Πρώτος στο σύνολο ο ALPHA μέ 369.000 και στην ενημέρωση ο ΑΝΤ1 366000... κατρακύλα του MEGA 333000 τηλεθεατές.

Ανατροπές στην κορυφή της τηλεθέασης δείχνουν οι καταγραφές της Nielsen Audience Measurement για το πρώτο πεντάμηνο της τηλεοπτικής περιόδου που διανύουμε. Το «παιχνίδι» βέβαια στις μικρές μας οθόνες δείχνει να είναι οριακό, καθώς δύο τηλεοπτικοί σταθμοί φαίνεται να κοντράρονται προσελκύοντας ο ένας μόλις 3.000 περισσότερους τηλεθεατές από τον άλλο,
ενώ το κανάλι που ακολουθεί στην τρίτη θέση το χωρίζει από τους πρωτοπόρους μια... απόσταση περίπου 30.000 τηλεθεατών...
Εξετάζοντας τις μετρήσεις της Nielsen Audience Measurement για το χρονικό διάστημα 15/10/2014 έως και 15/3/2015, η πρώτη εμφανέστατη ανατροπή είναι ότι ο ALPHA φαίνεται να έχει πάρει τα ηνία, έστω και οριακά, με μέσο τηλεμερίδιο 17,5% και καθηλώνοντας κατρακύλα του MEGA 369.000 τηλεθεατές. Η επόμενη ανατροπή έχει να κάνει με την... , που από την κορυφή βρίσκεται πλέον τρίτο, με μέσο μερίδιο 15,8% και κατά μέσον όρο 333.000 άτομα. Στη δεύτερη θέση, αλλά σε απόσταση... αναπνοής από τον ALPHA, έρχεται ο ΑΝΤ1 με μερίδιο 17,4% και καθηλώνοντας καθημερινά κατά μέσον όρο 366.000 τηλεθεατές. Συνολικά τους επτά τηλεοπτικούς σταθμούς (οκτώ αν μετρηθεί ξεχωριστά το N Plus) εθνικής εμβέλειας παρακολουθούν κατά μέσον όρο περίπου 1.669.000 τηλεθεατές.
Ενδιαφέροντα στοιχεία βρίσκει όμως κανείς και αν κοιτάξει προσεκτικά τα αποτελέσματα που καταγράφονται στις μετρήσεις της Nielsen Αudience Measurement για το ίδιο χρονικό διάστημα στις πρωινές και μεσημεριανές εκπομπές ενημέρωσης που διαθέτουν οι συγκεκριμένοι τηλεοπτικοί σταθμοί. Χαρακτηριστικό εδώ είναι ότι ο μίστερ «Καλημέρα Ελλάδα» Γιώργος Παπαδάκης εξακολουθεί με το «Πρωινό ΑΝΤ1» να κρατά τις καθημερινές την κορυφή της πολύ πρωινής ενημέρωσης, προσελκύοντας μπροστά στις μικρές τους οθόνες κατά μέσον όρο 360.000 τηλεθεατές. Και βρίσκεται μάλιστα καθαρά πρώτος, καθώς έπεται το δίδυμο του «Κοινωνία ώρα MEGA» Δημήτρης Καμπουράκης και Γιώργος Οικονομέας με 243.000 άτομα κατά μέσον όρο, ενώ ακολουθεί το δίδυμο του ΣΚΑΪ, Βασίλης Λυριτζής και Δημήτρης Οικονόμου, που με τη δική τους «Πρώτη Γραμμή» βρίσκονται στην τρίτη θέση προσελκύοντας το ενδιαφέρον 140.000 τηλεθεατών.
Στην αμέσως επόμενη ζώνη το περισσότερο... χαρτί φαίνεται να συγκεντρώνει η «παλιά» της αγοράς, η Πόπη Τσαπανίδου, που με το «Live U» στο STAR καταφέρνει να καθηλώνει στους καναπέδες τους κατά μέσον όρο 168.000 τηλεθεατές. Αφήνει δηλαδή πίσω της την... αντικαταστάτριά της στον ΣΚΑΪ, Αννα Μπουσδούκου, η οποία πάντως δεν τα πάει άσχημα, καθώς έχει καταφέρει να πείθει καθημερινά κατά μέσον όρο 143.000 άτομα να βλέπουν το δικό της «Τώρα».
Ο ΣΚΑΪ μάλιστα δείχνει να έχει καταφέρει να φτιάξει μια σχετικά σταθερή πρωινο-μεσημεριανή ενημερωτική ζώνη, καθώς και «Οι αταίριαστοι» Χρήστος Κούτρας και Γιάννης Ντσούνος που ακολουθούν έχουν καταφέρει να προσελκύσουν το ενδιαφέρον κατά μέσον όρο 173.000 τηλεθεατών.
Το πιο σημαντικό όμως για το κανάλι του Φαλήρου είναι ότι στην πρωινή ενημέρωση του Σαββατοκύριακου φαίνεται να κυριαρχεί το δικό τους «Καλημέρα με τον Γιώργο Αυτιά» και με διαφορά, αφού την εκπομπή παρακολουθούν 284.000 άτομα. Αφήνει δηλαδή αρκετά πίσω το δίδυμο του «MEGA Σαββατοκύριακο Ιορδάνη Χασαπόπουλο και Μανώλη Αναγνωστάκη, οι οποίοι πάντως καταφέρνουν να καθηλώνουν κατά μέσον όρο 268.000 τηλεθεατές.
Το Σαββατοκύριακο στον ΣΚΑΪ όμως πάει αρκετά καλά και ο Σπύρος Μάλλης, ο οποίος καταφέρνει με την εκπομπή του «Σαββατοκύριακο με δράση» να προσελκύει κατά μέσον όρο την προσοχή 241.000 τηλεθεατών.
Η τηλεοπτική σεζόν βέβαια έχει ακόμα αρκετό δρόμο και καθώς τα κανάλια σχεδιάζουν να εντάξουν και νέες παραγωγές στα προγράμματά τους αλλά και με τις διαφορές -στο σύνολο τουλάχιστον- να παραμένουν στην κορυφή οριακές, όλα δείχνουν να είναι ανοιxτά...
πηγη

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...