Η Ευρωπαϊκή Ένωση, με μια αιφνιδιαστική κίνηση, δείχνει ξαφνικά έντονο ενδιαφέρον για τα “ηλεκτρικά οχήματα πόλης” και χρηματοδοτεί την Piaggio και την ΚΤΜ για την εξέλιξη τους. Στόχος είναι να εμφανιστούν το 2018.
Το πως ενεπλάκη η Piaggio και η ΚΤΜ σε αυτή την ευρωπαϊκή χρηματοδότηση έρευνα-εξέλιξη-παρουσίαση και όχι (και) η BMW και η Quadro είναι απορίας άξιο;Βλέπετε ούτε η πρώτη, ούτε η δεύτερη εταιρία διαθέτουν ηλεκτρικό δίτροχο στη γκάμα τους, σε αντίθεση με το βαυαρέζικο εργοστάσιο που μέχρι σήμερα έχει παρουσιάσει την πιο σοβαρή πρόταση στον χώρο των ηλεκτρικών σκούτερ και μάλιστα σε μορφή maxi scooter. Ομοίως η Quadro είναι αυτή που εδώ και δύο χρόνια έχει παρουσιάσει ένα πρωτότυπο πλήρως ηλεκτροκίνητο 3τροχο scooter που ονόμαζε Quadro Oxygen 3.
H BMW που ήταν η πιο έτοιμη μοτοβιομηχανία για τη δημιουργία ενός ηλεκτρικού σκούτερ απλά δεν κλήθηκε να συνεργαστεί
H KTM είχε παρουσιάσει ένα concept δίτροχο ηλεκτρικό σκούτερ που ονόμασε E-Speed στις αρχές του 2013 και είχε ανακοινώσει ότι θα μπει στην παραγωγή το 2015, αλλά μετά άλλαξε σχέδιά, στέλνοντας το εντυπωσιακής σχεδίασης scooter στο αρχείο.
Η Piaggio που θα είναι υπεύθυνη για το ευρωπαϊκό project διαθέτει σήμερα στη γκάμα της το υβριδικό 3τροχο MP3 Hybrid LT 300
Το KTM E-Speed παρουσιάστηκε στις αρχές του ’13, αλλά παρ” όλες τις ανακοινώσεις δεν βγήκε στην παραγωγή
Η Piaggio που επιλέχθηκε σαν συντονιστής του προγράμματος θα λάβει 1,36 εκατομμύρια ευρώ και η ΚΤΜ 1,22 εκατομμύρια ευρώ για την εξέλιξη των ηλεκτρικών σκούτερ, ενώ παράλληλα θα χρηματοδοτηθεί και η Bosch με 696.000 ευρώ. Οι τρεις αυτές εταιρίες θα δουλέψουν μαζί με την Magneti Marelli, τα πανεπιστήμια του Warwick (Μ. Βρετανία), της Φλωρεντίας και της Πίζας στην Ιταλία, και το Αυστριακό Ινστιτούτο Τεχνολογίας.
Στη λύση που παρουσίασε για πρώτη φορά η Quadro θα στηρίζεται το ευρωπαϊκό ηλεκτρικό 4τροχο σκούτερ του 2018
πηγη
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου