Τζένιφερ Λόπεζ: «Δεν μπορώ να είμαι σέξι, γιατί είμαι μαμά;»

Η Τζένιφερ Λόπεζ φωτογραφίζεται σε σέξι πόζες για το Complex και ξεσπαθώνει: «Επειδή μεγάλωσα κι έγινα μητέρα, δεν μπορώ να είμαι σέξι;»
Οι αποκαλυπτικές εμφανίσεις και οι σέξι πόζες της έχουν εσχάτως γίνει αντικείμενο κριτικής.
Η Τζένιφερ Λόπεζ αποφασίζει να απαντήσει σε αυτές τις κριτικές με μια νέα σέξι φωτογράφηση και συνέντευξη στο Complex, στην οποία διερωτάται: «Δεν μου επιτρέπεται να είμαι σέξι επειδή είμαι μητέρα;»
Η Λόπεζ φωτογραφίζεται με ένα αποκαλυπτικό κορμάκι με βαθύ ντεκολτέ στο εξώφυλλο του περιοδικού (για το τεύχος Φεβρουαρίου – Μαρτίου). Στις κριτικές που λένε πως φέρνει σε δύσκολη θέση τα παιδιά της με τις αποκαλυπτικές εμφανίσεις της, η Τζένιφερ παραδέχεται πως σε καμία περίπτωση δεν θα ήθελε να προκαλέσει αμηχανία στα παιδιά της, όμως αυτό που έχει σημασία «...δεν είναι το τι φοράω στη σκηνή, αλλά πώς είμαι απέναντί τους στο σπίτι».
Παράλληλα, μιλάει για τα διαζύγιά της και το πώς αυτά τη δίδαξαν να συνεχίζει, να προχωρά μπροστά παρά τα εμπόδια που συναντά στον δρόμο της.



 πηγη

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...