"Η Κιμ Καρντάσιαν μιμείται το στυλ μου" λέει η Σέρβα ποπ σταρ Γιέλενα Καρλεούζα

Φουλ... επίθεση κατά της διαβόητης τηλεπερσόνας Κιμ Καρντάσιαν εξαπέλυσε η Σέρβα τραγουδίστρια Γιέλενα Καρλεούζα, η οποία είναι από τις πιο δημοφιλείς καλλιτέχνιδες του βαλκανικού κράτους.




Ο λόγος; "Η Κιμ και οι στυλίστες της φαίνεται ότι ενθουσιάστηκαν από την εμφάνιση που έχω εδώ και χρόνια, με τα ξανθά μου μαλλιά και τα σιθρού μπουστάκια και αποφάσισαν να ακολουθήσουν τα βήματά μου" δήλωσε στο αμερικανικό κουτσομπολίστικο περιοδικό US Weekly Και συμπλήρωσε: "Έχω 369.000 ακολούθους στο Instagram και όταν είδαν το... νιου λουκ της Καρντάσιαν, άρχισαν τις συγκρίσεις και την... ξεφώνησαν".



Η Καρλεούζα με μουσική σταδιοδρομία 20 ετών είναι ιδιαίτερα δημοφιλής στη Σερβία, έχει κυκλοφορήσει 10 άλμπουμ και τα τραγούδια της κυμαίνονται από το... σαχλοπόπ ιδίωμα, μέχρι και το... βλαχομπαρόκ.



Δείτε τις φωτογραφίες και βγάλτε τα συμπεράσματά σας.

πηγη

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...