Καλιφόρνια Nikki Leigh: Η καυτή playmate διαφημίζει νερό

Η Leigh γεννήθηκε στις 13 Σεπτεμβρίου 1988 στη Νότια Καλιφόρνια και έγινε γνωστή όταν πραγματοποίησε ένα από τα μεγάλα όνειρά της, όπως η ίδια έχει πει, να φιλοξενηθεί στις σελίδες του αντρικού περιοδικού «Playboy», τον Μάιο του 2012
Για τη γνωστή αμερικανική εταιρεία εμφιαλωμένου νερού 138 Water πόζαρε η όμορφη Nikki Leigh, σε μια φωτογράφηση που έγινε στη Laguna Beach της Καλιφόρνια.




Η Leigh γεννήθηκε στις 13 Σεπτεμβρίου 1988 στη Νότια Καλιφόρνια και έγινε γνωστή όταν πραγματοποίησε ένα από τα μεγάλα όνειρά της, όπως η ίδια έχει πει, να φιλοξενηθεί στις σελίδες του αντρικού περιοδικού «Playboy», τον Μάιο του 2012:



«Όταν ήμουν 13 χρόνων βρήκα τα «Playboy» του πατέρα μου και είδα ότι οι κοπέλες που πόζαραν στις σελίδες τους είναι απλά φανταστικές. Θυμάμαι ότι είπα στον μπαμπά μου ότι κάποια μέρα θα γίνω και εγώ playmate αλλά εκείνος δεν μου έδωσε σημασία» έχει πει η ίδια σε συνέντευξή της.




















πηγη

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...