Το VFR 750 ήταν ένα από τα πιο επιτυχημένα sport μοντέλα της Honda,
για τις δεκαετίες του 80 και του 90. Με τον αποδοτικό και μοναδικό,
τότε, V4 κινητήρα του, το VFR ήταν συνυφασμένο με την άσφαλτο και τις
πίστες. Φανταζόμαστε ότι η Honda… δεν είχε σκεφτεί ότι ένα VFR750 θα
μετατρεπόταν ποτέ σε χωμάτινη μοτοσυκλέτα!
Η μοτοσυκλέτα που βλέπουμε στις φωτογραφίες είναι δημιούργημα του Carlos Avendano της Chilly Racing, ενός αναβάτη που έχει διαγωνιστεί σε αγώνες Motocross και Enduro, αλλά και σε δύο ράλλυ Dakar!
O Αvendano, που στο παρελθόν έχει ασχοληθεί με μετατροπές ενός BMW GS και ενός Honda Dominator, πήρε ένα τρακαρισμένο VFR, που όμως είχε λειτουργικό κινητήρα και απείραχτο πλαίσιο. Το ολοκαίνουργιο bodykit του αποτελείται από τμήματα πολλών μοτοσυκλετών, όπως KTM SX, Suzuki RMZ και Yamaha ΥFZ και το αποτέλεσμα κλέβει τα βλέμματα με το έντονο κόκκινο χρώμα του!
Ο Carlos αντικατέστησε το εμπρός πιρούνι τοποθετώντας ένα ανεστραμμένο από ένα Honda CR250 του 1993, κόβοντας μάλιστα τα καλάμια κατά 13 εκατοστά! Από το ίδιο CR προέρχονται και οι τροχοί, ενώ τα φρένα που επέλεξε ο Avendano είναι Brembo με τρόμπα Nissin. Εντυπωσιακός είναι δε ο πίνακας οργάνων, ο οποίος είναι παραλληλόγραμος και θυμίζει έντονα τα road books των μοτοσυκλετών Dakar!
O Carlos Avendano δήλωσε για το δημιούργημά του: «Ήθελα να φτιάξω κάτι που να θυμίζει το αρχικό μοντέλο, αλλά να ξεχωρίζει με τις δυνατότητές του να οδηγηθεί εκτός δρόμου. Στην αρχή δεν μου πολυάρεσε μάλιστα, αλλά όσο το project προχωρούσε τα πράγματα άλλαξαν. Χρειάστηκα περίπου 6 εβδομάδες».
Πηγή: mototriti.gr
Η μοτοσυκλέτα που βλέπουμε στις φωτογραφίες είναι δημιούργημα του Carlos Avendano της Chilly Racing, ενός αναβάτη που έχει διαγωνιστεί σε αγώνες Motocross και Enduro, αλλά και σε δύο ράλλυ Dakar!
O Αvendano, που στο παρελθόν έχει ασχοληθεί με μετατροπές ενός BMW GS και ενός Honda Dominator, πήρε ένα τρακαρισμένο VFR, που όμως είχε λειτουργικό κινητήρα και απείραχτο πλαίσιο. Το ολοκαίνουργιο bodykit του αποτελείται από τμήματα πολλών μοτοσυκλετών, όπως KTM SX, Suzuki RMZ και Yamaha ΥFZ και το αποτέλεσμα κλέβει τα βλέμματα με το έντονο κόκκινο χρώμα του!
Ο Carlos αντικατέστησε το εμπρός πιρούνι τοποθετώντας ένα ανεστραμμένο από ένα Honda CR250 του 1993, κόβοντας μάλιστα τα καλάμια κατά 13 εκατοστά! Από το ίδιο CR προέρχονται και οι τροχοί, ενώ τα φρένα που επέλεξε ο Avendano είναι Brembo με τρόμπα Nissin. Εντυπωσιακός είναι δε ο πίνακας οργάνων, ο οποίος είναι παραλληλόγραμος και θυμίζει έντονα τα road books των μοτοσυκλετών Dakar!
O Carlos Avendano δήλωσε για το δημιούργημά του: «Ήθελα να φτιάξω κάτι που να θυμίζει το αρχικό μοντέλο, αλλά να ξεχωρίζει με τις δυνατότητές του να οδηγηθεί εκτός δρόμου. Στην αρχή δεν μου πολυάρεσε μάλιστα, αλλά όσο το project προχωρούσε τα πράγματα άλλαξαν. Χρειάστηκα περίπου 6 εβδομάδες».
Πηγή: mototriti.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου