Ελένη Ψυχούλη: “Είμαι μόνη μου οκτώ, εννιά χρόνια”-Σε ποια Eλληνίδα παρουσιάστρια ανήκει αυτό το καταπληκτικό σπίτι;

Η διάσημη μαγείρισσα μιλάει για την προσωπική της ζωή και την σχέση της με το άλλο φύλο Η Ελένη Ψυχούλη βρέθηκε καλεσμένη στην εκπομπή «Πρωινό mou», το πρωί της Δευτέρας, και μίλησε για την προσωπική της ζωή αλλά και την σχέση που έχει με το άλλο φύλο. «Δεν ξέρω, έχω κόψει επαφές ρε Τζένη! [...] Είμαι μόνη μου οκτώ, εννιά χρόνια», αποκάλυψε η Ελένη Ψυχούλη σε ερώτηση της παρουσιάστριας για την προσωπική της ζωή.
Ο Πέτρος Κωστόπουλος μάλιστα δεν δίστασε και ρώτησε την μαγείρισσα: «Κάτσε ρε, για σχέση λες ή για σεξ;», η οποία του απάντησε με χιούμορ: «Για σεξ! Όχι εντάξει, έκανα ένα διάλειμμα...». Η Ελένη Ψυχούλη ακόμη δήλωσε: «Στα 45 μου συνειδητοποίησα ότι μπορώ να κάνω πολλά όμορφα πράγματα στη ζωή μου, αλλά δεν "το 'χω" με τις σχέσεις. Γίνομαι 51 χρονών τώρα, αν μου πεις "τι σου έμαθε η ζωή για τις σχέσεις" στα 18 μου ήξερα περισσότερα να σου απαντήσω. Ξέρω να δημιουργώ και να ζω πολύ μεγάλα πάθη, δεν ξέρω πώς αυτά μπορούν να εξελιχθούν σε μία οικογένεια, σε μία αγάπη βαθιά. Δεν "το 'χω" και δεν το θεωρώ μαγκιά μου». Η οικοδέσποινα της εκπομπής «Σεφ στον Αέρα» εξομολογήθηκε: «Είμαι, όμως, πολύ ευτυχισμένη μόνη μου. Πολύ όμως! Είναι κι ένα δικαίωμα, θεωρώ, των ανθρώπων που είναι ευτυχισμένοι και μόνοι τους».
πηγη


Σε ποια Eλληνίδα παρουσιάστρια ανήκει αυτό το καταπληκτικό σπίτι

Ένα εκπληκτικό σπίτι, στο οποίο κυριαρχούν το κόκκινο χρώμα και η vintage διακόσμηση έχει η Ελένη Ψυχούλη.

p1.jpg
Η σεφ και παρουσιάστρια, έχει «στολίσει» το σπίτι της σύμφωνα με το προσωπικό της γούστο, και όπως λέει, λατρεύει τη διακόσμηση των εσωτερικών χώρων.
p2.jpg
Μάλιστα, παραδέχεται πως ήταν πάντοτε λάτρης του κιτς, το οποίο θεωρεί πως είναι «η πιο υψηλή μορφή τέχνης. Συνδυάζει τον αυθορμητισμό, το χιούμορ, τη δεύτερη ματιά και την παιδικότητα.Λατρεύω το κιτς και μαζεύω κιτς πράγματα, μαζί με τον φίλο μου, Βασίλη Καλλίδη. Αν δεν ήμουν η Ελένη, θα ήμουν το κιτς!».
p3.jpg
Πάντως αν κρίνουμε από τις δηλώσεις της, μόνη της το «χαίρεται» το πανέμορφο σπίτι η Ελένη Ψυχούλη, μιας και δεν δίστασε ν΄αποκαλύψει, πως  «είμαι μόνη μου 8-9 χρόνια», όπως σας γράψαμε και χθες από το star.gr.
p4.jpg
p5.jpg
p6.jpg
p7.jpg
p8.jpg
p9.jpg
p10.jpg
p11.jpg
p12.jpg
p13.jpg
p14.jpg

πηγη

 

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...