένα σύνολο 12 χρώματα αμαξώματος , ανεξάρτητα από τη γραμμή που καθορίζεται εξοπλισμό , συμπεριλαμβανομένων έντονες αποχρώσεις , μια σειρά από μεταλλικά επιλογές και μια ευρεία διάδοση των κλασσικούς ήχους . Η Καλαχάρι Μπεζ μεταλλικό, Midnight Blue μεταλλικό και ανθρακούχο μεταλλικό καφέ αποχρώσεις είναι αποκλειστικά για τη νέα BMW 3 -Series Gran Turismo . Ένα εντυπωσιακά μεγάλη ποικιλία από ζάντες ελαφρού κράματος είναι επίσης διαθέσιμα .
Powertrain και σασί : Οδηγική απόλαυση , δυναμική υπεροχή και την άνεση σε μεγάλες και μικρές αποστάσεις .
Οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν από μια επιλογή από πέντε torquey , εκλεπτυσμένο και οικονομικούς κινητήρες από την έναρξη της νέας BMW 3 - Series Gran Turismo , τα οποία λειτουργούν με την τελευταία τεχνολογία BMW TwinPower Turbo . Το εύρος-topping έξι - κύλινδρο κινητήρα βενζίνης κάτω από το καπό της 335i BMW Gran Turismo ενώνεται με το state-of - the- art τετρακύλινδροι βενζινοκινητήρες της BMW 328i Gran Turismo και BMW 320i Gran Turismo . Οι δύο 2.0 -λίτρων diesel που τροφοδοτεί το BMW 320d Gran Turismo και BMW 318d Gran Turismo στρογγυλεύουν το line-up κατά την έναρξη λειτουργίας . Η δύναμη στους πίσω τροχούς μέσω ενός εξατάχυτου μηχανικό κιβώτιο στάνταρ , αν και η BMW προσφέρει επίσης μια οκτώ - τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ως επιλογή για όλες τις εκδόσεις κινητήρων . Και τα δύο κιβώτια ταχυτήτων σύνδεση με το Auto εξοικονόμησης καυσίμου Start-Stop λειτουργία .
BMW 335i Gran Turismo : εξακύλινδρος έκδοση βενζίνης με μυϊκή ανάπτυξη δύναμης , επιβάλλοντας ροπή και προσφέρουν εξαιρετική φινέτσα .
Λάτρεις των μεγάλων εξακύλινδρους κινητήρες είναι μέσα για μια απόλαυση με τη νέα BMW 335i Gran Turismo . Ο 3.0 - λίτρων κινητήρας σε σειρά θα κερδίσει τις καρδιές των σπορ οδηγών με την υπέρτατη δύναμη της παράδοσης , αρπακτική όρεξη για στροφές και εξαιρετική φινέτσα . Ανάπτυξη ισχύ 225 kW/306 hp στις 5.800 rpm , ο εξακύλινδρος ηλεκτρικού ρεύματος βοηθά το Gran Turismo για να υποβάλει μια συναρπαστική δυναμική υπόθεση. Ροπή 400 Nm (295 lb- ft) είναι διαθέσιμο τόσο χαμηλά κάτω από το φάσμα στροφών του κινητήρα ως 1.200 rpm και παραμένει στη βρύση έως και 5.000 rpm . Με μια τέτοια εντυπωσιακή δύναμη πυρός επί του σκάφους , η νέα BMW 335i Gran Turismo επιταχύνει από 0 στα 100 km / h ( 62 mph) σε μόλις 5,7 δευτερόλεπτα στο δρόμο για ένα ηλεκτρονικά περιορισμένη τελική ταχύτητα 250 km / h (155 mph) . Και όμως , παρά την εντυπωσιακές επιδόσεις , ο εξακύλινδρος είναι επίσης εξαιρετικά οικονομικό και με χαμηλά επίπεδα ρύπανσης . Την κατανάλωση καυσίμου στον Ευρωπαϊκό κύκλο δοκιμών της ΕΕ ανέρχεται σε 8,1 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα ( 34,9 mpg imp ) και τις εκπομπές CO2 έρχονται σε 188 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο .
BMW 328i Gran Turismo : τετρακύλινδρος βενζινοκινητήρας αποτελεί σημείο αναφοράς για τη δυναμική και την αποτελεσματικότητα .
Η δύναμη και τις επιδόσεις , που να ανταποκρίνεται επιτάχυνση , εντυπωσιακή ροπή , υψηλή οροφή rpm και το χαμηλό βάρος αυτής της καινοτόμου υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα καθιστά την τέλεια λύση για τη δυναμική γενικό θέμα της νέας BMW 3 -Series Gran Turismo . Συγχρόνως , όμως, η τετρακύλινδρη μονάδα είναι αξιοσημείωτα οικονομικά και χαμηλή σε ρύπους. Η προηγμένη BMW ρεύματος παράγει ένα μέγιστο 180 kW/245 hp από 1,997 cc ικανότητα της στις 5.000 rpm . Τα τύμπανα μονάδα βενζίνη μέγιστη ροπή των 350 Nm (258 lb- ft ) σε μόλις 1.250 rpm και διατηρεί όλη τη διαδρομή σε 4.800 rpm . Η νέα BMW 328i Gran Turismo επιταχύνει από 0 έως 100 km / h ( 62 mph) σε μόλις 6,1 δευτερόλεπτα και δημοσιεύσεις ένα ηλεκτρονικά διέπονται τελική ταχύτητα 250 km / h (155 mph) κατά την εγγραφή μέση κατανάλωση καυσίμου μόλις 6,7 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα ( 42,2 mpg imp ) στον Ευρωπαϊκό κύκλο δοκιμών . Οι εκπομπές CO2 , επίσης, κατάλληλα ακινητοποιημένο , σε 156 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο . Ο ρυθμός της τεχνικής προόδου είναι ακόμη πιο εμφανής αν η οκτώ - τάχυτο αυτόματο είναι εφοδιασμένο , με την κατανάλωση καυσίμου και εκπομπών ρύπων από 6,4 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα ( 44 mpg imp ) και 149 g / km .
BMW 320i Gran Turismo : entry-level βενζινοκινητήρας μία γροθιά .
Η BMW 320i Gran Turismo έρχεται με ένα προωθητικό σύστημα με βάση την ίδια εξαιρετικά χαμηλής τριβής 1.997 cc κινητήρα πυρήνα όπως η BMW 328i , διαφορετικές αξιολογήσεις παραγωγή τους επιτυγχάνεται κυρίως μέσω τροποποιήσεων από την ένεση με το Turbo τεχνολογία . Στη νέα BMW 320i Gran Turismo , η τετρακύλινδρη μονάδα βενζίνης αναπτύσσει 135 kW/184 hp στις 5.000 rpm και εξυπηρετεί μέχρι και μέγιστη ροπή 270 Nm (199 lb- ft ) σε ένα πενιχρό 1.250 rpm . Εξοπλισμένο με το εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο , η 320i χρειάζεται μόλις 7,9 δευτερόλεπτα για να φτάσει στα 100 km / h ( 62 mph) από το υπόλοιπο , αλλά έχει μια πολύ συγκρατημένη δίψα για τη βενζίνη . Εντυπωσιακή μέση κατανάλωση καυσίμου στον Ευρωπαϊκό κύκλο δοκιμών 6,6 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα ( 42,8 mpg imp ) και εκπομπές CO2 153 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο έχουν βελτιωθεί ακόμα περισσότερο όταν ο οκτώ - τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων έχει οριστεί ? Στη συνέχεια , η κατανάλωση πέφτει σε 6,2 λίτρα ανά 100 km ( 45.5 mpg imp ) με εκπομπές CO2 πέφτουν στα 145 g / km .
BMW 320d Gran Turismo : ισχυρή - τράβηγμα ντίζελ είναι επίσης μεγάλο για την φινέτσα και την οικονομία .
Η νέα BMW 320d Gran Turismo τροφοδοτείται από έναν τετρακύλινδρο πετρελαιοκινητήρα των οποίων αξιοζήλευτη ισχύς εξόδου της κρύβει ένα εξαιρετικά λιτό και χαμηλής ρυπογόνου χαρακτήρα . Η μέγιστη ισχύς των 135 kW/184 hp στις 4.000 rpm και ροπή 380 Nm (280 lb- ft ) - διαθέσιμη μεταξύ 1.750 και 2.750 rpm - την εξασφάλιση της νέας BMW 320d Gran Turismo είναι ένα stand- out δυναμική performer και ταιριάζει με το προφίλ ενός σπορ GT ακόμα και σε κινητήρα diesel . Οι τιμές επιδόσεών του το αποδεικνύουν . Η ευέλικτη diesel ζητά μια απλή 8,0 δευτερόλεπτα για την επιτάχυνση από 0 στα 100 km / h ( 62 mph) , και μια κορυφαία ταχύτητα των 230 χλμ/ώρα (143 mph) είναι διαθέσιμη σε περίπτωση ανάγκης . Η μέση κατανάλωση καυσίμου στον Ευρωπαϊκό κύκλο δοκιμών είναι 4,9 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα ( 57,7 mpg imp ) και εκπομπές CO2 129 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο θέσει ήδη η νέα BMW 320d Gran Turismo σε χαμηλών ρύπων έδαφος .
BMW 318d Gran Turismo : ultra - οικονομικά entry-level ντίζελ.
Υψηλή απόδοση και η απότομη ροπή σηματοδοτήσει επίσης το entry-level μοντέλο diesel , η οποία βασίζεται στον ίδιο πυρήνα 2.0 - λίτρων κινητήρα , όπως η μονάδα κάτω από το καπό της BMW 320d . Στην BMW 318d Gran Turismo θα παράγει 105 kW/143 hp στις 4.000 rpm , ενώ η μέγιστη ροπή των 320 Nm (236 lb- ft ) είναι διαθέσιμη μεταξύ 1.750 και 2.500 rpm . Λαμβάνοντας υπόψη τα 0 στα 100 km / h ( 62 mph) ο χρόνος του 9,7 δευτερόλεπτα ( αυτόματο: 9.6 sec) και 210 χλμ/ώρα (130 mph) μέγιστη ταχύτητα , η BMW 318d Gran Turismo πηγαίνει εξαιρετικά εύκολο για το diesel : με το χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων καταγράφει μέσες τιμές κατανάλωσης καυσίμου 4,5 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα ( 62,8 mpg imp ) και εκπομπές CO2 119 g / km , ενώ οι αυτόματες θέσεις 4,8 λίτρα ( 58.8 mpg imp ) και 127 g / km .
Περαιτέρω παραλλαγές με το αυτοκίνητο από το καλοκαίρι του 2013 : BMW 325d Gran Turismo και τέσσερα μοντέλα με το BMW xDrive .
Αργότερα φέτος η BMW θα προσθέσει άλλο ένα κινητήρα diesel και BMW xDrive έξυπνο σύστημα τετρακίνησης με το νέο 3 -Series Gran Turismo . Η BMW 325d Gran Turismo με 160 kW/218 hp και μία άκρως εντυπωσιακή ροπή των 450 Nm (332 lb- ft ) θα ενταχθούν το line- up το καλοκαίρι του 2013 , όπως επίσης και οι παραλλαγές xDrive της BMW 320i , 328i , 335i και 320d Gran Turismo .
Εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο στάνταρ .
Εύκολη αλλαγή ταχυτήτων , ακριβή κλιμάκωσή και τη βέλτιστη απόσταση μετάδοσης είναι οι ξεχωρίζει χαρακτηριστικά από τα έξι - τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων στη νέα BMW 3 -Series Gran Turismo . Ελαφρύς, συμπαγής κατασκευή τους και καινοτόμο, χαμηλής τριβής σχεδιασμού τους επιτρέψουν να κάνουν κεντρικό συμβολή στην οδηγική απόλαυση διαθέσιμο επί του σκάφους . Για τους οδηγούς με σπορ φιλοδοξίες , το περιβάλλον , όπου η δύναμη από τον κινητήρα αναμεταδίδεται στο σύστημα μετάδοσης είναι το κλειδί για τη μεγιστοποίηση δυναμικές επιδόσεις του αυτοκινήτου .
Οκτώ- τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διατίθεται προαιρετικά .
Με επιπλέον αναλογίες της , η κηλίδα οκτώ - τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων είναι σε θέση να παρέχουν άνεση στροφή , την αθλητική απόδοση και την αποτελεσματικότητα της ανώτερης τάξης - και προσφέρουν στους πελάτες στη μικρομεσαία κατηγορία premium μια επιλογή ποτέ στο παρελθόν στη διάθεσή τους . Οι αυτόματες ταιριάζει σαν γάντι στη δυναμική συνολική αντίληψη της νέας BMW 3 -Series Gran Turismo . Μια σειρά από τεχνικές καινοτομίες και η ασυνήθιστα υψηλή εσωτερική απόδοση των οκτώ -τάχυτο αυτόματο εξασφαλίζουν ότι ισχυρή επιτάχυνση και απότομη mid-range σπριντ μπορείτε να απολαύσετε χωρίς καμία αξιοσημείωτη αύξηση στην κατανάλωση καυσίμου . Performance- minded οδηγοί αυτοί θα πρέπει να είναι μέσα για μια απόλαυση , ειδικά δεδομένου ότι μπορούν επίσης να επιλέξουν να αλλάξει ταχύτητα χέρι και έτσι να αναλάβει ένα πολύ πιο ενεργό ρόλο στην οδηγική εμπειρία . Συνολικά , λοιπόν, το δυναμικό της νέας BMW 3 -Series Gran Turismo μπορούν να διερευνηθούν σε χαλαρή ή σοβαρά επικεντρώθηκε μόδας . Με την αρμονική απόσταση σχέση μετάδοσης της, η BMW 3 -Series Gran Turismo προσφέρει εκλεπτυσμένη και ισχυρή επιτάχυνση , αλλά μπορεί επίσης να οδηγήσει σε μια χαλαρή κρουαζιέρας και με ένα μάτι για την οικονομία καυσίμου στις χαμηλές στροφές .
Ένα σπορ αυτόματο παραλλαγή της νέας οκτώ - τάχυτο κιβώτιο είναι διαθέσιμο ως μια επιπλέον επιλογή για τη νέα BMW 3 - Series Gran Turismo , προσφέροντας ακόμη μεγαλύτερη δυναμική διαδικασία αλλαγής και χειροκίνητες αλλαγές ταχυτήτων χρησιμοποιώντας τιμόνι χειριστήρια αλλαγής ταχυτήτων .
Προηγμένη τεχνολογία ανάρτησης : σήμα κατατεθέν της BMW 3 - Series χειρισμό , εντυπωσιακή κατευθυντική ευστάθεια και την αύξηση μεγάλων αποστάσεων άνεση .
Η δυναμική ήταν πάντα ένα από τα stand- out αρετές της BMW σειράς 3 - Series . Παίζοντας ένα ρόλο κλειδί εδώ είναι προσεκτικά διαμορφωμένη τεχνολογία ανάρτησης που διαθέτει ένα μεγάλο αριθμό εξαρτημάτων ελαφρού κράματος και συμπληρώνει τέλεια τη συνταγή της επιτυχίας του κατά μήκος τοποθετημένο κινητήρα , κίνηση στους πίσω τροχούς , ροπή κατευθύνουν χωρίς ηλεκτρικό τιμόνι , τέλεια ισορροπημένο φορτίο άξονα διανομής ( 50:50 ) και ένα στρεπτικά άκαμπτο ελαφρύ σώμα . Με τη νέα BMW 3 -Series Gran Turismo οι μηχανικοί έχουν πετύχει και τους δύο εξαιρετικές ιδιότητες χειρισμού και υψηλό βαθμό ευελιξίας και ακρίβειας . Ο γενικός χαρακτήρας της ανάρτησης έχει μετατοπιστεί ελαφρώς προς την κατευθυντική σταθερότητα και υπεραστικές άνεση . Οι βασικοί παράγοντες εδώ είναι πλέον 2.920 χιλιοστά μεταξόνιο ( + 110 χιλιοστά πάνω από το 3 - Series Touring ) και τυπικές προδιαγραφές , συμπεριλαμβανομένων των 17 - ιντσών ( Sedan και Touring : 16 - inch ) . Όλα αυτά τα σημεία με τη νέα BMW 3 - Series Gran Turismo εστίαση για την ενίσχυση μεγάλων αποστάσεων άνεση σε συνδυασμό με ευδιάκριτα αθλητικές δυναμική .
Double - κοινή συνδετική ράβδο εμπρός άξονα με γόνατα ελατηρίων και αντιστρεπτική δοκό .
Ο εμπρός άξονας της νέας BMW 3 -Series Gran Turismo είναι γνωστό από το sedan 3 -Series και 3 - Series Touring . Η ανάρτηση συνδυάζει τη μέγιστη ακαμψία με ελάχιστο βάρος , ενώ το αλουμίνιο αντηρίδες ροπής , ψαλίδια και περιστρεφόμενο ρουλεμάν κάνουν για μια σημαντική μείωση του μη αναρτώμενες μάζες . Επιπλέον , ο άξονας δύο συνδέσμων έχει συσταθεί για το βέλτιστο αποτέλεσμα, χάρη στην απουσία της ροπής βόδι . Ένας άλλος δικαιούχος είναι η BMW 3 -Series ηλεκτρομηχανικό σύστημα Gran Turismo του τιμονιού , το οποίο είναι χαμηλό σε βάρος και βοηθά στη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου .
Πέντε - link πίσω άξονα μεγαλύτερες εταιρίες στη δυναμική της οδήγησης και την άνεση .
Ο πίσω άξονας της νέας BMW 3 -Series Gran Turismomakes μια σημαντική συμβολή στην δυναμική συμπεριφορά του νέου μοντέλου και την οδηγική άνεση . Εξοικονομεί χώρο του πέντε συνδέσμων σχεδιαστικά χαρακτηριστικά υπολογιστεί με ακρίβεια elastokinematics , γεγονός που καθιστά για μεγάλο ταξίδι την άνοιξη , καθώς και ακριβή θέση πίσω τροχού σε όλες τις καταστάσεις . Επιπλέον , ο πίσω άξονας εξασφαλίζει άριστη θορύβου και απόσβεση κραδασμών . Το αποτέλεσμα είναι ότι το νέο Gran Turismoimpresses με το χρόνο - τίμησε BMW 3 -Series οδήγηση και το χειρισμό χαρακτηριστικά και πηγαίνει μια αξιοσημείωτη επιπλέον αυλή όσον αφορά την κατευθυντική σταθερότητα και υπεραστικές άνεση στο ταξίδι .
Ηλεκτρομηχανικό σύστημα διεύθυνσης βελτιώνει την ευκινησία και άνεση .
Η νέα BMW 3 -Series Gran Turismo είναι εφοδιασμένο με τις ηλεκτρομηχανικό σύστημα διεύθυνσης EPS , το οποίο λειτουργεί μόνο όταν η υποβοήθηση διεύθυνσης είναι πραγματικά απαιτείται . Χαρακτηριστικά του συστήματος περιλαμβάνουν όχι μόνο υψηλή απόδοση , αλλά και χαμηλό βάρος , υψηλή ακρίβεια διεύθυνσης με καλή ανατροφοδότηση και ακριβείς απαντήσεις . Η υπογραφή της BMW πίσω - wheel-drive φύλακες διάταξης κατά ροπή βόδι .
Υψηλής απόδοσης ελαφρύ σύστημα πέδησης .
Η νέα BMW 3 -Series Gran Turismo βασίζεται για την διακοπή ρεύματος της σχετικά ελαφρύ κυμαινόμενο δαγκάνες φρένων με μεγάλα εσωτερικά αεριζόμενους δίσκους , και οι εμπρός δαγκάνες από αλουμίνιο . Καθώς και τις μη αναρτώμενες μάζες χαμηλά , αυτό το υψηλής απόδοσης σύστημα κάνει επίσης το σημάδι του με εξαιρετική ανοχή στην ζέστη , κορυφαίες επιδόσεις στο βρεγμένο πέδησης , εύκολη λειτουργία και άριστη αίσθηση . Μια ένδειξη φθοράς τακακιών και λειτουργία στεγνώματος είναι στάνταρ σε όλα τα μοντέλα . Ο οδηγός απολαμβάνει το δίχτυ ασφαλείας των διαφόρων state-of - the- art ηλεκτρονικά βοηθήματα ενσωματωθεί στο Δυναμικό Έλεγχο Ευστάθειας ( DSC) . Αυτό περιλαμβάνει τις ακόλουθες λειτουργίες : το Anti- lock Braking System ( ABS ) , Αυτόματο Σύστημα Ελέγχου Ευστάθειας ( ASC ) , Δυναμικός Έλεγχος Πρόσφυσης ( DTC ) , Δυναμικό Έλεγχο Φρένων ( DBC ) και Έλεγχος Φρένων σε Στροφή ( CBC ) , μαζί με το Start- Off βοηθός και ένα ηλεκτρονικό περιορισμένη λειτουργία ολίσθησης για το πίσω διαφορικό , το οποίο μπορεί να ενεργοποιηθεί χρησιμοποιώντας το " DSC Off " κουμπί.
Τροχοί και ελαστικά .
Ακόμη και η entry-level έκδοση της νέας BMW 3 -Series Gran Turismo είναι εξοπλισμένο εκ του εργοστασίου με υψηλής ποιότητας ζάντες ελαφρού κράματος και 225/55 R17 ελαστικά . Ελαστικά run-flat - που ασφάλειας , ανάλογα με τον τρόπο οδήγησης και το φορτίο του , επιτρέπουν στο αυτοκίνητο να οδηγείται ένα επιπλέον 80 χιλιόμετρα ( 50 μίλια) ή περισσότερο , ακόμη και με πλήρη απώλεια πίεσης του ελαστικού - στάνταρ , όπως και η διάτρηση των ελαστικών Σύστημα Προειδοποίησης ( TPWS ) . Αυτό όχι μόνο παρέχει πρόσθετη ευκολία και τα οφέλη της ασφάλειας ? Διανομής με ρεζέρβα και γρύλο επίσης εξοικονομεί βάρος και δημιουργεί επιπλέον αποθηκευτικό χώρο στο χώρο αποσκευών .
Δυναμική επιλογές : M Sport ανάρτηση , προσαρμοζόμενη ανάρτηση , M Sport φρένο και μεταβλητό σπορ τιμόνι .
Η 10 - χιλιοστών χαμηλότερη ανάρτηση M Sport συμπεριληφθεί ως μέρος του πακέτου Sport M μπορεί επίσης να προσδιορίζονται χωριστά . Λειτουργεί με μια πιο σταθερή ελατήριο / αμορτισέρ set -up και πιο σκληρή anti -roll bars , και φέρνει μαζί του 18 ή 19 ιντσών M ζάντες ελαφρού κράματος .
















πηγη

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...