Μέριλιν Μονρόε: Σήκωνε βάρη και διάβαζε Ντοστογιέφσκι

Φωτογραφίες ντοκουμέντα: Το σώμα κλεψύδρα της θρυλικής ξανθιάς που πόθησαν εκατομμύρια άντρες στον κόσμο, ήταν αποτέλεσμα σκληρής προπόνησης και αυστηρής δίαιτας.


Πίσω από την εκρηκτική ξανθιά με το αξεπέραστο νάζι και την γοητευτική «αφέλεια» που «αιχμαλώτιζε» τον κινηματογραφικό φακό, η Μέριλιν Μονρόε έκρυβε επιμελώς μία άλλη πτυχή του εαυτού της. Φωτογραφίες που αναδημοσιεύτηκαν εξήντα χρόνια μετά την πρώτη κυκλοφορία τους, δείχνουν ότι η Μέριλιν, η σέξι γατούλα της μεγάλης οθόνης, στην ζωή της έμοιαζε περισσότερο με έναν πειθαρχημένο στρατιώτη, που κάθε πρωί σηκωνε βάρη και μπάρες γυμναστικής και ακολουθούσε «περίεργες» -όπως έλεγε η ίδια- δίαιτες.

Λίγο πριν γυρίσει την ταινία «Οι άντρες προτιμούν τις ξανθιές»- την ταινία με την περίφημη σκηνή με το λευκό φόρεμα- η Μέριλιν δέχτηκε ποζάρει το 1952 για το περιοδικό Life, που θέλησε να καταγράψει την σκληρή προετοιμασία της χολιγουντιανής σταρ. Ο φωτογράφος Philippe Halsma απαθανάτισε την Μέριλιν φορώντας ένα blue jean και έναν αποκαλυπτικό στηθόδεσμό να σηκώνει μπάρες και βάρη, κάτι που όπως αποκάλυψε η ίδια έκανε κάθε πρωί.

Φεύγοντας από την φωτογράφηση, ο Halsma θα δηλώσει ερωτευμένος με την Μέριλιν λέγοντας χαρακτηριστικά: «Φλέρταρε και με τους τρεις που συμμετείχαμε στην φωτογράφηση. Και είναι τόσο μεγάλο το ταλέντο της στο φλερτ που ο καθένας από εμάς νόμιζε πως αν έφευγαν οι άλλοι δύο, κάτι θα γινόταν. Το σεξαπίλ είναι το όπλο της και η άμυνα της». Εκείνο όμως που πραγματικά τον μάγεψε ήταν η διάθεση της για «αυτοβελτίωση», όπως έγραψε. Στο σπίτι της Μονρόε, ο Philippe Halsma βρήκε μία φωτογραφία της ιταλίδας ηθοποιού Ελεονόρα Ντούζε (1858-1924), που έβαλε τα θεμέλια του μοντέρνου θεάτρου, και βιβλία του Ντοστογιέφσκι, του Φρόυντ και άλλα που δεν περίμενε να συναντήσει εκεί.

«Μου έχουν πει ότι έχω "περίεργες" διατροφικές συνήθειες αλλά δεν το νομίζω. Πριν κάνω το πρωινό μου μπάνιο, ζεσταίνω λίγο γάλα, που έχω κρατήσει στο δώματιο του ξενοδοχείου μου. Μέσα στο γάλα, σπάω δύο αβγά και τα ανακατεύω με ένα πιρούνι» είχε πει για το πρωινό της στη συνέντευξη της στο Life και συμπλήρωσε «Αμφιβάλλω αν κάποιος γιατρός θα μπορούσε να συστήσει ένα πιο θρεπτικό πρωινό από αυτό για ένα εργαζόμενο κορίτσι που συνέχεια βιάζεται». Το μεσημεριανό της μενού είχε κρέας με καρότα για τα οποία δήλωσε χιουμοριστικά: «Θα μπορούσα να είμαι κουνελάκι. Δεν βαριέμαι ποτέ τα ωμά καρότα». Όσο για την μοναδική της «παρασπονδία»; Το παγωτό, για το οποίο είπε «Είμαι σίγουρη πως δεν θα μπορούσα να το επιτρέψω στον εαυτό μου αν η δίαιτα μου δεν βασιζόταν στην πρωτείνη, όπως βασίζεται τώρα».
πηγη

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...