Μαρτάκης: Αυτός είναι ο λόγος που αποχώρησα από την εκπομπή

 «Ουσιαστικά δεν τους παράτησα, ήθελα να περάσω ένα μήνυμα στο Mega»
Για τους λόγους της αποχώρηση του από την εκπομπή Καλημερούδια μίλησε για πρώτη φορά ο Κώστας Μαρτάκης. Σε σχετική ερώτηση δημοσιογράφου απάντησε:

«Δεν απαντάω στο τι έχει γίνει... Συζητάω πράγματα. Βεβαίως και θα ξανά ήμουν μέλος μια τηλεοπτικής παρέας. Εμένα δεν με είχαν ενημερώσει, ήξερα ότι υπάρχει περίπτωση να επανέλθει η εκπομπή, αν γύρναγε η εκπομπή και είχε όλες τις σωστέ προδιαγραφές θα επέστρεφα και εγώ. Δεν παρατάω την ομάδα μου εύκολα, ουσιαστικά δεν τους παράτησα, ήθελα να περάσω ένα μήνυμα στο Mega, γιατί άλλοι δεν μπορούσαν να περάσουν αυτό το μήνυμα στο Mega και προσπάθησα να το κάνω εγώ».

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...