Ορυμαγδός παράνομων ναυλώσεων πραγματοποιείται αυτήν την περίοδο στα ελληνικά χωρικά ύδατα.
Η «ελληνική Πολυνησία» αποδεικνύεται ιδιαιτέρως θελκτική για σκάφη με ξένη σημαία αλλά και για ιδιωτικά σκάφη που πραγματοποιούν ναυλώσεις παρανόμως.
Μολονότι ο αριθμός των μαρίνων της χώρας είναι περιορισμένος -εν αντιθέσει με άλλα μεσογειακά κράτη - η Ελλάδα «πουλάει» όπως όλα δείχνουν σε ακόμα μία
τουριστική δραστηριότητα, η φοροδιαφυγή κάνει θραύση με αποτέλεσμα να συνθλίβεται η έννοια του ανταγωνισμού.
Όπως αναφέρει στον «Ελεύθερο Τύπο» της Κυριακής ο πρόεδρος της Ένωσης Πλοιοκτητών Ελληνικών Σκαφών Τουρισμού κ. Αντώνης Στελλιάτος, «τα εν λόγω σκάφη δραστηριοποιούνται ανεξέλεγκτα για εμπορικούς σκοπούς στερώντας έσοδα από το Ελληνικό Δημόσιο και τους επαγγελματίες του χώρου».
Σύμφωνα με τον επικεφαλής της ΕΠΕΣΤ, στην Ελλάδα δραστηριοποιούνται φέτος 73 επαγγελματικά σκάφη αναψυχής με σημαίες τρίτων χωρών (εκτός Ε.Ε. και χωρών του Ενιαίου Ευρωπαϊκού Χώρου-ΕΟΧ) πραγματοποιώντας παράνομες προγραμματισμένες ναυλώσεις του ελληνικού χώρου. Αποφεύγοντας με αυτόν τον τρόπο να αποδίδουν το ΦΠΑ που έχει επιβληθεί στις ναυλώσεις, άλλους φόρους στο Δημόσιο και ασφαλιστικές εισφορές σε ταμεία.
Η «ελληνική Πολυνησία» αποδεικνύεται ιδιαιτέρως θελκτική για σκάφη με ξένη σημαία αλλά και για ιδιωτικά σκάφη που πραγματοποιούν ναυλώσεις παρανόμως.
Μολονότι ο αριθμός των μαρίνων της χώρας είναι περιορισμένος -εν αντιθέσει με άλλα μεσογειακά κράτη - η Ελλάδα «πουλάει» όπως όλα δείχνουν σε ακόμα μία
τουριστική δραστηριότητα, η φοροδιαφυγή κάνει θραύση με αποτέλεσμα να συνθλίβεται η έννοια του ανταγωνισμού.
Όπως αναφέρει στον «Ελεύθερο Τύπο» της Κυριακής ο πρόεδρος της Ένωσης Πλοιοκτητών Ελληνικών Σκαφών Τουρισμού κ. Αντώνης Στελλιάτος, «τα εν λόγω σκάφη δραστηριοποιούνται ανεξέλεγκτα για εμπορικούς σκοπούς στερώντας έσοδα από το Ελληνικό Δημόσιο και τους επαγγελματίες του χώρου».
Σύμφωνα με τον επικεφαλής της ΕΠΕΣΤ, στην Ελλάδα δραστηριοποιούνται φέτος 73 επαγγελματικά σκάφη αναψυχής με σημαίες τρίτων χωρών (εκτός Ε.Ε. και χωρών του Ενιαίου Ευρωπαϊκού Χώρου-ΕΟΧ) πραγματοποιώντας παράνομες προγραμματισμένες ναυλώσεις του ελληνικού χώρου. Αποφεύγοντας με αυτόν τον τρόπο να αποδίδουν το ΦΠΑ που έχει επιβληθεί στις ναυλώσεις, άλλους φόρους στο Δημόσιο και ασφαλιστικές εισφορές σε ταμεία.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου