Την ανάγκη να
αποκτήσει η Κρήτη ένα σύγχρονο και ασφαλές οδικό δίκτυο, δίνοντας έμφαση
στον Βόρειο Οδικό Άξονα του νησιού, επεσήμανε από το Ηράκλειο, ο
πρόεδρος της ΝΔ, Κυριάκος Μητσοτάκης.
Με αφορμή τα συνεχή τροχαία δυστυχήματα το τελευταίο χρονικό διάστημα στο νησί, ο αρχηγός της ΝΔ συγκάλεσε ευρεία σύσκεψη φορέων από όλο το νησί, σε κεντρικό ξενοδοχείο του Ηρακλείου.
«Ο περιορισμός των τροχαίων είναι
υπόθεση όλων» επεσήμανε κατά την εισηγητική του τοποθέτηση ο κ. Μητσοτάκης, τονίζοντας ότι η προσπάθεια αυτή αποτελεί μια από τις βασικές προτεραιότητες της ΝΔ.
Επίσης, εξέφρασε τον έντονο προβληματισμό του για τον μεγάλο αριθμό τροχαίων δυστυχημάτων στο νησί, αναφέροντας παράλληλα το γεγονός, ότι μέσα σε μια δεκαετία έχουν χαθεί από τροχαία 10.000 άνθρωποι στη χώρα και επισήμανε την ανάγκη να αλλάξει η οδική συμπεριφορά και να γίνει σεβαστός από όλους ο Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας.
Στην ομιλία του, ο κ. Μητσοτάκης έκανε και προσωπικές αναφορές, εκφράζοντας την ανησυχία του ως πατέρας, λέγοντας: «Δεν ωφελεί να κάνουμε ότι δεν βλέπουμε το πρόβλημα, να φοβόμαστε να το πούμε για να μην γίνουμε δυσάρεστοι. Και αυτό το λέω και ως πατέρας και δεν σας κρύβω ότι τα παιδιά μου όταν οδηγούν βράδια και ειδικά στην Κρήτη, ανησυχώ διπλά από ότι ανησυχώ στην Αθήνα» επεσήμανε.
Όσον αφορά τον ΒΟΑΚ, ο πρόεδρος της ΝΔ χαρακτήρισε το έργο ως κομβικής σημασίας. «Όταν λέω ΒΟΑΚ θέλω να είμαι σαφής.
Δεν εννοώ μόνο το κομμάτι από τα Χανιά έως το Ηράκλειο.
Αλλά όλη την έκταση του ΒΟΑΚ, από την Κίσσαμο μέχρι και τη Σητεία και δεσμεύομαι σήμερα, με τον πιο απόλυτο, κατηγορηματικό τρόπο, ότι ο ΒΟΑΚ θα γίνει» τόνισε χαρακτηριστικά.
Ο κ Μητσοτάκης υποστήριξε ότι ο ΒΟΑΚ δεν είναι μόνο θέμα ασφάλειας, αλλά, όπως είπε, είναι και θέμα ανάπτυξης.
«Χωρίς ένα σύγχρονο οδικό άξονα, η Κρήτη θα οδηγηθεί σε απόλυτη συμφόρηση» είπε.
Αναφερόμενος στον τρόπο εκτέλεσης και στις πηγές χρηματοδότησης του έργου, ο κ. Μητσοτάκης είπε ότι η πρόταση της ΝΔ θα δημοσιοποιηθεί μόλις γίνει γνωστό το σύνολο των δεδομένων.
«Το να γίνουν από τώρα λεπτομερείς και οριστικές ανακοινώσεις, δεν είναι υπεύθυνο. Διότι δυστυχώς, με ευθύνη της κυβέρνησης, θα πω όμως και των προηγουμένων κυβερνήσεων, δεν έχουμε ακόμα μια πλήρη τεκμηριωμένη στρατηγική μελέτη σκοπιμότητας, που να αναλύει όλα τα δεδομένα, κυρίως ως τις εναλλακτικές πηγές χρηματοδότησης».
Κατά τη διάρκεια της σύσκεψης παρουσιάστηκε και η πρόταση της ΝΔ για την οδική ασφάλεια «Προσέχω». Η πρόταση αφορά ζητήματα εκπαίδευσης, αστυνόμευσης, ελέγχων και υποδομών. Βασικός στόχος της πρότασης, όπως είπε ο κ. Μητσοτάκης, είναι να μειωθούν κατά 50% τα θανατηφόρα τροχαία δυστυχήματα, μέσα σε μια δεκαετία.
Παράλληλα, εκπρόσωποι φορέων του νησιού κατέθεσαν τις προτάσεις τους για την οδική ασφάλεια, επισημαίνοντας την ανάγκη βελτίωσης του οδικού δικτύου του νησιού, με έμφαση στον Βόρειο Οδικό Άξονα.
πηγη
Με αφορμή τα συνεχή τροχαία δυστυχήματα το τελευταίο χρονικό διάστημα στο νησί, ο αρχηγός της ΝΔ συγκάλεσε ευρεία σύσκεψη φορέων από όλο το νησί, σε κεντρικό ξενοδοχείο του Ηρακλείου.
«Ο περιορισμός των τροχαίων είναι
υπόθεση όλων» επεσήμανε κατά την εισηγητική του τοποθέτηση ο κ. Μητσοτάκης, τονίζοντας ότι η προσπάθεια αυτή αποτελεί μια από τις βασικές προτεραιότητες της ΝΔ.
Επίσης, εξέφρασε τον έντονο προβληματισμό του για τον μεγάλο αριθμό τροχαίων δυστυχημάτων στο νησί, αναφέροντας παράλληλα το γεγονός, ότι μέσα σε μια δεκαετία έχουν χαθεί από τροχαία 10.000 άνθρωποι στη χώρα και επισήμανε την ανάγκη να αλλάξει η οδική συμπεριφορά και να γίνει σεβαστός από όλους ο Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας.
Στην ομιλία του, ο κ. Μητσοτάκης έκανε και προσωπικές αναφορές, εκφράζοντας την ανησυχία του ως πατέρας, λέγοντας: «Δεν ωφελεί να κάνουμε ότι δεν βλέπουμε το πρόβλημα, να φοβόμαστε να το πούμε για να μην γίνουμε δυσάρεστοι. Και αυτό το λέω και ως πατέρας και δεν σας κρύβω ότι τα παιδιά μου όταν οδηγούν βράδια και ειδικά στην Κρήτη, ανησυχώ διπλά από ότι ανησυχώ στην Αθήνα» επεσήμανε.
Όσον αφορά τον ΒΟΑΚ, ο πρόεδρος της ΝΔ χαρακτήρισε το έργο ως κομβικής σημασίας. «Όταν λέω ΒΟΑΚ θέλω να είμαι σαφής.
Δεν εννοώ μόνο το κομμάτι από τα Χανιά έως το Ηράκλειο.
Αλλά όλη την έκταση του ΒΟΑΚ, από την Κίσσαμο μέχρι και τη Σητεία και δεσμεύομαι σήμερα, με τον πιο απόλυτο, κατηγορηματικό τρόπο, ότι ο ΒΟΑΚ θα γίνει» τόνισε χαρακτηριστικά.
Ο κ Μητσοτάκης υποστήριξε ότι ο ΒΟΑΚ δεν είναι μόνο θέμα ασφάλειας, αλλά, όπως είπε, είναι και θέμα ανάπτυξης.
«Χωρίς ένα σύγχρονο οδικό άξονα, η Κρήτη θα οδηγηθεί σε απόλυτη συμφόρηση» είπε.
Αναφερόμενος στον τρόπο εκτέλεσης και στις πηγές χρηματοδότησης του έργου, ο κ. Μητσοτάκης είπε ότι η πρόταση της ΝΔ θα δημοσιοποιηθεί μόλις γίνει γνωστό το σύνολο των δεδομένων.
«Το να γίνουν από τώρα λεπτομερείς και οριστικές ανακοινώσεις, δεν είναι υπεύθυνο. Διότι δυστυχώς, με ευθύνη της κυβέρνησης, θα πω όμως και των προηγουμένων κυβερνήσεων, δεν έχουμε ακόμα μια πλήρη τεκμηριωμένη στρατηγική μελέτη σκοπιμότητας, που να αναλύει όλα τα δεδομένα, κυρίως ως τις εναλλακτικές πηγές χρηματοδότησης».
Κατά τη διάρκεια της σύσκεψης παρουσιάστηκε και η πρόταση της ΝΔ για την οδική ασφάλεια «Προσέχω». Η πρόταση αφορά ζητήματα εκπαίδευσης, αστυνόμευσης, ελέγχων και υποδομών. Βασικός στόχος της πρότασης, όπως είπε ο κ. Μητσοτάκης, είναι να μειωθούν κατά 50% τα θανατηφόρα τροχαία δυστυχήματα, μέσα σε μια δεκαετία.
Παράλληλα, εκπρόσωποι φορέων του νησιού κατέθεσαν τις προτάσεις τους για την οδική ασφάλεια, επισημαίνοντας την ανάγκη βελτίωσης του οδικού δικτύου του νησιού, με έμφαση στον Βόρειο Οδικό Άξονα.
πηγη
Εεεετελείωσε (ο ΒΟΑΚ)!- Ο απίστευτος Κυριάκος... Καλοχαιρέτας που είπε ότι ο λόγος του είναι συμβόλαιο και η χοντρή γκάφα από την άγνοιά του!
Κι όταν ένας Μητσοτάκης δίνει το λόγο του τον κρατά, όπως ξέρουμε...
Τον θυμάστε τον βουλευτή Καλοχαιρέτα; Εκείνον στην περίφημη ταινία Στουρνάρη 288, με τον ηθοποιό Νίκο Φέρμα που σε κάθε αίτημα έλεγε το περίφημο "εεετελείωσε"!
Έτσι εμφανίζεται κι ο αρχηγός της ΝΔ, Κυριάκος Μητσοτάκης. Φιλολαϊκότερος των φιλολαϊκών, που όλα τα λύνει (και τα μαχαιρώνει).
Χθες, σαν πορφυρογέννητος και παρθενογέννητος, υποσχέθηκε με στόμφο ενώπιον των Κρητικών, που θρηνούν 40 χρόνια για τους νεκρούς στον ατέλειωτο και σκανδαλώδη ΒΟΑΚ της διαπλοκής, έναν σύγχρονο δρόμο, χωρίς αμφιβολία! "Δεσμεύομαι σήμερα, με τον πιο απόλυτο και κατηγορηματικό τρόπο, ότι ο ΒΟΑΚ θα γίνει. Σας δίνω το λόγο μου γι’ αυτό κι εγώ, όπως ξέρετε, το λόγο μου τον κρατώ", είπε ο Κ. Μητσοτάκης! Σαν άλλος βουλευτής Καλοχαιρέτας, αναφώνησε, δηλαδή, το περίφημο "εεετελείωσε"!
Και το έκανε παίζοντας και με τη νοημοσύνη και με τον πόνο των Κρητικών και εκείνων των ανθρώπων που θρηνούν για τις απώλειες. Δεν έκανε τον κόπο να εξηγήσει γιατί δεν έχουμε ΒΟΑΚ ή γιατί έχουμε ένα ανθρωποφάγο ΒΟΑΚ. Εκείνος, το κόμμα του, η οικογένειά του, το σύστημα που εκπροσωπεί και διέλυσε την Ελλάδα, αυτοί κυβερνούσαν, αυτοί ευθύνονται, αλλά ο εκ παρθενογένεσης Κυριάκος δεν τα πολυπαίρνει υπόψη του αυτά. Όπως ο κινηματογραφικός Καλοχαιρέτας!
Η χοντρή γκάφα
Α, ανακοίνωσε και μια "πρωτοπορία"! Που τελικά είναι μια "χοντρή" γκάφα: Συζητά, είπε, με την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων για την εξασφάλιση των χρηματοδοτήσεων του έργου! "Λεπτομέρεια": Κυβέρνηση και ΕΤΕ έχουν ήδη υπογράψει συμφωνία για τη χρηματοδότηση των έργων του ΒΟΑΚ! (Δείτε: Μέσω της Ευρωπαϊκής Τράπεζας Επενδύσεων τα έργα στον ΒΟΑΚ- Συμφωνία ανακοίνωσε ο Χρ. Σπίρτζης). Μάλλον ο Κυριάκος δεν το ήξερε και έσπευσε να ανακοινώσει ότι εκείνος (με ποια ιδιότητα άραγε;) διαπραγματεύεται!
Διαβάστε το απόσπασμα της χθεσινής του ομιλίας στο Ηράκλειο:
"Σας είπα ότι σήμερα δεν σας μιλάω μόνο ως Αρχηγός της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης, αλλά και ως Κρητικός και ως πατέρας. Δεσμεύομαι ότι το θέμα των τροχαίων ατυχημάτων θα είναι ψηλά στην προτεραιότητά μας. Και σε ό,τι αφορά την Κρήτη θα είναι η πρώτη μας προτεραιότητα γιατί συνδέεται άμεσα με τα μεγάλα προβλήματα υποδομών που έχει το νησί μας.
Κομβικής σημασίας είναι ο Βόρειος Οδικός Άξονας Κρήτης. Και όταν λέω ΒΟΑΚ δεν εννοώ μόνο το κομμάτι Ηράκλειο – Χανιά, αλλά τον άξονα Κίσσαμος – Σητεία. Δεσμεύομαι σήμερα, με τον πιο απόλυτο και κατηγορηματικό τρόπο, ότι ο ΒΟΑΚ θα γίνει. Σας δίνω το λόγο μου γι’ αυτό κι εγώ, όπως ξέρετε, το λόγο μου τον κρατώ. Είναι θέμα ασφάλειας, είναι και θέμα ανάπτυξης. Χωρίς σύγχρονο οδικό άξονα, η Κρήτη θα οδηγηθεί σε συμφόρηση. Και αυτό θα επηρεάσει ως ντόμινο την ανάπτυξη του νησιού συνολικά. Το έργο, λοιπόν, θα γίνει. Είναι το τελευταίο μεγάλο οδικό έργο στη χώρα που πρέπει να πραγματοποιηθεί. Μόλις έχουμε το σύνολο των δεδομένων θα αποφασίσουμε το πώς. Το να γίνουν τώρα λεπτομερείς και οριστικές ανακοινώσεις δεν είναι υπεύθυνο. Διότι δυστυχώς με ευθύνη της Κυβέρνησης, αλλά και όλων των προηγούμενων, δεν έχουμε ακόμα Στρατηγική Μελέτη Σκοπιμότητας που να αναλύει όλα τα δεδομένα, κυρίως ως προς τις εναλλακτικές πηγές χρηματοδότησης.
Πρόθεσή μας είναι να αποτελέσει ένα έργο ΣΔΙΤ με πληρωμές διαθεσιμότητας. Δηλαδή, με χρηματοδότηση από τον ιδιώτη ανάδοχο και αποπληρωμή του από το Κράτος, όταν ολοκληρωθεί το έργο με βάση τις προδιαγραφές που έχουν συμφωνηθεί για την παράδοση και τη συνεχή συντήρησή του. Η βασική χρηματοδότηση μπορεί να γίνει από ευρωπαϊκούς χρηματοδοτικούς οργανισμούς. Έχω, ήδη, κάνει σχετικές επαφές με την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων και υπάρχει μεγάλο ενδιαφέρον.
Αν χρειαστεί να βρεθεί ένα μικρό ποσοστό χρηματοδότησης από άλλους πόρους – σε καμία περίπτωση το σύνολο της χρηματοδότησης, σε αυτό θέλω να είμαι κατηγορηματικός - θα το εξετάσουμε όταν έχουμε όλα τα δεδομένα. Δεν θέλω να το αποκλείσω προκαταβολικά, γιατί δεν έχω όλα τα δεδομένα και εγώ δεν λέω λόγια του αέρα. Ας τα κάνουν άλλοι αυτά.
Από μένα θα ακούτε αυτά που μπορούν να γίνουν και όχι υποσχέσεις χωρίς αντίκρισμα. Αυτή εξάλλου είναι και η ουσία της Συμφωνίας Αλήθειας για την οποία έχω δεσμευθεί. Αν χρειαστεί ένα τμήμα να χρηματοδοτηθεί για παράδειγμα από τους τουρίστες που χρησιμοποιούν το δρόμο, λαμβάνοντας φυσικά ειδική πρόνοια για τους μόνιμους κατοίκους, θα το εξετάσουμε όταν έχουμε πλήρη εικόνα. Σε κάθε περίπτωση όμως, η δέσμευσή μας είναι απόλυτη. Το έργο θα προχωρήσει άμεσα και με τον πλέον επωφελή για τους πολίτες τρόπο".
Δείτε ακόμα:
Υποσχέθηκε ...ΒΟΑΚ! - Δείτε φωτο από την εκδήλωση του Κ. Μητσοτάκη στο Ηράκλειο
Η ασέβεια Μητσοτάκη προς τους Κρητικούς και κυρίως τα θύματα του αμαρτωλού ΒΟΑΚ...
Έτσι εμφανίζεται κι ο αρχηγός της ΝΔ, Κυριάκος Μητσοτάκης. Φιλολαϊκότερος των φιλολαϊκών, που όλα τα λύνει (και τα μαχαιρώνει).
Χθες, σαν πορφυρογέννητος και παρθενογέννητος, υποσχέθηκε με στόμφο ενώπιον των Κρητικών, που θρηνούν 40 χρόνια για τους νεκρούς στον ατέλειωτο και σκανδαλώδη ΒΟΑΚ της διαπλοκής, έναν σύγχρονο δρόμο, χωρίς αμφιβολία! "Δεσμεύομαι σήμερα, με τον πιο απόλυτο και κατηγορηματικό τρόπο, ότι ο ΒΟΑΚ θα γίνει. Σας δίνω το λόγο μου γι’ αυτό κι εγώ, όπως ξέρετε, το λόγο μου τον κρατώ", είπε ο Κ. Μητσοτάκης! Σαν άλλος βουλευτής Καλοχαιρέτας, αναφώνησε, δηλαδή, το περίφημο "εεετελείωσε"!
Και το έκανε παίζοντας και με τη νοημοσύνη και με τον πόνο των Κρητικών και εκείνων των ανθρώπων που θρηνούν για τις απώλειες. Δεν έκανε τον κόπο να εξηγήσει γιατί δεν έχουμε ΒΟΑΚ ή γιατί έχουμε ένα ανθρωποφάγο ΒΟΑΚ. Εκείνος, το κόμμα του, η οικογένειά του, το σύστημα που εκπροσωπεί και διέλυσε την Ελλάδα, αυτοί κυβερνούσαν, αυτοί ευθύνονται, αλλά ο εκ παρθενογένεσης Κυριάκος δεν τα πολυπαίρνει υπόψη του αυτά. Όπως ο κινηματογραφικός Καλοχαιρέτας!
Η χοντρή γκάφα
Α, ανακοίνωσε και μια "πρωτοπορία"! Που τελικά είναι μια "χοντρή" γκάφα: Συζητά, είπε, με την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων για την εξασφάλιση των χρηματοδοτήσεων του έργου! "Λεπτομέρεια": Κυβέρνηση και ΕΤΕ έχουν ήδη υπογράψει συμφωνία για τη χρηματοδότηση των έργων του ΒΟΑΚ! (Δείτε: Μέσω της Ευρωπαϊκής Τράπεζας Επενδύσεων τα έργα στον ΒΟΑΚ- Συμφωνία ανακοίνωσε ο Χρ. Σπίρτζης). Μάλλον ο Κυριάκος δεν το ήξερε και έσπευσε να ανακοινώσει ότι εκείνος (με ποια ιδιότητα άραγε;) διαπραγματεύεται!
Διαβάστε το απόσπασμα της χθεσινής του ομιλίας στο Ηράκλειο:
"Σας είπα ότι σήμερα δεν σας μιλάω μόνο ως Αρχηγός της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης, αλλά και ως Κρητικός και ως πατέρας. Δεσμεύομαι ότι το θέμα των τροχαίων ατυχημάτων θα είναι ψηλά στην προτεραιότητά μας. Και σε ό,τι αφορά την Κρήτη θα είναι η πρώτη μας προτεραιότητα γιατί συνδέεται άμεσα με τα μεγάλα προβλήματα υποδομών που έχει το νησί μας.
Κομβικής σημασίας είναι ο Βόρειος Οδικός Άξονας Κρήτης. Και όταν λέω ΒΟΑΚ δεν εννοώ μόνο το κομμάτι Ηράκλειο – Χανιά, αλλά τον άξονα Κίσσαμος – Σητεία. Δεσμεύομαι σήμερα, με τον πιο απόλυτο και κατηγορηματικό τρόπο, ότι ο ΒΟΑΚ θα γίνει. Σας δίνω το λόγο μου γι’ αυτό κι εγώ, όπως ξέρετε, το λόγο μου τον κρατώ. Είναι θέμα ασφάλειας, είναι και θέμα ανάπτυξης. Χωρίς σύγχρονο οδικό άξονα, η Κρήτη θα οδηγηθεί σε συμφόρηση. Και αυτό θα επηρεάσει ως ντόμινο την ανάπτυξη του νησιού συνολικά. Το έργο, λοιπόν, θα γίνει. Είναι το τελευταίο μεγάλο οδικό έργο στη χώρα που πρέπει να πραγματοποιηθεί. Μόλις έχουμε το σύνολο των δεδομένων θα αποφασίσουμε το πώς. Το να γίνουν τώρα λεπτομερείς και οριστικές ανακοινώσεις δεν είναι υπεύθυνο. Διότι δυστυχώς με ευθύνη της Κυβέρνησης, αλλά και όλων των προηγούμενων, δεν έχουμε ακόμα Στρατηγική Μελέτη Σκοπιμότητας που να αναλύει όλα τα δεδομένα, κυρίως ως προς τις εναλλακτικές πηγές χρηματοδότησης.
Πρόθεσή μας είναι να αποτελέσει ένα έργο ΣΔΙΤ με πληρωμές διαθεσιμότητας. Δηλαδή, με χρηματοδότηση από τον ιδιώτη ανάδοχο και αποπληρωμή του από το Κράτος, όταν ολοκληρωθεί το έργο με βάση τις προδιαγραφές που έχουν συμφωνηθεί για την παράδοση και τη συνεχή συντήρησή του. Η βασική χρηματοδότηση μπορεί να γίνει από ευρωπαϊκούς χρηματοδοτικούς οργανισμούς. Έχω, ήδη, κάνει σχετικές επαφές με την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων και υπάρχει μεγάλο ενδιαφέρον.
Αν χρειαστεί να βρεθεί ένα μικρό ποσοστό χρηματοδότησης από άλλους πόρους – σε καμία περίπτωση το σύνολο της χρηματοδότησης, σε αυτό θέλω να είμαι κατηγορηματικός - θα το εξετάσουμε όταν έχουμε όλα τα δεδομένα. Δεν θέλω να το αποκλείσω προκαταβολικά, γιατί δεν έχω όλα τα δεδομένα και εγώ δεν λέω λόγια του αέρα. Ας τα κάνουν άλλοι αυτά.
Από μένα θα ακούτε αυτά που μπορούν να γίνουν και όχι υποσχέσεις χωρίς αντίκρισμα. Αυτή εξάλλου είναι και η ουσία της Συμφωνίας Αλήθειας για την οποία έχω δεσμευθεί. Αν χρειαστεί ένα τμήμα να χρηματοδοτηθεί για παράδειγμα από τους τουρίστες που χρησιμοποιούν το δρόμο, λαμβάνοντας φυσικά ειδική πρόνοια για τους μόνιμους κατοίκους, θα το εξετάσουμε όταν έχουμε πλήρη εικόνα. Σε κάθε περίπτωση όμως, η δέσμευσή μας είναι απόλυτη. Το έργο θα προχωρήσει άμεσα και με τον πλέον επωφελή για τους πολίτες τρόπο".
Δείτε ακόμα:
Υποσχέθηκε ...ΒΟΑΚ! - Δείτε φωτο από την εκδήλωση του Κ. Μητσοτάκη στο Ηράκλειο
Η ασέβεια Μητσοτάκη προς τους Κρητικούς και κυρίως τα θύματα του αμαρτωλού ΒΟΑΚ...
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου