«Με διέλυσες. Μου έμαθες τα ναρκωτικά και τις πόρνες»: Το συγκλονιστικό σημείωμα της πρώην συντρόφου του Τζιμ Κάρεϊ

Στο σημείωμα, που βρέθηκε στο iPad της και είχε γραφτεί πριν αυτοκτονήσει, κατηγορεί τον ηθοποιό πως της υποσχέθηκε τον Τζέκιλ «αλλά πήρα τον Χάιντ»
Ένα νέο ενοχοποιητικό στοιχείο για τον Τζιμ Κάρεϊ έχουν στα χέρια τους οι δικηγόροι της Καθριόνα Ουάιτ καθώς βρέθηκε στο προσωπικό της iPad ένα σημείωμα που είχε γράψει πριν αυτοκτονήσει και σε αυτό κατηγορεί ευθέως τον ηθοποιό πως την κόλλησε έρπη και την σύστησε επίσης στα ναρκωτικά.


Στο απεγνωσμένο σημείωμα η Καθριόνα , σχεδόν εκτός εαυτού, κατηγορεί τον Τζιμ Κάρεϊ πως της κατέστρεψε τη ζωή, λέγοντας μεταξύ άλλων: «Με κόλλησες HSV και HPV [σ.σ. ιός του έρπη και ιός των ανθρώπινων θηλωμάτων HPV, που μεταδίδεται σεξουαλικά], θέλω να ζητήσεις συγγνώμη γι' αυτό επειδή νοιάζεσαι αρκετά για να το κάνεις. Θέλω να καταλάβεις πως όσο μικρό κι αν σου φαίνεται κάτι τέτοιο, έχεις καταστρέψει τη ζωή ενός κοριτσιού».

Στη συνέχεια η Καθριόνα κατηγορεί τον ηθοποιό πως την «σύστησε στην κοκαΐνη, τις πόρνες, την ψυχολογική βία και τις ασθένειες». «Με πέταξες μακριά όταν στράγγιξες ό,τι είχε απομείνει πάνω μου που να αξίζει. Πριν από σένα μπορεί να μην είχα πολλά, αλλά είχα σεβασμό, ήμουν ένας χαρούμενος άνθρωπος. Λάτρευα τη ζωή, είχα αυτοπεποίθηση και ήμουν περήφανη για τις περισσότερες αποφάσεις που είχα πάρει, σε γνώρισα, με σύστησες στην κοκαΐνη, τις πόρνες , την ψυχολογική βία και τις ασθένειες», λέει χαρακτηριστικά. «Έκανες πολλά καλά πράγματα για μένα αλλά το να είμαι μαζί σου με διάλυσε ως άτομο, Τζιμ. Μου υποσχέθηκες τον Τζέκιλ, αλλά πήρα τον Χάιντ», προσθέτει.

«Δεν σκέφτηκες ποτέ το στίγμα με το οποίο θα πρέπει να ζήσω για το υπόλοιπο της ζωής μου, δεν ζήτησες ποτέ συγνώμη, δεν ρώτησες ποτέ αν μπορούσες να κάνεις κάτι ή να μου πεις ότι αισθάνεσαι άσχημα γι' αυτό. Θέλω να προσέχεις όταν είσαι με άλλα κορίτσια και να προσέχεις το σώμα σου καθώς οι πράξεις σου επηρεάζουν άλλους ανθρώπους» αναφέρει σε άλλο σημείο.




Το αποκαλυπτικό σημείωμα, που έχει γραφτεί στις 8 Απριλίου 2013, έφερε στο φως η Daily Mail αλλά δεν διευκρινίζει αν η Καθριόνα Ουάιτ  το είχε στείλει στον Τζιμ Κάρεϊ πριν αποφασίσει να βάλει τέλος στη ζωή της. Εκείνη την εποχή, οι δυο τους είχαν χωρίσει, αφότου του ανακοίνωσε πως είχε βγει θετική σε εξετάσεις για έρπη. Ο ηθοποιός υποστηρίζει πως ποτέ δεν είχε την ασθένεια και πως η ίδια την κόλλησε πριν γνωριστούν.

Η οικογένεια της Καθριόνα Ουάιτ μαζί με τον πρώην σύζυγό της έχουν προσλάβει δικηγόρους που αναζητούν στοιχεία για να κατηγορήσουν τον Τζιμ Κάρεϊ για το θάνατό της. Υποστηρίζουν πως ο διάσημος ηθοποιός της έδωσε χάπια για να αυτοκτονήσει τα οποία είχε αγοράσει με ψεύτικο όνομα και πως της μετέδωσε σεξουαλικώς μεταδιδόμενα νοσήματα χωρίς να την προειδοποιήσει.

Από την πλευρά ο Τζιμ Κάρεϊ, μετά την αποκάλυψη του σημειώματος, πόσταρε μια ανακοίνωση στο λογαριασμό του στο Twitter όπου κατηγορεί τους δικηγόρους της πρώην συντρόφου του και κατ' επέκταση την οικογένειά της πως την ενθάρρυναν να τον εκβιάζει, κατηγορώντας τον άδικα ότι την είχε κολλήσει τα εν λόγω νοσήματα και απειλώντας ότι θα μιλήσει στον Τύπο. «Δεν είμαι υπεύθυνος για όσα αυτοί οι απελπισμένοι άνθρωποι έφεραν ακουσίως στην επιφάνεια σχετικά με την γυναίκα που λάτρευα. Ξεκάθαρα είχα τυφλωθεί από την αγάπη μου. Όπως και να έχει πάντα θα έχω κατανόηση και συγχώρεση για την Κατ και θα συνεχίσω να εστιάζω στις πολλές ευλογίες της ζωής», σχολίασε μεταξύ άλλων.


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...