(Upd) -
«Δυσοσμία αναδύεται από την κρίση με την Ελλάδα για το πλοίο», είναι ο
τίτλος του άρθρου της Τζουμχουριέτ αναφορικά με την υπόθεση με το τουρκικό πλοίο κατά του οποίου έβαλε σκάφος του ελληνικού Λιμενικού αφού
υπήρχαν υπόνοιες ότι μεταφέρει ναρκωτικά και ο καπετάνιος του οποίου
αρνήθηκε να συμμορφωθεί στις υποδείξεις των ανδρών του Λιμενικού να τους
ακολουθήσει για έλεγχο.
Ειδικότερα η Τζουμχουριέτ αναφέρει μεταξύ άλλων ότι η πλοιοκτήτρια εταιρεία φαίνεται να έχει ποινικό μητρώο, ενώ ο καπετάνιος φέρεται να ήταν επικεφαλής ενός άλλου πλοίου που συνόδευε στη Γάζα το Μαβί Μαρμαρά.
Συγκεκριμένα σύμφωνα με τη Τζουμχουριέτ και όπως αναφέρει ο ιστότοπος washingtonhattius.com, το 2010 ο Σαμί Χαλούκ Καλκαβάν (καπετάνιος του πλοίου ACT που δέχθηκε τα πυρά από το ελληνικό Λιμενικό) ήταν καπετάνιος ενός άλλου πλοίου που συνόδευε στη Γάζα το Μαβί Μαρμαρά, το οποίο φέρετε ότι μετέφερε ανθρωπιστική βοήθεια, και δέχθηκε την επίθεση Ισραηλινών κομάντος κατά την οποία δέκα άνθρωποι που επέβαιναν σε αυτό έχασαν τη ζωή τους και οι σχέσεις μεταξύ Τουρκίας και Ισραήλ έπεσαν στο ναδίρ.
Σύμφωνα με το δημοσίευμα το πλοίο που συνόδευε το Μαβί Μαρμαρά ανήκε στον Γιουσούφ Ντουντάρ, ο οποίος είναι συγγενής του βουλευτή του AKP, του Αμπντουρραχίμ Ακντάγ (Abdurrahim Akdağ ). Επιπλέον εκτός από το ACT και για άλλα πλοία της ίδιας εταιρείας υπάρχουν υποψίες για παράνομες δραστηριότητες και όλα τους ελέγχονται από την τουρκική ακτοφυλακή.
Σε μια άλλη περίπτωση, σε πλοίο της ίδιας εταιρείας ( (Zeynep Dundar ship )εντοπίστηκαν 3.400 βλήματα για τανκς. Αυτό συνέβη το 2013, σε έρευνα που έγινε στο λιμάνι Iskenderum. Το πλοίο ξεκίνησε το ταξίδι του από την Ουκρανία και κατευθυνόταν στην Υεμένη, ενώ στις καταστάσεις εμφάνιζε το φορτίο του ως υλικά κουζίνας.
Επίσης στο ποινικό μητρώο της εταιρείας υπάρχει και η κατηγορία της παράνομης διακίνησης μεταναστών. Το 2014, ένα πλοίο με την ονομασία Baris, ξεκίνησε από την Μερσίνα και παρουσίασε βλάβη ανοιχτά της ακτογραμμής της Κρήτης. Στο πλοίο αναφέρθηκε ότι επέβαιναν περίπου 700 Σύροι πρόσφυγες εκ των οποίων 100 παιδιά.
cumhuriyet
εφημερίδα
act
φορτηγό
crisis with Greece
Ειδικότερα η Τζουμχουριέτ αναφέρει μεταξύ άλλων ότι η πλοιοκτήτρια εταιρεία φαίνεται να έχει ποινικό μητρώο, ενώ ο καπετάνιος φέρεται να ήταν επικεφαλής ενός άλλου πλοίου που συνόδευε στη Γάζα το Μαβί Μαρμαρά.
Συγκεκριμένα σύμφωνα με τη Τζουμχουριέτ και όπως αναφέρει ο ιστότοπος washingtonhattius.com, το 2010 ο Σαμί Χαλούκ Καλκαβάν (καπετάνιος του πλοίου ACT που δέχθηκε τα πυρά από το ελληνικό Λιμενικό) ήταν καπετάνιος ενός άλλου πλοίου που συνόδευε στη Γάζα το Μαβί Μαρμαρά, το οποίο φέρετε ότι μετέφερε ανθρωπιστική βοήθεια, και δέχθηκε την επίθεση Ισραηλινών κομάντος κατά την οποία δέκα άνθρωποι που επέβαιναν σε αυτό έχασαν τη ζωή τους και οι σχέσεις μεταξύ Τουρκίας και Ισραήλ έπεσαν στο ναδίρ.
Σύμφωνα με το δημοσίευμα το πλοίο που συνόδευε το Μαβί Μαρμαρά ανήκε στον Γιουσούφ Ντουντάρ, ο οποίος είναι συγγενής του βουλευτή του AKP, του Αμπντουρραχίμ Ακντάγ (Abdurrahim Akdağ ). Επιπλέον εκτός από το ACT και για άλλα πλοία της ίδιας εταιρείας υπάρχουν υποψίες για παράνομες δραστηριότητες και όλα τους ελέγχονται από την τουρκική ακτοφυλακή.
Σε μια άλλη περίπτωση, σε πλοίο της ίδιας εταιρείας ( (Zeynep Dundar ship )εντοπίστηκαν 3.400 βλήματα για τανκς. Αυτό συνέβη το 2013, σε έρευνα που έγινε στο λιμάνι Iskenderum. Το πλοίο ξεκίνησε το ταξίδι του από την Ουκρανία και κατευθυνόταν στην Υεμένη, ενώ στις καταστάσεις εμφάνιζε το φορτίο του ως υλικά κουζίνας.
Επίσης στο ποινικό μητρώο της εταιρείας υπάρχει και η κατηγορία της παράνομης διακίνησης μεταναστών. Το 2014, ένα πλοίο με την ονομασία Baris, ξεκίνησε από την Μερσίνα και παρουσίασε βλάβη ανοιχτά της ακτογραμμής της Κρήτης. Στο πλοίο αναφέρθηκε ότι επέβαιναν περίπου 700 Σύροι πρόσφυγες εκ των οποίων 100 παιδιά.
crisis with Greece
Bad smells coming from the ship crisis with Greece
Daily Cumhuriyet ran a story about
the ship that was reportedly shot by Greek coast guards over the
weekend. Cumhuriyet reported about “regarding serious allegations and
suspicions” on the ship that the Greek Coastguard opened fire at. The
company that owns the ship appears to have a criminal record, while the
ship’s captain was involved in the crisis of MV Mavi Marmara ship.
In 2010 Captain Sami Haluk Kalkavan
(Captain of ACT ship that was shot at) was also captain of another
ship, which accompanied to Mavi Marmara shit to go to Gaza and was
subsequently arrested in Israel.
The ships belong to Yusuf Dundar a
relative of AKP Deputy Abdurrahim Akdağ. Moreover, more ships that are
owned by the company were also suspected of similar suspicious acts and
all of them were investigated by the Turkish Coast Guard.
In another case, in a ship owned by the
same company (Zeynep Dundar ship) turned out to be possession of around
3400 tank shells in the past. This was found in 2013 during an
investigation in the Iskenderun Port. The ship started its journey from
Ukraine and was heading to Yemen and its manifest said that it was
carrying kitchen appliances.
The Criminal record of the company also
includes allegations of trafficking of illegal immigrants. In 2014 a
ship named Baris started from Mersin and broke down outside the
coastline of Crete. In that ship, it was reported that around 700 Syrian
refugees were found, among them around 100 children.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου