H έκδοση στέισον της Mercedes Ε-Class δεν είναι απλά μια
επιπλέον εκδοχή αμαξώματος του μεγάλου μοντέλου της γερμανικής εταιρείας. Είναι εξίσου σημαντική με τη σεντάν, καθώς στις χώρες της Κεκτρικής Ευρώπης και όχι μόνο, είναι εξαιρετικά δημοφιλής.
Ο λόγος είναι βέβαια ο μεγάλος και πρακτικός χώρος φόρτωσής της,
που στη τελευταία της γενιά που μόλις παρουσιάστηκε και οδηγήσαμε στη
Γερμανία, κυμαίνεται από τα 640 και τα 1.820 λίτρα και χωρά όχι μόνο τις
αποσκευές 5 ατόμων ακόμα και για πολυήμερες διακοπές,
αλλά και τον εξοπλισμό για σχεδόν οποιοδήποτε χόμπι και δραστηριότητα. Από το σκι και την ορειβασία, μέχρι το ποδήλατο και τον μοντελισμό. Προκειμένου η φόρτωση και η εκφόρτωση του πραγματικά μεγάλου πορτμπαγκάζ να είναι εύκολη η 5η πόρτα ανοίγει στάνταρ ηλεκτρικά, ενώ στάνταρ είναι και η πίσω πνευματική ανάρτηση που διατηρεί σταθερή την απόσταση από το έδαφος -το ωφέλιμο φορτίο φτάνει μέχρι και τα 745 κιλά- για χάρη βέβαια των δυναμικών χαρακτηριστικών.
Πράγματι η E-Class Estate, όπως είναι η επίσημη ονομασία της, ακριβώς όπως και η λιμουζίνα, κατορθώνει να κρύβει καλά τον όγκο της, καλύπτει με άνεση μεγάλες αποστάσεις, αποδεικνύεται γρήγορη όταν το θελήσει ο οδηγός και πολιτισμένη συνεχώς. Μάλιστα προκειμένου να μην υπάρχουν διαφοροποιήσεις στον τελευταίο τομέα οι μηχανικοί της Mercedes έχουν ενισχύσει κατάλληλα το πλαίσιο (και για λόγους ακαμψίας) και το έχουν μονώσει, ενώ στον επιπλέον εξοπλισμό υπάρχει και ειδικό ακουστικό πακέτο για τα παρμπρίζ, ώστε να μην αυξάνεται το επίπεδο θορύβου στο εσωτερικό, μιας και ο επιπλέον πίσω όγκος δρα σαν ηχείο.
Στον πολιτισμένο χαρακτήρα ρόλο παίζει και η πολύ καλή αεροδυναμική, κάθως ο συντελεστής οπισθέλκουσας είναι μόλις 0,28, ενώ την εικόνα συμπληρώνει το άνετο και πολυτελές εσωτερικό, που δεν διαφοροποιείται σε σχέση με αυτό της λιμουζίνας. Έτσι μπορεί να εξοπλιστεί και με το φουλ φηφιακό και προγραμματιζόμενο πίνακα οργάνων -μαζί με την κεντρική οθόνη που είναι επίσης 12,3 ιντσών, δημιουργούν ένα εντυπωσιακό σύνολο που δείχνει ενιαίο- ενώ το παρόν μπορούν να δώσουν όλα τα συστήματα ασφάλειας, διασύνδεσης, διασύνδεσης smartphones και εξυπηρέτησης της Mercedes.
O επιπλέον όγκος έχει ενσωματωθεί ωραία στο αμάξωμα, ενώ ο χώρος αποσκευών κυμαίνεται όχι μόνο είναι πολύ μεγάλος αλλά μπορεί να φιλοξενήσει και 3η σειρά καθισμάτων με δύο επιπλέον θέσεις αποκλειστικά για παιδιά. Πηγή: Mercedes
Μεταξύ αυτών και το Drive Pilot, το ημι- αυτόνομο σύστημα οδήγησης της εταιρείας, που απαιτεί από τον οδηγό απλά να έχει τα χέρια του στο τιμόνι, αναλαμβάνοντας από κει και πέρα όλα τα υπόλοιπα, εφόσον πληρούνται οι προϋποθέσεις λειτουργίας του. To Drive Pilot αποδείχθηκε ιδιαίτερα αποτελεσματικό στον αυτοκινητόδρομο καθώς και μέσα στην πόλη, μειώνοντας σημαντικά το φόρτο εργασίας και δείχνοντας προς τα πού θα κινηθούν τα πράγματα στον τομέα αυτό στο μέλλον. Ο οδηγός πάντως πρέπει να είναι σε εγρήγορση, ενώ είναι και νομικά πλήρως υπεύθυνος για την κίνηση του αυτοκινήτου.
Ενδιαφέρον είναι πάντως και το ότι μπορεί να ελέγξει το αυτοκίνητο και βρισκόμενος έξω από αυτό, με τη βοήθεια κατάλληλης εφαρμογής στο smartphone του. Μάλιστα μπορεί ακόμα και να το παρκάρει σε έναν ιδιαίτερα στενό χώρο.
Η νέα Mercedes E-Class Estate θα είναι άμεσα διαθέσιμη με τον turbo κινητήρα βενζίνης των 2.000 κυβικών, ο οποίος αποδίδει 184 ίππους στην E200 και 211 στην Ε250, καθώς και με τον καινούργιο πετρελαιοκινητήρα των 2.000 κυβικών και των 194 ίππων της Ε220 d. Η τελευταία δικαίως αναμένεται να είναι το πανευρωπαϊκό best seller, καθώς όπως διαπιστώσαμε στην πράξη είναι γρήγορη (0-100 σε 7,7 δεύτερα, τελική 235 χλμ./ ώρα) και οικονομική (μέση κατανάλωση 4,2 λίτρων για κάθε 100 χιλιόμετρα), ενώ όπως και οι άλλες εκδόσεις συνδυάζεται στάνταρ με το αυτόματο κιβώτιο των 9 σχέσεων της μάρκας.
Ακόμα πιο γρήγορες είναι και οι αποκλειστικά τετρακίνητες Ε400 4MATIC (V6, 3.498 κυβικά 33 άλογα) και AMG E43 4MATIC (V6. 3.000 κυβικά, 401 άλογα, 0-100 σε 4,7 δεύτερα), με την τελευταία να αποτελεί την κορυφαία σπορ έκδοση, μέχρι βέβαια να παρουσιαστεί η Ε63 AMG.
Οι τιμές της Mercedes E-Class Estate -που στα εξτρά της έχει και επιπλέον δύο θέσεις αποκλειστικά για παιδιά σε μια 3η σειρά καθισμάτων- στην Ελλάδα ξεκινούν από τις 67.200 ευρώ για την Ε200 και διαμορφώνονται από τις 72.790 ευρώ για την Ε250 και από τις 73.070 ευρώ για την E220 d.
Η All Terrain είναι η ολοκαίνουργια crossover εκδοχή της E-Class, που βασίζεται στην Estate έχει τονισμένο off road χαρακτήρα, στάνταρ πνευματική ανάρτηση και θα παρουσιαστεί επίσημα στην έκθεση στο Παρίσι. Πηγή: Mercedes
Μια ενδιαφέρουσα προσθήκη στη γκάμα της Ε-Class είναι η crossover εκδοχή της, η All Terrain, η οποία θα παρουσιαστεί επίσημα στην έκθεση στο Παρίσι στις αρχές Οκτωβρίου.
Βασίζεται στη Estate, διαθέτει όμως τη μάσκα των SUV της μάρκας καθώς και όλα εκείνα τα στοιχεία (πλευρικά προστατευτικά, ποδιές, ράγες οροφής, διαφορετικά μαρσπιέ) που δημιουργούν μια τονισμένη off road υπόσταση. Φυσικά και η απόσταση από το έδαφος είναι εδώ μεγαλύτερη, κατά 29 χιλιοστά σε σχέση με τη στέισον, που μπορούν να γίνουν και 35, αν η ταχύτητα δεν ξεπερνά τα 35 χλμ./ ώρα, χάστη στη στάνταρ πνευματική ανάρτηση και στους δύο άξονες. Στάνταρ θα είναι και η τετρακίνηση, ενώ θα υπάρχουν και όλα τα στοιχεία εξοπλισμού που είναι διαθέσιμα και για τις άλλες εκδόσεις της E-Class, του Drive Pilot συμπεριλαμβανομένου.
Η Mercedes E-Class All Terrain θα είναι διαθέσιμη από την ερχόμενη άνοιξη ως Ε220 d 4MATIC, με το νέο turbo diesel των 2.000 κυβικών και των 194 ίππων που προαναφέραμε (0-100 σε 8,0 δεύτερα, τελική 232, μέση κατανάλωση 5,1 λίτρα/ 100 χλμ.), ενώ θα ακολουθήσει η Ε350 d 4MATIC (V6, 3.500 κυβικά, 258 ίπποι).
πηγηαλλά και τον εξοπλισμό για σχεδόν οποιοδήποτε χόμπι και δραστηριότητα. Από το σκι και την ορειβασία, μέχρι το ποδήλατο και τον μοντελισμό. Προκειμένου η φόρτωση και η εκφόρτωση του πραγματικά μεγάλου πορτμπαγκάζ να είναι εύκολη η 5η πόρτα ανοίγει στάνταρ ηλεκτρικά, ενώ στάνταρ είναι και η πίσω πνευματική ανάρτηση που διατηρεί σταθερή την απόσταση από το έδαφος -το ωφέλιμο φορτίο φτάνει μέχρι και τα 745 κιλά- για χάρη βέβαια των δυναμικών χαρακτηριστικών.
21 Photos: Η γκάμα της νέας Mercedes Ε-Class συμπληρώθηκε από τη στέισον και ακολουθεί η crossover All Terrain
1 of 21
21 Photos: Η γκάμα της νέας Mercedes Ε-Class συμπληρώθηκε από τη στέισον και ακολουθεί η crossover All Terrain
2 of 21
21 Photos: Η γκάμα της νέας Mercedes Ε-Class συμπληρώθηκε από τη στέισον και ακολουθεί η crossover All Terrain
3 of 21
21 Photos: Η γκάμα της νέας Mercedes Ε-Class συμπληρώθηκε από τη στέισον και ακολουθεί η crossover All Terrain
4 of 21
21 Photos: Η γκάμα της νέας Mercedes Ε-Class συμπληρώθηκε από τη στέισον και ακολουθεί η crossover All Terrain
5 of 21
21 Photos: Η γκάμα της νέας Mercedes Ε-Class συμπληρώθηκε από τη στέισον και ακολουθεί η crossover All Terrain
6 of 21
21 Photos: Η γκάμα της νέας Mercedes Ε-Class συμπληρώθηκε από τη στέισον και ακολουθεί η crossover All Terrain
7 of 21
21 Photos: Η γκάμα της νέας Mercedes Ε-Class συμπληρώθηκε από τη στέισον και ακολουθεί η crossover All Terrain
8 of 21
21 Photos: Η γκάμα της νέας Mercedes Ε-Class συμπληρώθηκε από τη στέισον και ακολουθεί η crossover All Terrain
9 of 21
21 Photos: Η γκάμα της νέας Mercedes Ε-Class συμπληρώθηκε από τη στέισον και ακολουθεί η crossover All Terrain
10 of 21
21 Photos: Η γκάμα της νέας Mercedes Ε-Class συμπληρώθηκε από τη στέισον και ακολουθεί η crossover All Terrain
11 of 21
21 Photos: Η γκάμα της νέας Mercedes Ε-Class συμπληρώθηκε από τη στέισον και ακολουθεί η crossover All Terrain
12 of 21
21 Photos: Η γκάμα της νέας Mercedes Ε-Class συμπληρώθηκε από τη στέισον και ακολουθεί η crossover All Terrain
13 of 21
21 Photos: Η γκάμα της νέας Mercedes Ε-Class συμπληρώθηκε από τη στέισον και ακολουθεί η crossover All Terrain
14 of 21
21 Photos: Η γκάμα της νέας Mercedes Ε-Class συμπληρώθηκε από τη στέισον και ακολουθεί η crossover All Terrain
15 of 21
21 Photos: Η γκάμα της νέας Mercedes Ε-Class συμπληρώθηκε από τη στέισον και ακολουθεί η crossover All Terrain
16 of 21
21 Photos: Η γκάμα της νέας Mercedes Ε-Class συμπληρώθηκε από τη στέισον και ακολουθεί η crossover All Terrain
17 of 21
21 Photos: Η γκάμα της νέας Mercedes Ε-Class συμπληρώθηκε από τη στέισον και ακολουθεί η crossover All Terrain
18 of 21
21 Photos: Η γκάμα της νέας Mercedes Ε-Class συμπληρώθηκε από τη στέισον και ακολουθεί η crossover All Terrain
19 of 21
21 Photos: Η γκάμα της νέας Mercedes Ε-Class συμπληρώθηκε από τη στέισον και ακολουθεί η crossover All Terrain
20 of 21
21 Photos: Η γκάμα της νέας Mercedes Ε-Class συμπληρώθηκε από τη στέισον και ακολουθεί η crossover All Terrain
21 of 21
Πράγματι η E-Class Estate, όπως είναι η επίσημη ονομασία της, ακριβώς όπως και η λιμουζίνα, κατορθώνει να κρύβει καλά τον όγκο της, καλύπτει με άνεση μεγάλες αποστάσεις, αποδεικνύεται γρήγορη όταν το θελήσει ο οδηγός και πολιτισμένη συνεχώς. Μάλιστα προκειμένου να μην υπάρχουν διαφοροποιήσεις στον τελευταίο τομέα οι μηχανικοί της Mercedes έχουν ενισχύσει κατάλληλα το πλαίσιο (και για λόγους ακαμψίας) και το έχουν μονώσει, ενώ στον επιπλέον εξοπλισμό υπάρχει και ειδικό ακουστικό πακέτο για τα παρμπρίζ, ώστε να μην αυξάνεται το επίπεδο θορύβου στο εσωτερικό, μιας και ο επιπλέον πίσω όγκος δρα σαν ηχείο.
Στον πολιτισμένο χαρακτήρα ρόλο παίζει και η πολύ καλή αεροδυναμική, κάθως ο συντελεστής οπισθέλκουσας είναι μόλις 0,28, ενώ την εικόνα συμπληρώνει το άνετο και πολυτελές εσωτερικό, που δεν διαφοροποιείται σε σχέση με αυτό της λιμουζίνας. Έτσι μπορεί να εξοπλιστεί και με το φουλ φηφιακό και προγραμματιζόμενο πίνακα οργάνων -μαζί με την κεντρική οθόνη που είναι επίσης 12,3 ιντσών, δημιουργούν ένα εντυπωσιακό σύνολο που δείχνει ενιαίο- ενώ το παρόν μπορούν να δώσουν όλα τα συστήματα ασφάλειας, διασύνδεσης, διασύνδεσης smartphones και εξυπηρέτησης της Mercedes.
O επιπλέον όγκος έχει ενσωματωθεί ωραία στο αμάξωμα, ενώ ο χώρος αποσκευών κυμαίνεται όχι μόνο είναι πολύ μεγάλος αλλά μπορεί να φιλοξενήσει και 3η σειρά καθισμάτων με δύο επιπλέον θέσεις αποκλειστικά για παιδιά. Πηγή: Mercedes
Μεταξύ αυτών και το Drive Pilot, το ημι- αυτόνομο σύστημα οδήγησης της εταιρείας, που απαιτεί από τον οδηγό απλά να έχει τα χέρια του στο τιμόνι, αναλαμβάνοντας από κει και πέρα όλα τα υπόλοιπα, εφόσον πληρούνται οι προϋποθέσεις λειτουργίας του. To Drive Pilot αποδείχθηκε ιδιαίτερα αποτελεσματικό στον αυτοκινητόδρομο καθώς και μέσα στην πόλη, μειώνοντας σημαντικά το φόρτο εργασίας και δείχνοντας προς τα πού θα κινηθούν τα πράγματα στον τομέα αυτό στο μέλλον. Ο οδηγός πάντως πρέπει να είναι σε εγρήγορση, ενώ είναι και νομικά πλήρως υπεύθυνος για την κίνηση του αυτοκινήτου.
Ενδιαφέρον είναι πάντως και το ότι μπορεί να ελέγξει το αυτοκίνητο και βρισκόμενος έξω από αυτό, με τη βοήθεια κατάλληλης εφαρμογής στο smartphone του. Μάλιστα μπορεί ακόμα και να το παρκάρει σε έναν ιδιαίτερα στενό χώρο.
Η νέα Mercedes E-Class Estate θα είναι άμεσα διαθέσιμη με τον turbo κινητήρα βενζίνης των 2.000 κυβικών, ο οποίος αποδίδει 184 ίππους στην E200 και 211 στην Ε250, καθώς και με τον καινούργιο πετρελαιοκινητήρα των 2.000 κυβικών και των 194 ίππων της Ε220 d. Η τελευταία δικαίως αναμένεται να είναι το πανευρωπαϊκό best seller, καθώς όπως διαπιστώσαμε στην πράξη είναι γρήγορη (0-100 σε 7,7 δεύτερα, τελική 235 χλμ./ ώρα) και οικονομική (μέση κατανάλωση 4,2 λίτρων για κάθε 100 χιλιόμετρα), ενώ όπως και οι άλλες εκδόσεις συνδυάζεται στάνταρ με το αυτόματο κιβώτιο των 9 σχέσεων της μάρκας.
Ακόμα πιο γρήγορες είναι και οι αποκλειστικά τετρακίνητες Ε400 4MATIC (V6, 3.498 κυβικά 33 άλογα) και AMG E43 4MATIC (V6. 3.000 κυβικά, 401 άλογα, 0-100 σε 4,7 δεύτερα), με την τελευταία να αποτελεί την κορυφαία σπορ έκδοση, μέχρι βέβαια να παρουσιαστεί η Ε63 AMG.
Οι τιμές της Mercedes E-Class Estate -που στα εξτρά της έχει και επιπλέον δύο θέσεις αποκλειστικά για παιδιά σε μια 3η σειρά καθισμάτων- στην Ελλάδα ξεκινούν από τις 67.200 ευρώ για την Ε200 και διαμορφώνονται από τις 72.790 ευρώ για την Ε250 και από τις 73.070 ευρώ για την E220 d.
Η All Terrain είναι η ολοκαίνουργια crossover εκδοχή της E-Class, που βασίζεται στην Estate έχει τονισμένο off road χαρακτήρα, στάνταρ πνευματική ανάρτηση και θα παρουσιαστεί επίσημα στην έκθεση στο Παρίσι. Πηγή: Mercedes
Μια ενδιαφέρουσα προσθήκη στη γκάμα της Ε-Class είναι η crossover εκδοχή της, η All Terrain, η οποία θα παρουσιαστεί επίσημα στην έκθεση στο Παρίσι στις αρχές Οκτωβρίου.
Βασίζεται στη Estate, διαθέτει όμως τη μάσκα των SUV της μάρκας καθώς και όλα εκείνα τα στοιχεία (πλευρικά προστατευτικά, ποδιές, ράγες οροφής, διαφορετικά μαρσπιέ) που δημιουργούν μια τονισμένη off road υπόσταση. Φυσικά και η απόσταση από το έδαφος είναι εδώ μεγαλύτερη, κατά 29 χιλιοστά σε σχέση με τη στέισον, που μπορούν να γίνουν και 35, αν η ταχύτητα δεν ξεπερνά τα 35 χλμ./ ώρα, χάστη στη στάνταρ πνευματική ανάρτηση και στους δύο άξονες. Στάνταρ θα είναι και η τετρακίνηση, ενώ θα υπάρχουν και όλα τα στοιχεία εξοπλισμού που είναι διαθέσιμα και για τις άλλες εκδόσεις της E-Class, του Drive Pilot συμπεριλαμβανομένου.
Η Mercedes E-Class All Terrain θα είναι διαθέσιμη από την ερχόμενη άνοιξη ως Ε220 d 4MATIC, με το νέο turbo diesel των 2.000 κυβικών και των 194 ίππων που προαναφέραμε (0-100 σε 8,0 δεύτερα, τελική 232, μέση κατανάλωση 5,1 λίτρα/ 100 χλμ.), ενώ θα ακολουθήσει η Ε350 d 4MATIC (V6, 3.500 κυβικά, 258 ίπποι).
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου