Το Instagram άλλαξε, προκαλώντας ποικίλες αντιδράσεις από τους χρήστες που δηλώνουν ότι προτιμούσαν την παλιά εμφάνιση.
Το δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο προχώρησε σε έναν επανασχεδιασμό και άλλαξε εντελώς στυλ τόσο όσον αφορά το λογότυπό του, όσο και ως προς την εσωτερική του εικόνα. Η πιο μεγάλη αλλαγή φαίνεται ήδη από το λογότυπο. καθώς το παλιό καφέ-κρεμ με το σχέδιο της φωτογραφικής μηχανής έχει αντικατασταθεί με ένα πολύχρωμο που τραβάει αμέσως τα βλέμματα.
Στη νέα εμφάνισή του, το Instagram αναφέρει ότι εξακολουθεί να έχει την φωτογραφική μηχανή ως λογότυπο, αλλά στα χρώματα του ουράνιου τόξου που του δίνει μία πιο χαρούμενη νότα. Η κάμερα δε, σχηματίζεται από ένα λευκό περίγραμμα που κάνει αντίθεση με τα υπόλοιπα χρώματα.
«Έχουμε εμπνευστεί από όλους τους τρόπους με τους οποίους η κοινότητα έχει μεγαλώσει κι έχει αλλάξει και θέλαμε να δημιουργήσουμε κάτι που να αντανακλά το πόσο ζωντανό και ποικιλόμορφο έχει γίνει το Instagram», δήλωσε εκπρόσωπος της εταιρείας.
Το δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο άλλαξε και την εσωτερική του εμφάνιση, εγκαταλείποντας το κυρίως μπλε χρώμα και υιοθετώντας ασπρόμαυρες αποχρώσεις. Επιπλέον οι ειδοποιήσεις δεν είναι πλέον πορτοκαλί, αλλά κόκκινες. Το Instagram αναφέρει ότι η νέα ενημέρωση «δίνει μεγαλύτερη έμφαση στις φωτογραφίες και τα βίντεο χωρίς να αλλάζει το πώς περιηγείται κανείς στην εφαρμογή».
Ωστόσο η αντίδραση των χρηστών κυρίως μέσω των άλλων κοινωνικών δικτύων δεν ήταν σε όλες τις περιπτώσεις θετική, με αρκετούς να σημειώνουν ότι το νέο λογότυπο στερείται του χαρακτήρα που είχε το παλιό.
Περίπου 5 χρόνια μετά το ντεμπούτο του, το Instagram έχει γίνει μια παγκόσμια κοινότητα περίπου 400 εκατομμυρίων χρηστών συμπεριλαμβανομένων πολλών προσωπικοτήτων με εκατομμύρια followers που μοιράζονται πάνω από 80 εκατομμύρια φωτογραφίες και βίντεο κάθε μέρα.
Η αλλαγή ωστόσο δεν φαίνεται πως θα επηρεάσει τους εκατομμύρια θαυμαστές του που έχουν γίνει πλέον φανατικοί...
Το δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο προχώρησε σε έναν επανασχεδιασμό και άλλαξε εντελώς στυλ τόσο όσον αφορά το λογότυπό του, όσο και ως προς την εσωτερική του εικόνα. Η πιο μεγάλη αλλαγή φαίνεται ήδη από το λογότυπο. καθώς το παλιό καφέ-κρεμ με το σχέδιο της φωτογραφικής μηχανής έχει αντικατασταθεί με ένα πολύχρωμο που τραβάει αμέσως τα βλέμματα.
Στη νέα εμφάνισή του, το Instagram αναφέρει ότι εξακολουθεί να έχει την φωτογραφική μηχανή ως λογότυπο, αλλά στα χρώματα του ουράνιου τόξου που του δίνει μία πιο χαρούμενη νότα. Η κάμερα δε, σχηματίζεται από ένα λευκό περίγραμμα που κάνει αντίθεση με τα υπόλοιπα χρώματα.
«Έχουμε εμπνευστεί από όλους τους τρόπους με τους οποίους η κοινότητα έχει μεγαλώσει κι έχει αλλάξει και θέλαμε να δημιουργήσουμε κάτι που να αντανακλά το πόσο ζωντανό και ποικιλόμορφο έχει γίνει το Instagram», δήλωσε εκπρόσωπος της εταιρείας.
Το δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο άλλαξε και την εσωτερική του εμφάνιση, εγκαταλείποντας το κυρίως μπλε χρώμα και υιοθετώντας ασπρόμαυρες αποχρώσεις. Επιπλέον οι ειδοποιήσεις δεν είναι πλέον πορτοκαλί, αλλά κόκκινες. Το Instagram αναφέρει ότι η νέα ενημέρωση «δίνει μεγαλύτερη έμφαση στις φωτογραφίες και τα βίντεο χωρίς να αλλάζει το πώς περιηγείται κανείς στην εφαρμογή».
Ωστόσο η αντίδραση των χρηστών κυρίως μέσω των άλλων κοινωνικών δικτύων δεν ήταν σε όλες τις περιπτώσεις θετική, με αρκετούς να σημειώνουν ότι το νέο λογότυπο στερείται του χαρακτήρα που είχε το παλιό.
Περίπου 5 χρόνια μετά το ντεμπούτο του, το Instagram έχει γίνει μια παγκόσμια κοινότητα περίπου 400 εκατομμυρίων χρηστών συμπεριλαμβανομένων πολλών προσωπικοτήτων με εκατομμύρια followers που μοιράζονται πάνω από 80 εκατομμύρια φωτογραφίες και βίντεο κάθε μέρα.
Η αλλαγή ωστόσο δεν φαίνεται πως θα επηρεάσει τους εκατομμύρια θαυμαστές του που έχουν γίνει πλέον φανατικοί...
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου