Βίκυ Κάβουρα: Η πρώτη ανάρτηση μετά το χωρισμό της από τον Οικονομόπουλο

Τι ανέβασε η ηθοποιός στην προσωπική της σελίδα στο instagram
Έχει περάσει σχεδόν ένας μήνας από την ημέρα που η Βίκυ Κάβουρα και ο Νίκος Οικονομόπουλος αποφάσισαν να τραβήξουν χωριστούς δρόμους, μετά από ενάμιση χρόνο σχέσης.




Αν και συγκατοικούσαν, ο τραγουδιστής φαίνεται να ήταν αυτός που πήρε την απόφαση για το χωρισμό, ενώ αφορμή στάθηκαν οι αυξημένες επαγγελματικές υποχρεώσεις της ηθοποιού.

Τι και αν ο Νίκος Οικονομόπουλος, στις πρώτες δηλώσεις που έκανε μετά το χωρισμό του, δεν θέλησε να δώσει έκταση, λέγοντας «Δεν έχω να απαντήσω τίποτα γι’ αυτό. Είμαστε εδώ για την απονομή του δίσκου μου, μου κάνετε κάποιες ερωτήσεις άσχετου περιεχομένου, αλλά για τα προσωπικά μου δεδομένα δεν μιλάω ποτέ» και συνέχισε εμφανώς ενοχλημένος: «Πάρα πολλές φορές γράφονται πράγματα ανούσια, άσχετα, που δεν έχουν καμία σχέση με το περιβάλλον. Είναι κάποιοι άνθρωποι που το κάνουν για να αναδείξουν το blog τους, την σελίδα τους, ή δεν ξέρω κι εγώ τι. Είναι προτιμότερο όλοι να κάνουμε την δουλειά μας σωστά και απαιτείται σεβασμός, το πιο απλό πράγμα!».

Η νεαρή ηθοποιός έστειλε το δικό της μήνυμα μέσα από τον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram δανειζόμενη ένα απόφθεγμα του Ουίλιαμ Σαίξπηρ.

«Αν είναι έτοιμη η ψυχή, είναι και τα πράγματα», έγραφε η φωτογραφία που δημοσίευσε στα social media.


πηγη

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...