Με σύνθημα «Τήνος, η Μούσα του Αιγαίου», ο Δήμος Τήνου
προχωράει συγκροτημένα στη διεκδίκηση του μεγαλύτερου δυνατού μεριδίου
σε επίπεδο προσέλκυσης επισκεπτών αξιοποιώντας και αναδεικνύοντας τα
ιδιαίτερα χαρακτηριστικά και πλεονεκτήματα του νησιού.
Συγκεκριμένα, στο marketing plan, που παρουσιάστηκε την περασμένη εβδομάδα, περιλαμβάνεται η αξιοποίηση και ανάδειξη μιας
ενιαίας εικαστικής ταυτότητας, η δημιουργία περιεχομένου γύρω από τα τουριστικά προϊόντα και η εναρμόνισή του με τις ανάγκες της επικοινωνίας, καθώς και η προβολή και προώθηση προς στοχευμένο κοινό αξιοποιώντας τα καταλληλότερα μέσα επικοινωνίας.
Όπως δήλωσε η αντιδήμαρχος Αναστασία Δεληγιάννη, «η μελέτη είναι το απαραίτητο βήμα που έπρεπε να προηγηθεί ώστε ο σχεδιασμός των δράσεων να είναι χρονολογικά προσδιορισμένος και τοποθετημένος σε έναν άξονα προτεραιοτήτων καθώς και να λαμβάνει υπόψη τις σύγχρονες μεθόδους προσέγγισης των αγορών». Με βάση τα ευρήματα της έρευνας που διενεργήθηκε για τις ανάγκες του marketing plan αναδεικνύεται ως κύρια κατηγορία τουριστικού προϊόντος το «Ήλιος και Θάλασσα» καθώς και το «Πολιτισμός και Θρησκεία» με υποστηρικτικές κατηγορίες αυτές της Φύσης και των Δραστηριοτήτων καθώς και της Γαστρονομίας, όπου η Τήνος έχει να επιδείξει εύρος φυσικού πλούτου και τοπικής παραγωγής.
Οι παραπάνω άξονες συνθέτουν την ανταγωνιστική ταυτότητα του προορισμού, και συντελούν στη δημιουργία του κεντρικού μηνύματος διαφοροποίησης και στη στοχευμένη διάρθρωση ενεργειών προβολής που το καταστούν ελκυστικό και ανταγωνιστικό στις ομάδες- στόχους. Ως κύριες παραδοσιακές αγορές αναφέρονται οι Γαλλία/γαλλόφωνες χώρες, Γερμανία/γερμανόφωνες χώρες, Ιταλία, Μ. Βρετανία, Ελλάδα και ως δυναμικές το Βέλγιο, οι σκανδιναβικές χώρες, η Ελβετία και η Ολλανδία και ως νέες ανερχόμενες αγορές η Αυστραλία, η Κίνα καθώς και οι αραβικές και ασιατικές χώρες, αναφέρει το ΑΠΕ.
Ενδιαφέρον, όπως αναφέρεται, παρουσιάζουν τα τελευταία χρόνια οι Ρώσοι και οι Κινέζοι κυρίως για θεματικές εκδρομές γάμων.
Με βάση τη συγκεκριμένη στρατηγική έχει κατατεθεί ένα σύνολο δράσεων και ενεργειών που αξιοποιεί τα υπάρχοντα εργαλεία, και τις δράσεις του νησιού και προτείνει ιδέες για την ενδυνάμωση της προβολής των κύριων κατηγοριών του τουριστικού προϊόντος στο ευρύ κοινό αλλά και σε επαγγελματίες και φορείς του τουριστικού κλάδου.
πηγη
ενιαίας εικαστικής ταυτότητας, η δημιουργία περιεχομένου γύρω από τα τουριστικά προϊόντα και η εναρμόνισή του με τις ανάγκες της επικοινωνίας, καθώς και η προβολή και προώθηση προς στοχευμένο κοινό αξιοποιώντας τα καταλληλότερα μέσα επικοινωνίας.
Όπως δήλωσε η αντιδήμαρχος Αναστασία Δεληγιάννη, «η μελέτη είναι το απαραίτητο βήμα που έπρεπε να προηγηθεί ώστε ο σχεδιασμός των δράσεων να είναι χρονολογικά προσδιορισμένος και τοποθετημένος σε έναν άξονα προτεραιοτήτων καθώς και να λαμβάνει υπόψη τις σύγχρονες μεθόδους προσέγγισης των αγορών». Με βάση τα ευρήματα της έρευνας που διενεργήθηκε για τις ανάγκες του marketing plan αναδεικνύεται ως κύρια κατηγορία τουριστικού προϊόντος το «Ήλιος και Θάλασσα» καθώς και το «Πολιτισμός και Θρησκεία» με υποστηρικτικές κατηγορίες αυτές της Φύσης και των Δραστηριοτήτων καθώς και της Γαστρονομίας, όπου η Τήνος έχει να επιδείξει εύρος φυσικού πλούτου και τοπικής παραγωγής.
Οι παραπάνω άξονες συνθέτουν την ανταγωνιστική ταυτότητα του προορισμού, και συντελούν στη δημιουργία του κεντρικού μηνύματος διαφοροποίησης και στη στοχευμένη διάρθρωση ενεργειών προβολής που το καταστούν ελκυστικό και ανταγωνιστικό στις ομάδες- στόχους. Ως κύριες παραδοσιακές αγορές αναφέρονται οι Γαλλία/γαλλόφωνες χώρες, Γερμανία/γερμανόφωνες χώρες, Ιταλία, Μ. Βρετανία, Ελλάδα και ως δυναμικές το Βέλγιο, οι σκανδιναβικές χώρες, η Ελβετία και η Ολλανδία και ως νέες ανερχόμενες αγορές η Αυστραλία, η Κίνα καθώς και οι αραβικές και ασιατικές χώρες, αναφέρει το ΑΠΕ.
Ενδιαφέρον, όπως αναφέρεται, παρουσιάζουν τα τελευταία χρόνια οι Ρώσοι και οι Κινέζοι κυρίως για θεματικές εκδρομές γάμων.
Με βάση τη συγκεκριμένη στρατηγική έχει κατατεθεί ένα σύνολο δράσεων και ενεργειών που αξιοποιεί τα υπάρχοντα εργαλεία, και τις δράσεις του νησιού και προτείνει ιδέες για την ενδυνάμωση της προβολής των κύριων κατηγοριών του τουριστικού προϊόντος στο ευρύ κοινό αλλά και σε επαγγελματίες και φορείς του τουριστικού κλάδου.
πηγη
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου