Τον κώδωνα του κινδύνου κρούουν οι εργαζόμενοι στη Διώρυγα της Κορίνθου, καθώς όπως υποστηρίζουν η εταιρεία απειλείται με κλείσιμο λόγω έλλειψης προσωπικού.
Το Δ.Σ. του Σωματείου «Εργατοτεχνίτες-ναυτεργάτες και υπάλληλοι Διώρυγος Κορίνθου» έστειλε επιστολή στον υπουργό Οικονομικών Ευκλ. Τσακαλώτο, την οποία κοινοποίησε στα πολιτικά κόμματα και στους τοπικούς βουλευτές και μέσω αυτής τον ενημερώνει για την κατάσταση που επικρατεί στην εταιρεία (ΑΕΔΙΚ-Ανώνυμη Εταιρεία Διώρυγας Κορίνθου).
Οπως αναφέρεται, η εταιρεία «μετά από μια άσχημη ιδιωτικοποίηση κατά την περίοδο 2000-2009 και μετά από καταγγελία της σύμβασης από πλευράς ελληνικού Δημοσίου, απειλείται για δεύτερη φορά.
Κατά την ιδιωτικοποίηση οι οργανικές θέσεις είχαν μειωθεί αρκετά. Οταν η εταιρεία επανήλθε στο Δημόσιο συγκεκριμένες πολιτικές κατεύθυνσης, καθώς και η κακοδιοίκηση των εκάστοτε Δ.Σ., οδήγησαν στη δραματική μείωση του προσωπικού»
Οι εργαζόμενοι επισημαίνουν παράλληλα την ανάγκη πλήρωσης κενών οργανικών θέσεων ιδιαίτερα στον τομέα της ναυτικής υπηρεσίας όπου έχει να γίνει πρόσληψη από το 2008, ενώ όλο αυτό το διάστημα γίνονται μόνο αποχωρήσεις λόγω συνταξιοδοτήσεων.
Ζητούν από τον υπουργό να «αναστήσει την εταιρεία, σε διαφορετική περίπτωση, όπως τονίζουν, θα μιλάμε για παταγώδη αποτυχία όλων μας που θα έχουμε καταφέρει να κλείσουμε ένα ιστορικό μνημείο, έναν κόμβο στρατηγικής σημασίας, ένα κανάλι που έχει κλείσει μόνο από τους Γερμανούς κατά την Κατοχή».
Να σημειωθεί ότι στη Διώρυγα τη δεκαετία 1990-2000 εργάζονταν 220 υπάλληλοι.
Από τότε έως και το 2009 έμειναν 140 (περίοδος ιδιωτικοποίησης), από το 2009 ώς και σήμερα δεν έχει γίνει καμία πρόσληψη, με αποτέλεσμα να έχουν μείνει 68 εργαζόμενοι.
Ο πρόεδρος του σωματείου Θύμιος Χριστοδούλου δήλωσε στην «Εφ.Συν.»:
«Οι τακτικές που ακολουθήθηκαν τα τελευταία 5 χρόνια μετά την επαναφορά στο Δημόσιο ήταν η απαξίωση της εταιρείας τόσο από θέμα προσωπικού όσο και των παγίων της, με σκοπό να δοθεί απαξιωμένη σε κάποιον ιδιώτη.
»Ζητάμε από την κυβέρνηση αλλά ιδιαίτερα από τον υπουργό Οικονομικών, ο οποίος είναι και ο μοναδικός μέτοχος, να πράξει τα απαραίτητα για την οργάνωση της εταιρείας με σκοπό να γίνει η επανεκκίνηση των στόχων όπως αναφέρει ο ιδρυτικός της νόμος (1067/80).
»Να αποτελέσει σημαντικό παράγοντα για την ανάπτυξη της ναυτιλίας και παράλληλα να επιτελέσει κοινωνικό έργο στην ευρύτερη περιοχή της Κορινθίας, διατηρώντας τη φυσιογνωμία ενός μεγάλου έργου υποδομής της χώρας».
πηγη
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου