Nomads: Οι πρώτες δηλώσεις της Αποστολίας Ζώη μετά τη μεγάλη της νίκη

Το Nomads ολοκληρώθηκε επιτυχώς μετά από τρεις μήνες το βράδυ της Παρασκευής, με την Αποστολία Ζώη να ανακηρύσσεται η μεγάλη νικήτρια.
Η τραγουδίστρια κατάφερε να βγάλει εκτός μάχης τον Κωνσταντίνο Οροκλό και να κερδίσει το πολυπόθητο έπαθλο, με τον ΑΝΤ1 να μοιράζεται με το κοινό του Nomads τις πρώτες της δηλώσεις μετά το αγώνισμα.
Κρατώντας στα χέρια της το αγαλματίδιο της νίκης, μίλησε στην κάμερα ευχαριστώντας το τηλεοπτικό κοινό και…
απολογούμενη για το ότι κάποιες φορές μπορεί να μην ήταν ο εαυτό της μέσα στο παιχνίδι.
''Μόλις τελείωσε ο αγώνας, αυτό το αγαλματίδιο έγινε δικό μου. Για μένα είναι πάρα πολύ σημαντική αυτή η νίκη, μου έχει δώσει πολύ μεγάλη ώθηση. Αλλά το πιο σημαντικό είναι, μετά από αυτό το αγαλματίδιο, η ψηφοφορία που με στήριξε ο κόσμος και αυτό το αφιερώνω σε εσάς. Μου δώσατε μεγάλη χαρά όσοι μπήκατε στη διαδικασία να ψηφίσετε. Ελπίζω να μη σας απογοήτευσα. Ξέρω ότι κάποιες στιγμές μπορεί να μην ήμουν ο εαυτός μου'', την ακούσαμε να λέει μεταξύ άλλων.
Τι άλλο ειπώθηκε;
Δείτε και ακούστε τα πάντα στο βίντεο που αναρτήθηκε στην επίσημη σελίδα του Nomads στο Facebook.
πηγη
..

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...