Απίστευτο κι όμως αληθινό! Αμέσως μετά τις εκλογές του 2012 υπήρξε βουλευτής που, πριν καν καταθέσει την πρώτη του ερώτηση στη Βουλή και προτού συμμετάσχει σε οποιαδήποτε κοινοβουλευτική επιτροπή, άσκησε το δικαίωμά του να ζητήσει και να πάρει 10.000 ευρώ άτοκα από το Ταμείο Αλληλοβοηθείας της Βουλής.
Βουλευτής πήρε άτοκα 10.000 ευρώ πριν καν κάνει την πρώτη του Ερώτηση Προφανώς, ο εν λόγω εθνοπατέρας (εκλέγεται στην Κεντρική Ελλάδα) ήθελε να βουλώσει άμεσα κάποιες «τρύπες». Ομως δεν είναι ο μόνος που πήγε... ταμείο προκειμένου να πάρει μέχρι 15.000 ευρώ άτοκο δάνειο (κρατείται από τον μηνιαίο μισθό των βουλευτών). Αλλοι 60 συνάδελφοί του ακολούθησαν το... παράδειγμά του, όταν αντίστοιχα για τον απλό πολίτη η δανειακή στρόφιγγα των τραπεζών έχει στερέψει. Συνολικά δε πάνω από 100 νυν και πρώην βουλευτές έχουν δανειστεί χρήματα από το ταμείο, ενώ από το ευνοϊκό μέτρο εξαιρέθηκαν οι συνταξιούχοι βουλευτές, αφού σε κάποιες περιπτώσεις δεν προλάβαιναν να αποπληρώσουν το χρέος τους. Η κρίση «οδήγησε» πολλούς βουλευτές να βγάζουν από τη μύγα ξύγκι, να απαιτούν δηλαδή προνόμια που τους εξασφάλισε η θέση τους και εκ των πραγμάτων δεν τα χρησιμοποιούν. Εκτός από τα άτοκα δάνεια, για παράδειγμα, πολλοί βουλευτές που δεν χρησιμοποιούν τα αεροπορικά εισιτήρια που τους παρέχει η Βουλή (τέσσερα μετ΄ επιστροφής τον μήνα για τις περιφέρειές τους) ζήτησαν να τους πληρώνει η Βουλή το κόστος των διοδίων (τα αυτοκίνητα είναι επίσης μισθωμένα από τη Βουλή). Ηδη 38 βουλευτές που δεν τους βολεύουν οι αεροπορικές συγκοινωνίες, έχουν ενταχθεί στο εν λόγω «πρόγραμμα». Ενα άλλο μέτρο, που ζήτησαν βουλευτές και έγινε δεκτό, είναι κάποιες μετακινήσεις τους κάθε χρόνο που θα γίνονται με πλοίο (κυρίως τους καλοκαιρινούς μήνες) να πληρώνονται από τη Βουλή, όταν φυσικά δεν χρησιμοποιούν το αεροπλάνο. Και αυτό γιατί κατεβάζουν στα νησιά το αυτοκίνητό τους, ώστε να γίνονται πιο εύκολες οι μετακινήσεις. Επίσης «πέρασε» με απόφαση της Βουλής η πληρωμή σε μετρητά του πλαφόν για τα κινητά τηλέφωνα για όσους βουλευτές δεν τα χρησιμοποιούν! Υπάρχουν βουλευτές που δεν χρησιμοποιούν τα κινητά τους, ενώ αντίστοιχα κάνουν μεγάλη χρήση των σταθερών γραμμών που τους έχει παραχωρήσει η Βουλή. Τα 150 ευρώ τον μήνα που δικαιούνται για τα κινητά τους τα παίρνουν στο χέρι προκειμένου να καλύψουν τους «φουσκωμένους» λογαριασμούς των σταθερών. Η σχετική απόφαση ελήφθη πριν από περίπου έναν μήνα και μέχρι σήμερα πέντε βουλευτές έχουν κάνει χρήση. Αλλοι τέσσερις από εκείνους που αρνήθηκαν μετά τις εκλογές να πάρουν αυτοκίνητο από τη Βουλή, άλλαξαν γνώμη και ζήτησαν να τους παραχωρηθεί ένα από τα διαθέσιμα οχήματα, ωστόσο μόνο δύο (κατά προτεραιότητα) από τα αιτήματα ικανοποιήθηκαν και άλλα δύο εκκρεμούν. Και για το κλείσιμο του κύκλου των βουλευτικών... αξιώσεων και προνομίων, περίοπτη θέση κατέχει φυσικά το περίφημο αφορολόγητο των βουλευτικών αποζημιώσεων που φτάνει σε πολλές περιπτώσεις μέχρι και το 65-70%...
Βουλευτής πήρε άτοκα 10.000 ευρώ πριν καν κάνει την πρώτη του Ερώτηση Προφανώς, ο εν λόγω εθνοπατέρας (εκλέγεται στην Κεντρική Ελλάδα) ήθελε να βουλώσει άμεσα κάποιες «τρύπες». Ομως δεν είναι ο μόνος που πήγε... ταμείο προκειμένου να πάρει μέχρι 15.000 ευρώ άτοκο δάνειο (κρατείται από τον μηνιαίο μισθό των βουλευτών). Αλλοι 60 συνάδελφοί του ακολούθησαν το... παράδειγμά του, όταν αντίστοιχα για τον απλό πολίτη η δανειακή στρόφιγγα των τραπεζών έχει στερέψει. Συνολικά δε πάνω από 100 νυν και πρώην βουλευτές έχουν δανειστεί χρήματα από το ταμείο, ενώ από το ευνοϊκό μέτρο εξαιρέθηκαν οι συνταξιούχοι βουλευτές, αφού σε κάποιες περιπτώσεις δεν προλάβαιναν να αποπληρώσουν το χρέος τους. Η κρίση «οδήγησε» πολλούς βουλευτές να βγάζουν από τη μύγα ξύγκι, να απαιτούν δηλαδή προνόμια που τους εξασφάλισε η θέση τους και εκ των πραγμάτων δεν τα χρησιμοποιούν. Εκτός από τα άτοκα δάνεια, για παράδειγμα, πολλοί βουλευτές που δεν χρησιμοποιούν τα αεροπορικά εισιτήρια που τους παρέχει η Βουλή (τέσσερα μετ΄ επιστροφής τον μήνα για τις περιφέρειές τους) ζήτησαν να τους πληρώνει η Βουλή το κόστος των διοδίων (τα αυτοκίνητα είναι επίσης μισθωμένα από τη Βουλή). Ηδη 38 βουλευτές που δεν τους βολεύουν οι αεροπορικές συγκοινωνίες, έχουν ενταχθεί στο εν λόγω «πρόγραμμα». Ενα άλλο μέτρο, που ζήτησαν βουλευτές και έγινε δεκτό, είναι κάποιες μετακινήσεις τους κάθε χρόνο που θα γίνονται με πλοίο (κυρίως τους καλοκαιρινούς μήνες) να πληρώνονται από τη Βουλή, όταν φυσικά δεν χρησιμοποιούν το αεροπλάνο. Και αυτό γιατί κατεβάζουν στα νησιά το αυτοκίνητό τους, ώστε να γίνονται πιο εύκολες οι μετακινήσεις. Επίσης «πέρασε» με απόφαση της Βουλής η πληρωμή σε μετρητά του πλαφόν για τα κινητά τηλέφωνα για όσους βουλευτές δεν τα χρησιμοποιούν! Υπάρχουν βουλευτές που δεν χρησιμοποιούν τα κινητά τους, ενώ αντίστοιχα κάνουν μεγάλη χρήση των σταθερών γραμμών που τους έχει παραχωρήσει η Βουλή. Τα 150 ευρώ τον μήνα που δικαιούνται για τα κινητά τους τα παίρνουν στο χέρι προκειμένου να καλύψουν τους «φουσκωμένους» λογαριασμούς των σταθερών. Η σχετική απόφαση ελήφθη πριν από περίπου έναν μήνα και μέχρι σήμερα πέντε βουλευτές έχουν κάνει χρήση. Αλλοι τέσσερις από εκείνους που αρνήθηκαν μετά τις εκλογές να πάρουν αυτοκίνητο από τη Βουλή, άλλαξαν γνώμη και ζήτησαν να τους παραχωρηθεί ένα από τα διαθέσιμα οχήματα, ωστόσο μόνο δύο (κατά προτεραιότητα) από τα αιτήματα ικανοποιήθηκαν και άλλα δύο εκκρεμούν. Και για το κλείσιμο του κύκλου των βουλευτικών... αξιώσεων και προνομίων, περίοπτη θέση κατέχει φυσικά το περίφημο αφορολόγητο των βουλευτικών αποζημιώσεων που φτάνει σε πολλές περιπτώσεις μέχρι και το 65-70%...
Χάνεται το μέτρημα με τα
προνόμια που αξιοποιούν οι βουλευτές. Από εισιτήρια και άτοκα δάνεια
μέχρι επιδοτήσεις για λογαριασμούς κινητών και υπηρεσιακά αυτοκίνητα.
Η Βουλή των 300... προνομιούχων
Απίστευτο κι όμως αληθινό! Αμέσως μετά τις εκλογές του 2012 υπήρξε βουλευτής που, πριν καν καταθέσει την πρώτη του ερώτηση στη Βουλή και προτού συμμετάσχει σε οποιαδήποτε κοινοβουλευτική επιτροπή, άσκησε το δικαίωμά του να ζητήσει και να πάρει 10.000 ευρώ άτοκα από το Ταμείο Αλληλοβοηθείας της Βουλής.
Προφανώς, ο εν λόγω εθνοπατέρας (εκλέγεται στην Κεντρική Ελλάδα) ήθελε να βουλώσει άμεσα κάποιες «τρύπες». Ομως δεν είναι ο μόνος που πήγε... ταμείο προκειμένου να πάρει μέχρι 15.000 ευρώ άτοκο δάνειο (κρατείται από τον μηνιαίο μισθό των βουλευτών).
Αλλοι 60 συνάδελφοί του ακολούθησαν το... παράδειγμά του, όταν αντίστοιχα για τον απλό πολίτη η δανειακή στρόφιγγα των τραπεζών έχει στερέψει. Συνολικά δε πάνω από 100 νυν και πρώην βουλευτές έχουν δανειστεί χρήματα από το ταμείο, ενώ από το ευνοϊκό μέτρο εξαιρέθηκαν οι συνταξιούχοι βουλευτές, αφού σε κάποιες περιπτώσεις δεν προλάβαιναν να αποπληρώσουν το χρέος τους.
Η κρίση «οδήγησε» πολλούς βουλευτές να βγάζουν από τη μύγα ξύγκι, να απαιτούν δηλαδή προνόμια που τους εξασφάλισε η θέση τους και εκ των πραγμάτων δεν τα χρησιμοποιούν. Εκτός από τα άτοκα δάνεια, για παράδειγμα, πολλοί βουλευτές που δεν χρησιμοποιούν τα αεροπορικά εισιτήρια που τους παρέχει η Βουλή (τέσσερα μετ΄ επιστροφής τον μήνα για τις περιφέρειές τους) ζήτησαν να τους πληρώνει η Βουλή το κόστος των διοδίων (τα αυτοκίνητα είναι επίσης μισθωμένα από τη Βουλή).
Ηδη 38 βουλευτές που δεν τους βολεύουν οι αεροπορικές συγκοινωνίες, έχουν ενταχθεί στο εν λόγω «πρόγραμμα». Ενα άλλο μέτρο, που ζήτησαν βουλευτές και έγινε δεκτό, είναι κάποιες μετακινήσεις τους κάθε χρόνο που θα γίνονται με πλοίο (κυρίως τους καλοκαιρινούς μήνες) να πληρώνονται από τη Βουλή, όταν φυσικά δεν χρησιμοποιούν το αεροπλάνο. Και αυτό γιατί κατεβάζουν στα νησιά το αυτοκίνητό τους, ώστε να γίνονται πιο εύκολες οι μετακινήσεις. Επίσης «πέρασε» με απόφαση της Βουλής η πληρωμή σε μετρητά του πλαφόν για τα κινητά τηλέφωνα για όσους βουλευτές δεν τα χρησιμοποιούν! Υπάρχουν βουλευτές που δεν χρησιμοποιούν τα κινητά τους, ενώ αντίστοιχα κάνουν μεγάλη χρήση των σταθερών γραμμών που τους έχει παραχωρήσει η Βουλή. Τα 150 ευρώ τον μήνα που δικαιούνται για τα κινητά τους τα παίρνουν στο? χέρι προκειμένου να καλύψουν τους «φουσκωμένους» λογαριασμούς των σταθερών.
Η σχετική απόφαση ελήφθη πριν από περίπου έναν μήνα και μέχρι σήμερα πέντε βουλευτές έχουν κάνει χρήση. Αλλοι τέσσερις από εκείνους που αρνήθηκαν μετά τις εκλογές να πάρουν αυτοκίνητο από τη Βουλή, άλλαξαν γνώμη και ζήτησαν να τους παραχωρηθεί ένα από τα διαθέσιμα οχήματα, ωστόσο μόνο δύο (κατά προτεραιότητα) από τα αιτήματα ικανοποιήθηκαν και άλλα δύο εκκρεμούν. Και για το κλείσιμο του κύκλου των βουλευτικών... αξιώσεων και προνομίων, περίοπτη θέση κατέχει φυσικά το περίφημο αφορολόγητο των βουλευτικών αποζημιώσεων που φτάνει σε πολλές περιπτώσεις μέχρι και το 65-70%...
Αφεση... αμαρτιών
Με ανατροπή απειλείται το βούλευμα που παραπέμπει 14 άτομα στο εδώλιο για το σκάνδαλο του Βατοπεδίου. Εισαγγελική πρόταση σε «κεκλεισμένων των θυρών» συνεδρίαση στον Αρειο Πάγο υποστήριξε ότι το βούλευμα έχει κενά και αντιφάσεις και πρέπει να αναιρεθεί και να επανεξεταστεί η παραπομπή διαφόρων, όπως των Εφραίμ και Αρσενίου, της Αικ. Πελέκη (σύζυγος του Γ. Βουλγαράκη), του πατέρα και του αδελφού της, αλλά και μελών του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους, μετά τη γνωστή διάταξη που θέσπισε για τα μέλη του το ακαταδίωκτο. Για να δούμε αν θα υπάρξει... άφεση αμαρτιών.
Γκρίνια σε γαλάζιο φόντο
Αντάρτικο στην παράταξη του περιφερειάρχη Πελοποννήσου Π. Τατούλη, με τον πρόεδρο του Περιφερειακού Συμβουλίου Γ. Πουλοκέφαλο και τους αντιπεριφερειάρχες Γ. Δέδε, Π. Αλευρά και Α. Πουλά να ζητούν την παραίτησή του. Αιτία; Η κατάρτιση του συνδυασμού, αφού από τους 36 αιρετούς της πλειοψηφίας κόπηκαν οι οκτώ, «εκτοπιζόμενοι» από στελέχη της ΝΔ. Οι υπόλοιποι νιώθουν σαν να «ήρθαν τα άγρια να διώξουν τα ήμερα», αφού οι «γαλάζιοι» δεν στήριξαν τη «Νέα Πελοπόννησο» στις προηγούμενες εκλογές. Ετσι άλλοι οκτώ δεν πάτησαν το πόδι τους στη συνέλευση της Τρίπολης...
Σε διπλό... ταμπλό
Ο Γ. Μπουτάρης έχει τον τρόπο του. Την Παρασκευή συναντήθηκε με την υποψήφια των δυνάμεων της Κεντροαριστεράς για την Περιφέρεια Κ. Μακεδονίας, Νιόβη Παυλίδου, και όπως είπε «μεταξύ Ιωαννίδη - Τζιτζικώστα υποστηρίζουμε Τζιτζικώστα αλλά η... ψυχή μας είναι με τη Νιόβη». Να σημειώσουμε ότι η κ. Παυλίδου, που κατεβαίνει ως ανεξάρτητη, ήταν μέχρι πρόσφατα συντονίστρια της «Κίνησης των 58» στη Θεσσαλονίκη.
«Σαφάρι» για τους υποψηφίους
Με το τέλος των διαπραγματεύσεων με την τρόικα θα ξεκινήσει ένας νέος αγώνας δρόμου για τον πρωθυπουργό. Αυτήν τη φορά για ένα πολιτικό ζήτημα. Πρόκειται για την αναζήτηση υποψήφιων ευρωβουλευτών...
Η καθιέρωση του σταυρού προτίμησης και η επιβολή του ασυμβιβάστου μεταξύ της ιδιότητας του βουλευτή και εκείνης του υποψήφιου ευρωβουλευτή έχουν αποθαρρύνει πολλούς εκ των πρωταγωνιστών στη «γαλάζια» παράταξη και έτσι το βάρος για την κάλυψη των 42 θέσεων της λίστας πέφτει στον πρωθυπουργό.
Σύμφωνα με πηγές της στήλης, οι επαφές έχουν ξεκινήσει, αλλά μέχρι στιγμής δεν έχει υπάρξει ουσιαστική εξέλιξη ή μάλλον το αποτέλεσμα που θα ήθελε ο ίδιος ο Αντ. Σαμαράς. Σε κάθε περίπτωση, πάντως, στόχος του είναι μέχρι το τέλος του μήνα να έχει κλείσει τις περισσότερες θέσεις.
Αρχισαν οι... αποδράσεις βουλευτών από τη Χρυσή Αυγή, την ώρα που η διαδικασία άρσης της βουλευτικής ασυλίας βρίσκεται σε εξέλιξη. Με την αρμόδια επιτροπή της Βουλής να έχει αποφανθεί θετικά για τέσσερις από τους εννέα που βρίσκονται εκτός φυλακής και εν όψει της εξέτασης του αιτήματος για τους υπόλοιπους πέντε, χθες ο βουλευτής Λάρισας Χρυσοβαλάντης Αλεξόπουλος γνωστοποίησε την απόφασή του να ανεξαρτητοποιηθεί. Και όχι μόνο. Κατηγόρησε ευθέως το κόμμα για εγκληματική δράση!
Σε επιστολή του προς τον πρόεδρο της Βουλής, Β. Μεϊμαράκη, ο κ. Αλεξόπουλος ανέφερε ότι στην απόφασή του να αποχωρήσει από την ΚΟ της ΧΑ κατέληξε «μετά από τη σωρεία αποκαλύψεων για τη δράση των μελών της, που χαρακτηρίστηκε εγκληματική», την οποία όπως λέει «ασφαλώς δε γνώριζα και καταδικάζω απερίφραστα», ενώ δήλωσε μετανιωμένος που έστω και άθελά του συνδέθηκε πολιτικά με τέτοιες ενέργειες. Μάλιστα, αναφέρει ότι θα είχε προβεί νωρίτερα στη συγκεκριμένη δήλωση αλλά δεν το έκανε για λόγους που επιφυλάσσεται να αναφέρει στο μέλλον.
Το αίτημα για την άρση της ασυλίας του Χρ. Αλεξόπουλου και τεσσάρων ακόμη χρυσαυγιτών βουλευτών θα εξεταστεί την ερχόμενη Τρίτη 18 Μαρτίου από την Επιτροπή Δεοντολογίας της Βουλής. Πριν από μερικούς μήνες είχε αρθεί ξανά η βουλευτική ασυλία του 43χρονου για λειτουργία παράνομου ραδιοσταθμού, μια υπόθεση που ο ίδιος είχε επισημάνει ότι χρονολογείται την περίοδο 2008- 2009.
Ραντεβού στην Ιταλία με θέμα την Ευρώπη
Σημαντικές επαφές με την ιταλική πολιτική και πολιτειακή ηγεσία είχε στα μέσα της εβδομάδας ο Β. Μεϊμαράκης. Ο πρόεδρος της Βουλής συναντήθηκε με τον πρωθυπουργό Ρέντσι, τον πρόεδρο της Δημοκρατίας Ναπολιτάνο και τον πρόεδρο της Γερουσίας Γκράσο, στο περιθώριο της Διεθνούς Διάσκεψης για το Μέλλον της Ευρώπης, όπου προήδρευσε από κοινού με την Ιταλίδα ομόλογό του Λάουρα Μπολντρίνι. Κυρίαρχο θέμα των συναντήσεων ήταν η οικονομική κρίση και η ανάγκη αναζήτησης πολιτικών που θα οδηγήσουν στην ανάπτυξη.
πηγη Η Βουλή των 300... προνομιούχων
Απίστευτο κι όμως αληθινό! Αμέσως μετά τις εκλογές του 2012 υπήρξε βουλευτής που, πριν καν καταθέσει την πρώτη του ερώτηση στη Βουλή και προτού συμμετάσχει σε οποιαδήποτε κοινοβουλευτική επιτροπή, άσκησε το δικαίωμά του να ζητήσει και να πάρει 10.000 ευρώ άτοκα από το Ταμείο Αλληλοβοηθείας της Βουλής.
Προφανώς, ο εν λόγω εθνοπατέρας (εκλέγεται στην Κεντρική Ελλάδα) ήθελε να βουλώσει άμεσα κάποιες «τρύπες». Ομως δεν είναι ο μόνος που πήγε... ταμείο προκειμένου να πάρει μέχρι 15.000 ευρώ άτοκο δάνειο (κρατείται από τον μηνιαίο μισθό των βουλευτών).
Αλλοι 60 συνάδελφοί του ακολούθησαν το... παράδειγμά του, όταν αντίστοιχα για τον απλό πολίτη η δανειακή στρόφιγγα των τραπεζών έχει στερέψει. Συνολικά δε πάνω από 100 νυν και πρώην βουλευτές έχουν δανειστεί χρήματα από το ταμείο, ενώ από το ευνοϊκό μέτρο εξαιρέθηκαν οι συνταξιούχοι βουλευτές, αφού σε κάποιες περιπτώσεις δεν προλάβαιναν να αποπληρώσουν το χρέος τους.
Η κρίση «οδήγησε» πολλούς βουλευτές να βγάζουν από τη μύγα ξύγκι, να απαιτούν δηλαδή προνόμια που τους εξασφάλισε η θέση τους και εκ των πραγμάτων δεν τα χρησιμοποιούν. Εκτός από τα άτοκα δάνεια, για παράδειγμα, πολλοί βουλευτές που δεν χρησιμοποιούν τα αεροπορικά εισιτήρια που τους παρέχει η Βουλή (τέσσερα μετ΄ επιστροφής τον μήνα για τις περιφέρειές τους) ζήτησαν να τους πληρώνει η Βουλή το κόστος των διοδίων (τα αυτοκίνητα είναι επίσης μισθωμένα από τη Βουλή).
Ηδη 38 βουλευτές που δεν τους βολεύουν οι αεροπορικές συγκοινωνίες, έχουν ενταχθεί στο εν λόγω «πρόγραμμα». Ενα άλλο μέτρο, που ζήτησαν βουλευτές και έγινε δεκτό, είναι κάποιες μετακινήσεις τους κάθε χρόνο που θα γίνονται με πλοίο (κυρίως τους καλοκαιρινούς μήνες) να πληρώνονται από τη Βουλή, όταν φυσικά δεν χρησιμοποιούν το αεροπλάνο. Και αυτό γιατί κατεβάζουν στα νησιά το αυτοκίνητό τους, ώστε να γίνονται πιο εύκολες οι μετακινήσεις. Επίσης «πέρασε» με απόφαση της Βουλής η πληρωμή σε μετρητά του πλαφόν για τα κινητά τηλέφωνα για όσους βουλευτές δεν τα χρησιμοποιούν! Υπάρχουν βουλευτές που δεν χρησιμοποιούν τα κινητά τους, ενώ αντίστοιχα κάνουν μεγάλη χρήση των σταθερών γραμμών που τους έχει παραχωρήσει η Βουλή. Τα 150 ευρώ τον μήνα που δικαιούνται για τα κινητά τους τα παίρνουν στο? χέρι προκειμένου να καλύψουν τους «φουσκωμένους» λογαριασμούς των σταθερών.
Η σχετική απόφαση ελήφθη πριν από περίπου έναν μήνα και μέχρι σήμερα πέντε βουλευτές έχουν κάνει χρήση. Αλλοι τέσσερις από εκείνους που αρνήθηκαν μετά τις εκλογές να πάρουν αυτοκίνητο από τη Βουλή, άλλαξαν γνώμη και ζήτησαν να τους παραχωρηθεί ένα από τα διαθέσιμα οχήματα, ωστόσο μόνο δύο (κατά προτεραιότητα) από τα αιτήματα ικανοποιήθηκαν και άλλα δύο εκκρεμούν. Και για το κλείσιμο του κύκλου των βουλευτικών... αξιώσεων και προνομίων, περίοπτη θέση κατέχει φυσικά το περίφημο αφορολόγητο των βουλευτικών αποζημιώσεων που φτάνει σε πολλές περιπτώσεις μέχρι και το 65-70%...
Αφεση... αμαρτιών
Με ανατροπή απειλείται το βούλευμα που παραπέμπει 14 άτομα στο εδώλιο για το σκάνδαλο του Βατοπεδίου. Εισαγγελική πρόταση σε «κεκλεισμένων των θυρών» συνεδρίαση στον Αρειο Πάγο υποστήριξε ότι το βούλευμα έχει κενά και αντιφάσεις και πρέπει να αναιρεθεί και να επανεξεταστεί η παραπομπή διαφόρων, όπως των Εφραίμ και Αρσενίου, της Αικ. Πελέκη (σύζυγος του Γ. Βουλγαράκη), του πατέρα και του αδελφού της, αλλά και μελών του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους, μετά τη γνωστή διάταξη που θέσπισε για τα μέλη του το ακαταδίωκτο. Για να δούμε αν θα υπάρξει... άφεση αμαρτιών.
Γκρίνια σε γαλάζιο φόντο
Αντάρτικο στην παράταξη του περιφερειάρχη Πελοποννήσου Π. Τατούλη, με τον πρόεδρο του Περιφερειακού Συμβουλίου Γ. Πουλοκέφαλο και τους αντιπεριφερειάρχες Γ. Δέδε, Π. Αλευρά και Α. Πουλά να ζητούν την παραίτησή του. Αιτία; Η κατάρτιση του συνδυασμού, αφού από τους 36 αιρετούς της πλειοψηφίας κόπηκαν οι οκτώ, «εκτοπιζόμενοι» από στελέχη της ΝΔ. Οι υπόλοιποι νιώθουν σαν να «ήρθαν τα άγρια να διώξουν τα ήμερα», αφού οι «γαλάζιοι» δεν στήριξαν τη «Νέα Πελοπόννησο» στις προηγούμενες εκλογές. Ετσι άλλοι οκτώ δεν πάτησαν το πόδι τους στη συνέλευση της Τρίπολης...
Σε διπλό... ταμπλό
Ο Γ. Μπουτάρης έχει τον τρόπο του. Την Παρασκευή συναντήθηκε με την υποψήφια των δυνάμεων της Κεντροαριστεράς για την Περιφέρεια Κ. Μακεδονίας, Νιόβη Παυλίδου, και όπως είπε «μεταξύ Ιωαννίδη - Τζιτζικώστα υποστηρίζουμε Τζιτζικώστα αλλά η... ψυχή μας είναι με τη Νιόβη». Να σημειώσουμε ότι η κ. Παυλίδου, που κατεβαίνει ως ανεξάρτητη, ήταν μέχρι πρόσφατα συντονίστρια της «Κίνησης των 58» στη Θεσσαλονίκη.
- Εχει πει «όχι» αλλά ίσως δουλεύει για το «ναι»! Ο λόγος για την Αντζελα Γκερέκου, η οποία μελετάει τις δημοσκοπικές «επιδόσεις» του Σπ. Σπύρου και κάνει επαφές, χωρίς να αποκλείεται η αναθεώρηση της άρνησής της για την Περιφέρεια Ιονίων Νήσων...
«Σαφάρι» για τους υποψηφίους
Με το τέλος των διαπραγματεύσεων με την τρόικα θα ξεκινήσει ένας νέος αγώνας δρόμου για τον πρωθυπουργό. Αυτήν τη φορά για ένα πολιτικό ζήτημα. Πρόκειται για την αναζήτηση υποψήφιων ευρωβουλευτών...
Η καθιέρωση του σταυρού προτίμησης και η επιβολή του ασυμβιβάστου μεταξύ της ιδιότητας του βουλευτή και εκείνης του υποψήφιου ευρωβουλευτή έχουν αποθαρρύνει πολλούς εκ των πρωταγωνιστών στη «γαλάζια» παράταξη και έτσι το βάρος για την κάλυψη των 42 θέσεων της λίστας πέφτει στον πρωθυπουργό.
Σύμφωνα με πηγές της στήλης, οι επαφές έχουν ξεκινήσει, αλλά μέχρι στιγμής δεν έχει υπάρξει ουσιαστική εξέλιξη ή μάλλον το αποτέλεσμα που θα ήθελε ο ίδιος ο Αντ. Σαμαράς. Σε κάθε περίπτωση, πάντως, στόχος του είναι μέχρι το τέλος του μήνα να έχει κλείσει τις περισσότερες θέσεις.
- Ποιο στέλεχος του ΠΑΣΟΚ και συνεργάτης του προέδρου συζητείται στη Χαριλάου Τρικούπη ότι πριν αλέκτορα φωνήσαι έχει προσεγγίσει άλλον εν δυνάμει αρχηγό της Ελιάς;
Αρχισαν οι... αποδράσεις βουλευτών από τη Χρυσή Αυγή, την ώρα που η διαδικασία άρσης της βουλευτικής ασυλίας βρίσκεται σε εξέλιξη. Με την αρμόδια επιτροπή της Βουλής να έχει αποφανθεί θετικά για τέσσερις από τους εννέα που βρίσκονται εκτός φυλακής και εν όψει της εξέτασης του αιτήματος για τους υπόλοιπους πέντε, χθες ο βουλευτής Λάρισας Χρυσοβαλάντης Αλεξόπουλος γνωστοποίησε την απόφασή του να ανεξαρτητοποιηθεί. Και όχι μόνο. Κατηγόρησε ευθέως το κόμμα για εγκληματική δράση!
Σε επιστολή του προς τον πρόεδρο της Βουλής, Β. Μεϊμαράκη, ο κ. Αλεξόπουλος ανέφερε ότι στην απόφασή του να αποχωρήσει από την ΚΟ της ΧΑ κατέληξε «μετά από τη σωρεία αποκαλύψεων για τη δράση των μελών της, που χαρακτηρίστηκε εγκληματική», την οποία όπως λέει «ασφαλώς δε γνώριζα και καταδικάζω απερίφραστα», ενώ δήλωσε μετανιωμένος που έστω και άθελά του συνδέθηκε πολιτικά με τέτοιες ενέργειες. Μάλιστα, αναφέρει ότι θα είχε προβεί νωρίτερα στη συγκεκριμένη δήλωση αλλά δεν το έκανε για λόγους που επιφυλάσσεται να αναφέρει στο μέλλον.
Το αίτημα για την άρση της ασυλίας του Χρ. Αλεξόπουλου και τεσσάρων ακόμη χρυσαυγιτών βουλευτών θα εξεταστεί την ερχόμενη Τρίτη 18 Μαρτίου από την Επιτροπή Δεοντολογίας της Βουλής. Πριν από μερικούς μήνες είχε αρθεί ξανά η βουλευτική ασυλία του 43χρονου για λειτουργία παράνομου ραδιοσταθμού, μια υπόθεση που ο ίδιος είχε επισημάνει ότι χρονολογείται την περίοδο 2008- 2009.
Ραντεβού στην Ιταλία με θέμα την Ευρώπη
Σημαντικές επαφές με την ιταλική πολιτική και πολιτειακή ηγεσία είχε στα μέσα της εβδομάδας ο Β. Μεϊμαράκης. Ο πρόεδρος της Βουλής συναντήθηκε με τον πρωθυπουργό Ρέντσι, τον πρόεδρο της Δημοκρατίας Ναπολιτάνο και τον πρόεδρο της Γερουσίας Γκράσο, στο περιθώριο της Διεθνούς Διάσκεψης για το Μέλλον της Ευρώπης, όπου προήδρευσε από κοινού με την Ιταλίδα ομόλογό του Λάουρα Μπολντρίνι. Κυρίαρχο θέμα των συναντήσεων ήταν η οικονομική κρίση και η ανάγκη αναζήτησης πολιτικών που θα οδηγήσουν στην ανάπτυξη.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου