“Αυτοκτονικές τάσεις παρουσιάζει το τελευταίο διάστημα το κύκλωμα
της διαπλοκής που λυμαινόταν τόσα χρόνια τα χρήματα του ελληνικού λαού.
Δεν εξηγούνται αλλιώς οι αλλεπάλληλες δημοσιοποιήσεις θεμάτων που
πραγματικά φανερώνουν τη σήψη της κρατικής μηχανής τα τελευταία 40
χρόνια”, αναφέρεται σε ανακοίνωση του υπουργείου Υγείας, όπου σημειώνεται επίσης, ότι «αν
η υπόθεση του ΚΕΕΛΠΝΟ
φέρνει στην επιφάνεια την κατασπατάληση δημοσίου χρήματος και την κατασκευή του πελατειακού συστήματος, η υπόθεση των ελικοπτέρων του ΕΚΑΒ φέρνει στην επιφάνεια πολιτικές επιλογές των προηγούμενων κυβερνήσεων, οι οποίες κόστισαν τη ζωή σε 13 ανθρώπους».
Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση, από τα πέντε συνολικά δικινητήρια ελικόπτερα Agusta A109 Power, τα οποία αγοράστηκαν από το υπουργείο Υγείας το 1999, συνετρίβησαν τα τρία, παρασύροντας στο θάνατο 13 συνολικά άτομα. Το πρώτο από αυτά αντικαταστάθηκε από την ασφαλιστική εταιρεία, ενώ για τα δύο επόμενα υπήρξε χρηματική αποζημίωση, η οποία ακόμα «αναζητείται».
Αυτή τη στιγμή υπάρχουν τρία ελικόπτερα εκ των οποίων το ένα έχει βλάβη στο δομικό τμήμα του από αναγκαστική προσγείωση. Από τους επτά κινητήρες, οι οποίοι μπορούν να εφοδιάσουν τα ελικόπτερα αυτά, οι έξι έχουν φθάσει το όριο των 3.500 ωρών πτήσης και χρήζουν γενικής εργοστασιακής επισκευής. Ο έβδομος κινητήρας έχει φθάσει τις 3.200 περίπου ώρες πτήσης. Η αρχική εκτίμηση επισκευής των τριών ελικοπτέρων και των κινητήρων ήταν 6 εκατ. ευρώ, ενώ μετά από σχετική έρευνα αγοράς το κόστος αυτό έχει πέσει, ως δια μαγείας, περίπου στα 2,5 εκατ. ευρώ.
«Είναι σαφές ότι η ευθύνη για τον παροπλισμό των τριών εναπομεινάντων ελικοπτέρων δεν βαρύνει τις κυβερνήσεις ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ, αφού το πρώτο καθηλώθηκε το 2006, το δεύτερο τον Ιούνιο του 2012, ενώ για το τρίτο που καθηλώθηκε το Σεπτέμβριο του 2015 θα έπρεπε να έχει προϋπάρξει 3ετής προγραμματισμός της συντήρησης – επισκευής του», τονίζεται στην ανακοίνωση.
Προστίθεται επίσης, ότι η ηγεσία του υπουργείου Υγείας μπροστά σε αυτή την κατάσταση έκτακτης ανάγκης, ήρθε άμεσα σε συνεννόηση με τις ηγεσίες των Υπουργείων Εθνικής Άμυνας και Προστασίας του Πολίτη, ώστε να συμβάλλουν με τα πτητικά τους μέσα στις αεροδιακομιδές τους ΕΚΑΒ. Παράλληλα προσπαθεί για να βρεθεί η βέλτιστη οικονομοτεχνικά λύση για την επισκευή των τριών ελικοπτέρων του ΕΚΑΒ, ώστε να επιστρέψουν στην υπηρεσία των πολιτών των ακριτικών περιοχών της χώρας, προσφέροντας υψηλού επιπέδου ασφάλειας αεροδιακομιδές.
πηγη
“Απασφάλισε” και δεν αφήνει πλέον σε χλωρό κλαρί, ο
Σφακιανός αν υπ Υγείας Παύλος Πολάκης, τα κυκλώματα των συμφερόντων που
λυμαίνονταν επί χρόνια το … Ελ Ντοράντο ( όπως είχαν καταντήσει το χώρο
…) της Υγείας και που διαπλέκονται άμεσα με γνωστά Μηντιακά και
εκδοτικά συγκροτήματα, αλλά και ιστότοπους … “ιστούς της αράχνης”, σε
διατεταγμένη υπηρεσία. Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση-απάντηση σε
“ρεπορτάζ” του Mega, από τα πέντε συνολικά δικινητήρια ελικόπτερα Agusta
A109 Power, τα οποία αγοράστηκαν από το υπουργείο Υγείας το 1999,
συνετρίβησαν τα τρία , παρασύροντας στο θάνατο 13 συνολικά άτομα.
“Αυτοκτονικές τάσεις παρουσιάζει το τελευταίο διάστημα το κύκλωμα της διαπλοκής που λυμαινόταν τόσα χρόνια τα χρήματα του ελληνικού λαού. Δεν εξηγούνται αλλιώς οι αλλεπάλληλες δημοσιοποιήσεις θεμάτων που πραγματικά φανερώνουν τη σήψη της κρατικής μηχανής τα τελευταία 40 χρόνια”. Τα παραπάνω αναφέρονται σε ανακοίνωση του υπουργείου Υγείας, όπου σημειώνεται επίσης, ότι «αν η υπόθεση του ΚΕΕΛΠΝΟ φέρνει στην επιφάνεια την κατασπατάληση δημοσίου χρήματος και την κατασκευή του πελατειακού συστήματος, η υπόθεση των ελικοπτέρων του ΕΚΑΒ φέρνει στην επιφάνεια πολιτικές επιλογές των προηγούμενων κυβερνήσεων, οι οποίες κόστισαν τη ζωή σε 13 ανθρώπους».
Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση, από τα πέντε συνολικά δικινητήρια ελικόπτερα Agusta A109 Power, τα οποία αγοράστηκαν από το υπουργείο Υγείας το 1999, συνετρίβησαν τα τρία , παρασύροντας στο θάνατο 13 συνολικά άτομα. Το πρώτο από αυτά αντικαταστάθηκε από την ασφαλιστική εταιρεία, ενώ για τα δύο επόμενα υπήρξε χρηματική αποζημίωση, η οποία ακόμα «αναζητείται».
Αυτή τη στιγμή υπάρχουν τρία ελικόπτερα εκ των οποίων το ένα έχει βλάβη στο δομικό τμήμα του από αναγκαστική προσγείωση. Από τους επτά κινητήρες, οι οποίοι μπορούν να εφοδιάσουν τα ελικόπτερα αυτά, οι έξι έχουν φθάσει το όριο των 3.500 ωρών πτήσης και χρήζουν γενικής εργοστασιακής επισκευής. Ο έβδομος κινητήρας έχει φθάσει τις 3.200 περίπου ώρες πτήσης. Η αρχική εκτίμηση επισκευής των τριών ελικοπτέρων και των κινητήρων ήταν 6 εκατ. ευρώ, ενώ μετά από σχετική έρευνα αγοράς το κόστος αυτό έχει πέσει, ως δια μαγείας, περίπου στα 2,5 εκατ. ευρώ.
«Είναι σαφές ότι η ευθύνη για τον παροπλισμό των τριών εναπομεινάντων ελικοπτέρων δεν βαρύνει τις κυβερνήσεις ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ, αφού το πρώτο καθηλώθηκε το 2006, το δεύτερο τον Ιούνιο του 2012, ενώ για το τρίτο που καθηλώθηκε το Σεπτέμβριο του 2015 θα έπρεπε να έχει προϋπάρξει 3ετής προγραμματισμός της συντήρησης – επισκευής του», τονίζεται στην ανακοίνωση.
Προστίθεται επίσης, ότι η ηγεσία του υπουργείου Υγείας μπροστά σε αυτή την κατάσταση έκτακτης ανάγκης, ήρθε άμεσα σε συνεννόηση με τις ηγεσίες των Υπουργείων Εθνικής Άμυνας και Προστασίας του Πολίτη, ώστε να συμβάλλουν με τα πτητικά τους μέσα στις αεροδιακομιδές τους ΕΚΑΒ. Παράλληλα προσπαθεί για να βρεθεί η βέλτιστη οικονομοτεχνικά λύση για την επισκευή των τριών ελικοπτέρων του ΕΚΑΒ, ώστε να επιστρέψουν στην υπηρεσία των πολιτών των ακριτικών περιοχών της χώρας, προσφέροντας υψηλού επιπέδου ασφάλειας αεροδιακομιδές.
ΑΠΕ-ΜΠΕ
Φωτογραφία Maria Theophilou
φέρνει στην επιφάνεια την κατασπατάληση δημοσίου χρήματος και την κατασκευή του πελατειακού συστήματος, η υπόθεση των ελικοπτέρων του ΕΚΑΒ φέρνει στην επιφάνεια πολιτικές επιλογές των προηγούμενων κυβερνήσεων, οι οποίες κόστισαν τη ζωή σε 13 ανθρώπους».
Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση, από τα πέντε συνολικά δικινητήρια ελικόπτερα Agusta A109 Power, τα οποία αγοράστηκαν από το υπουργείο Υγείας το 1999, συνετρίβησαν τα τρία, παρασύροντας στο θάνατο 13 συνολικά άτομα. Το πρώτο από αυτά αντικαταστάθηκε από την ασφαλιστική εταιρεία, ενώ για τα δύο επόμενα υπήρξε χρηματική αποζημίωση, η οποία ακόμα «αναζητείται».
Αυτή τη στιγμή υπάρχουν τρία ελικόπτερα εκ των οποίων το ένα έχει βλάβη στο δομικό τμήμα του από αναγκαστική προσγείωση. Από τους επτά κινητήρες, οι οποίοι μπορούν να εφοδιάσουν τα ελικόπτερα αυτά, οι έξι έχουν φθάσει το όριο των 3.500 ωρών πτήσης και χρήζουν γενικής εργοστασιακής επισκευής. Ο έβδομος κινητήρας έχει φθάσει τις 3.200 περίπου ώρες πτήσης. Η αρχική εκτίμηση επισκευής των τριών ελικοπτέρων και των κινητήρων ήταν 6 εκατ. ευρώ, ενώ μετά από σχετική έρευνα αγοράς το κόστος αυτό έχει πέσει, ως δια μαγείας, περίπου στα 2,5 εκατ. ευρώ.
«Είναι σαφές ότι η ευθύνη για τον παροπλισμό των τριών εναπομεινάντων ελικοπτέρων δεν βαρύνει τις κυβερνήσεις ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ, αφού το πρώτο καθηλώθηκε το 2006, το δεύτερο τον Ιούνιο του 2012, ενώ για το τρίτο που καθηλώθηκε το Σεπτέμβριο του 2015 θα έπρεπε να έχει προϋπάρξει 3ετής προγραμματισμός της συντήρησης – επισκευής του», τονίζεται στην ανακοίνωση.
Προστίθεται επίσης, ότι η ηγεσία του υπουργείου Υγείας μπροστά σε αυτή την κατάσταση έκτακτης ανάγκης, ήρθε άμεσα σε συνεννόηση με τις ηγεσίες των Υπουργείων Εθνικής Άμυνας και Προστασίας του Πολίτη, ώστε να συμβάλλουν με τα πτητικά τους μέσα στις αεροδιακομιδές τους ΕΚΑΒ. Παράλληλα προσπαθεί για να βρεθεί η βέλτιστη οικονομοτεχνικά λύση για την επισκευή των τριών ελικοπτέρων του ΕΚΑΒ, ώστε να επιστρέψουν στην υπηρεσία των πολιτών των ακριτικών περιοχών της χώρας, προσφέροντας υψηλού επιπέδου ασφάλειας αεροδιακομιδές.
πηγη
Ο Πολάκης “γλεντάει” το Μέγκα: ” Παρουσιάζει ψυχωσικά συμπτώματα η διαπλοκή. Μιλάνε αυτοί που τους … έπεσαν 3 από τα 5 ελικόπτερα που αγόρασαν και στοίχισαν 13 ζωές !!!”
“Αυτοκτονικές τάσεις παρουσιάζει το τελευταίο διάστημα το κύκλωμα της διαπλοκής που λυμαινόταν τόσα χρόνια τα χρήματα του ελληνικού λαού. Δεν εξηγούνται αλλιώς οι αλλεπάλληλες δημοσιοποιήσεις θεμάτων που πραγματικά φανερώνουν τη σήψη της κρατικής μηχανής τα τελευταία 40 χρόνια”. Τα παραπάνω αναφέρονται σε ανακοίνωση του υπουργείου Υγείας, όπου σημειώνεται επίσης, ότι «αν η υπόθεση του ΚΕΕΛΠΝΟ φέρνει στην επιφάνεια την κατασπατάληση δημοσίου χρήματος και την κατασκευή του πελατειακού συστήματος, η υπόθεση των ελικοπτέρων του ΕΚΑΒ φέρνει στην επιφάνεια πολιτικές επιλογές των προηγούμενων κυβερνήσεων, οι οποίες κόστισαν τη ζωή σε 13 ανθρώπους».
Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση, από τα πέντε συνολικά δικινητήρια ελικόπτερα Agusta A109 Power, τα οποία αγοράστηκαν από το υπουργείο Υγείας το 1999, συνετρίβησαν τα τρία , παρασύροντας στο θάνατο 13 συνολικά άτομα. Το πρώτο από αυτά αντικαταστάθηκε από την ασφαλιστική εταιρεία, ενώ για τα δύο επόμενα υπήρξε χρηματική αποζημίωση, η οποία ακόμα «αναζητείται».
Αυτή τη στιγμή υπάρχουν τρία ελικόπτερα εκ των οποίων το ένα έχει βλάβη στο δομικό τμήμα του από αναγκαστική προσγείωση. Από τους επτά κινητήρες, οι οποίοι μπορούν να εφοδιάσουν τα ελικόπτερα αυτά, οι έξι έχουν φθάσει το όριο των 3.500 ωρών πτήσης και χρήζουν γενικής εργοστασιακής επισκευής. Ο έβδομος κινητήρας έχει φθάσει τις 3.200 περίπου ώρες πτήσης. Η αρχική εκτίμηση επισκευής των τριών ελικοπτέρων και των κινητήρων ήταν 6 εκατ. ευρώ, ενώ μετά από σχετική έρευνα αγοράς το κόστος αυτό έχει πέσει, ως δια μαγείας, περίπου στα 2,5 εκατ. ευρώ.
«Είναι σαφές ότι η ευθύνη για τον παροπλισμό των τριών εναπομεινάντων ελικοπτέρων δεν βαρύνει τις κυβερνήσεις ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ, αφού το πρώτο καθηλώθηκε το 2006, το δεύτερο τον Ιούνιο του 2012, ενώ για το τρίτο που καθηλώθηκε το Σεπτέμβριο του 2015 θα έπρεπε να έχει προϋπάρξει 3ετής προγραμματισμός της συντήρησης – επισκευής του», τονίζεται στην ανακοίνωση.
Προστίθεται επίσης, ότι η ηγεσία του υπουργείου Υγείας μπροστά σε αυτή την κατάσταση έκτακτης ανάγκης, ήρθε άμεσα σε συνεννόηση με τις ηγεσίες των Υπουργείων Εθνικής Άμυνας και Προστασίας του Πολίτη, ώστε να συμβάλλουν με τα πτητικά τους μέσα στις αεροδιακομιδές τους ΕΚΑΒ. Παράλληλα προσπαθεί για να βρεθεί η βέλτιστη οικονομοτεχνικά λύση για την επισκευή των τριών ελικοπτέρων του ΕΚΑΒ, ώστε να επιστρέψουν στην υπηρεσία των πολιτών των ακριτικών περιοχών της χώρας, προσφέροντας υψηλού επιπέδου ασφάλειας αεροδιακομιδές.
ΑΠΕ-ΜΠΕ
Φωτογραφία Maria Theophilou
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου