Μητσικώστας: Η ΕΡΤ γίνεται σιγά-σιγά BBC

Με αφορμή τη συμμετοχή του στην ταινία του Τάσου Μπουλμέτη, «1968», που αφορά την κατάκτηση από την ΑΕΚ του πρώτου ευρωπαϊκού τίτλου για την Ελλάδα σε ομαδικά αθλήματα, ο Γιώργος Μητσικώστας αναφέρθηκε μέσω ραδιοφωνικών του δηλώσεων και στην επιστροφή του στην τηλεόραση, που θα γίνει στις 5 Φεβρουαρίου στην ΕΡΤ.
Ο δημοφιλής μίμος, γνωστός για τα «κιτρινόμαυρα» αισθήματά του, μίλησε στον ραδιοφωνικό σταθμό
Επικοινωνία 94, τόσο για το προσωπικό κινηματογραφικό ντεμπούτο του, που έρχεται μέσα από ένα φιλμ που αφορά την αγαπημένη του ομάδα όσο και για το νέο τηλεοπτικό του εγχείρημα. Μάλιστα, δεν δίστασε να δηλώσει ότι η ΕΡΤ μετατρέπεται σιγά-σιγά σε… BBC.
«Η ΕΡΤ γίνεται σιγά-σιγά BBC, όχι με αφορμή εμένα, εγώ έχω εκπλαγεί όταν μου λένε ότι θα κάνεις ό,τι θέλεις, θα σατιρίζεις από τον πρόεδρο της Δημοκρατίας, τον πρώτο άρχοντα της χώρας, μέχρι τον τελευταίο, βέβαια, με τον τρόπο που με χαρακτηρίζει, γιατί εγώ δεν θίγω ποτέ θεσμούς, ούτε πρόσωπα, δεν λοιδορώ, ας το πω έτσι. Αλλά, λέω για BBC, γιατί βλέπω ότι ανοίγονται εκπομπές όλων των πολιτικών αποχρώσεων, που θέλει ο κόσμος», τόνισε σχετικά ο Γιώργος Μητσικώστας.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...