Μια "θαυμάσια" ιδιωτικοποίση .. που όλοι θέλουν .. να ξεχάσουμε - ΟVER!!

Πριν 5 χρόνια οι περισσότεροι Έλληνες αισθάνονταν ανακούφιση που έκλεινε ο εθνικός αερομεταφορέας. 
 Πίστεψαν τον Χατζηδάκη που έλεγε ότι με τα χρήματα που θα εξοικονομούσε το δημόσιο από το κλείσιμο της Ολυμπιακής θα έκτιζε κάθε μήνα από ένα νοσοκομείο και δεν θυμάμαι πόσα σχολεία. 
 Το τέλος του μονοπωλίου του εθνικού αερομεταφορέα θα βοηθούσε τον ελεύθερο ανταγωνισμό στις αερομεταφορές που με την σειρά του θα λειτουργούσε υπέρ του πολίτη αφού θα έπεφταν οι τιμές και θα αναβαθμίζονταν οι προσφερόμενες υπηρεσίες.
 Μέσα σε μια ατμόσφαιρα εθνικής ανάτασης ο μέγας σωτήρας Βγενόπουλος αγοράζει μεταξύ αλλων,τα δικαιώματα και τα σήματα της Ολυμπιακής και φτιάχνει μια άλλη εταιρεία με το όνομα olympic air, η οποία δεν είχε καμιά σχέση με την παλιά Ολυμπιακή.
 Δεν ξεχνώ το σλόγκαν που διαφήμιζε την νέα εταιρεία :Η ΕΛΛΑΔΑ ΨΗΛΑ.
Όπως δεν ξεχνώ πως πλασαρίζονταν από τα «έγκριτα» ΜΜΕ ακόμα και ως μια ελπιδοφόρα πολιτική λύση!!!
 Τα πρώτα δείγματα της θεάρεστης κίνησης του Χατζηδάκη δεν άργησαν να φανούν.
 Κόπηκαν οι έκτακτες αποκομιδές ασθενών από τα νησιά , αφού στο όνομα του κέρδους οι διάδοχοι της κακιάς Ολυμπιακής δεν θυσίαζαν θέσεις επιβατών για να τοποθετήσουν φορεία όταν αυτό κρίνονταν αναγκαίο. 

Η εναλλακτική λύση για τους νησιώτες είναι μέχρι σήμερα α) το πλοίο της γραμμής, β) η Πολεμική Αεροπορία αν και εφόσον υπάρχει διαθέσιμο πτητικό μέσο και γ) τα νοσοκομεία της γειτονικής Τουρκίας!!!
 Πολύ σύντομα ο νέος Ωνάσης ξεχάστηκε , εξαφανίστηκε από την Οlympic Air και τράβηξε κατά Κύπρο μεριά για νέες «επιτυχίες».
 Η εταιρεία που λανσάριζε ως την εταιρεία που θα πήγαινε την ΕΛΛΑΔΑ ΨΗΛΑ έχει σήμερα λιγότερα δρομολόγια από αυτά που είχε η ΤΑΕ το 1957!!!
 Μεγάλε Χατζηδάκη με τις επιλογές σου.
 Κάπου εκεί(στο 1957) πρέπει να βρίσκεται και η Ελλάδα στον παγκόσμιο χάρτη των αερομεταφορών αφού για να πάς π.χ. στην Νέα Υόρκη χρειάζεσαι συνολικά στην καλύτερη περίπτωση περίπου 19 ώρες όταν με την κακιά Ολυμπιακή χρειαζόσουν 10 ώρες.
 Η έλλειψη αερομεταφορέα που να εκτελεί διηπειρωτικά δρομολόγια αναβάθμισε τον ρόλο της Τουρκίας και έκανε το αεροδρόμιο της Κωνσταντινούπολης το αεροπορικό κόμβο της ΝΑ Μεσογείου.
 Φαντάζομαι η φωτογραφία του Χατζηδάκη θα κοσμέι τα κεντρικά γραφεία του αεροδρομίου της Κωνσταντινούπολης... Το έγκλημα που τελέστηκε στις αερομεταφορές είναι ίσως από τα μεγαλύτερα εγκλήματα που διαπράχθηκαν εις βάρος της χώρας.
 Ο χώρος , δεν είναι ο κατάλληλος για να αποκαλυφθεί σε όλη της την έκταση η υπόθεση του κλεισίματος του εθνικού αερομεταφορέα.

Εύχομαι όμως, κάποια στιγμή να συμβεί οτι συνέβει και στην Ελβετία με την υπόθεση του κλεισίματος της SWISSAIR.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...